Friemelquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 2 keerdan gaat het vast veel beter
Dan gaat het vast dubbel zo goedquote:Op woensdag 22 december 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 2 keerdan gaat het vast veel beter
Oh bahquote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was mijn bedje in gekropen.. maar kon niet slapenik had het zo koud
[..]
mwoah... het gaat wel hoor. koud/buikpijnHet rijden ging ook niet zo lekker
Stu darlingquote:
Stuartquote:
GFquote:
Hoi Barretjequote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
* Barretje80 gaat zo even op d'r kop staan.. Yoga
Hey Barquote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
we gaan er gewoon vanuit!quote:
weer een excuus om niet te kokenquote:
Middag Stuquote:
squote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
Zal ik voor je koken?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we gaan er gewoon vanuit!
[..]
weer een excuus om niet te koken
[..]
Middag Stu
[..]
s
e
c
c
u
s
Eet smakelijk en welterustenquote:
quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat mag wel hoor
![]()
Ik heb de laatste paar dagen echt geen zin in ... ook omdat J zijn maag zo rommelt en Koen eet ook slechtnu heb ik zelf ook geen zin om te zwoegen in de keuken als niemand trek heeft....
Maar mijn liefje is wel erwtensoep aan het halen
Stu, how's life?quote:
Ga je maken dan????quote:Op woensdag 22 december 2010 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorIk kom wel een keertje voor jullie koken ja, mag jij op de bank zitten
Ik mag niet klagen. Ik hoop dat de treinen vrijdag normaal rijdenquote:
Gewoon op tijd vertrekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Ik hoop dat de treinen vrijdag normaal rijden
Hoe is het met u?
Ja, snap wel dat ik op tijd moet vertrekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon op tijd vertrekken
Hier gaat het wel, koud en buikpijn en verder gaat het wel hoor
dat doen ze welquote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, snap wel dat ik op tijd moet vertrekken
Moeten ze wel rijden though
In elk geval iets wat iedereen lustquote:Op woensdag 22 december 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stu, how's life?
[..]
Ga je maken dan????
Ja ik gok dat we niet met de auto komen vrijdag, dus ik ga nog even naar de HEMA voor een goedkoop treinkaartjequote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon op tijd vertrekken
Hier gaat het wel, koud en buikpijn en verder gaat het wel hoor
oeh wokschotelsquote:Op woensdag 22 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In elk geval iets wat iedereen lustWant ik neem aan dat de kids niet alles lusten?
Maar hartige taart is wel mijn ding, wokschotels of boemboe's van conimex?
Zoiets
De HEMAquote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik gok dat we niet met de auto komen vrijdag, dus ik ga nog even naar de HEMA voor een goedkoop treinkaartjeDe trein leek mij ook de beste optie dan
Is J de mystery guestquote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh wokschotels
boemboe's ?
kinderen lusten niet alles... J ook niet
Ik wel heel veel
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh wokschotels
boemboe's ?
kinderen lusten niet alles... J ook niet
Ik wel heel veel
Ja, die hebben een actie, een dagkaart (onbeperkt treinen) 13,95quote:
Oooh, want het is Jan Smitquote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar ik ga hem ook niet bij zijn volle naam noemen
Ja, die is vrijdag vermomd met een stemvervormerquote:
Wat cool. Dan ga ik ook naar de Hema want dat is veel goedkoperquote:Op woensdag 22 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan overleggen we sowieso wel even
[..]
Ja, die hebben een actie, een dagkaart (onbeperkt treinen) 13,95En als je een gewoon kaartje koopt (omdat dat bijvoorbeeld goedkoper is) kun je via de NS site een gratis e-ticket aanvragen voor een gratis upgrade naar 1e klas
En dan moeten wij maar raden, wat tofquote:Op woensdag 22 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is vrijdag vermomd met een stemvervormer
Je kan ook evt vanaf een bepaald punt met Damart afspreken dan reis je met 40%kortingquote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat cool. Dan ga ik ook naar de Hema want dat is veel goedkoper
Huhquote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook evt vanaf een bepaald punt met Damart afspreken dan reis je met 40%korting
Dan nietquote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laat maargeen zin om uit te leggen
DaMart heeft een abo. En mag dus mensen met korting meenemen. Dan moet jij een kaartje met korting kopen, en zorgen dat je samen met DaMart in de trein zit.quote:
Oooh, wat grappig, Maar hij woont niet hier in de buurt dus de Hema optie van 14 euro is het beste denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
DaMart heeft een abo. En mag dus mensen met korting meenemen. Dan moet jij een kaartje met korting kopen, en zorgen dat je samen met DaMart in de trein zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |