Nou ja, beter dan een eventueel gekreukte auto hequote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Stuart het volgende:
Gaat iedereen met de onbetrouwbare trein eigenlijk
JAquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Stuart het volgende:
Gaat iedereen met de onbetrouwbare trein eigenlijk
En als hij nee zegt dan zeg je dat je hem aanklaagt voor poging tot verkrachtingquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar allerliefste stemmetje op
Meneer de machinist? Wilt u wachten op 4 jongens die er zo aankomen? *knipper knipper*
Zou dat werken?
Een tankquote:Op woensdag 22 december 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan een eventueel gekreukte auto he
Als jij dat doet welquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar allerliefste stemmetje op
Meneer de machinist? Wilt u wachten op 4 jongens die er zo aankomen? *knipper knipper*
Zou dat werken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als hij nee zegt dan zeg je dat je hem aanklaagt voor poging tot verkrachting![]()
Mij Russische tank is overledenquote:
Ja, jij hebt Jeremy Clarkson is huis. Soo coolquote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat heb ik toch maar weer ff goed geregeld he?
dat zou wat zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij hebt Jeremy Clarkson is huis. Soo cool
Ja, of dat Jamie Oliver gaat koken voor onsquote:
Die van mij kan nog geen eens een ei bakken dus neequote:Op woensdag 22 december 2010 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, of dat Jamie Oliver gaat koken voor ons
Wat die woont bij jou
Bovendien heeft Jamie Oliver zo'n hoofdquote:Op woensdag 22 december 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij kan nog geen eens een ei bakken dus nee
Ja, ligt klaar hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 17:41 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie allemaal al een cheque uitgeschreven voor mijn verjaardag? Jullie zijn toch de secret millionaires
En tegen mij zei die nietsquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En tegen mij zei die niets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |