Maakt dat wat uit? Ik bedoel, wtf heb je uberhaupt aan de groetjes van wie dan ook? Wat is dat voor een achterlijke gewoonte? Ik heb ook zo'n pesthekel aan mensen die anderen feliciteren met de verjaardag van. Wtf is dat voor onzin. Ik feliciteer alleen de jarige jopquote:
Gold diggerquote:
Als het de partner van is of een kind dan wil ik anderen nog wel feliciteren, anders vind ik het ook altijd raarquote:Op woensdag 22 december 2010 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Ik bedoel, wtf heb je uberhaupt aan de groetjes van wie dan ook? Wat is dat voor een achterlijke gewoonte? Ik heb ook zo'n pesthekel aan mensen die anderen feliciteren met de verjaardag van. Wtf is dat voor onzin. Ik feliciteer alleen de jarige jop
Eet smakelijk!quote:
Yukquote:
Ja, je geeft me goud als je van me houdtquote:
Ik vind het echt de grootst mogelijke onzinquote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het de partner van is of een kind dan wil ik anderen nog wel feliciteren, anders vind ik het ook altijd raar
Quid pro quo Claricequote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je geeft me goud als je van me houdt
Ken uw klassiekersquote:
Als er wel foto's gemaakt worden dan blijven ze onder de meetersquote:Op woensdag 22 december 2010 17:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ga trouwens met niemand op de foto en niemand mag foto's van mij maken![]()
Ik snapquote:Op woensdag 22 december 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihih, me = de laatste weken heel happy
Ben jij coureur ja?quote:
Luister, ik kom uit een tijdperk NA dat van jou blijkbaar. Ik ken die films uit 1800 nietquote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ken uw klassiekersIs van The Silence of the Lambs en is Latijn voor "voor wat hoort wat"
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap
[..]
Ben jij coureur ja?
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luister, ik kom uit een tijdperk NA dat van jou blijkbaar. Ik ken die films uit 1800 niet
Ik klaag iedereen aan die behoudens mijn nadrukkelijke toestemming foto's maakt en openbaartquote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er wel foto's gemaakt worden dan blijven ze onder de meeters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |