Ah gosquote:
Nou als hij groen wordt is het wel goed mis natuurlijkquote:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 22 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah gos![]()
Heeft ie ook koorts? Of dat dan weer niet?
Zijn poep was groen toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als hij groen wordt is het wel goed mis natuurlijk
[..]
Volgens mij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelukkig maar
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn poep was groen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelukkig maar![]()
![]()
Lekkerquote:
Boejje, dan kunnen we tenminste weer doorrijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als hij groen wordt is het wel goed mis natuurlijk
Je laat je kip in bed slapen?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk heb Kip Matras opgewarmd van gister
Ja, weet je hoe gezellig zo'n chickie in bedquote:
Ik ben er te oud voorquote:Op woensdag 22 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe gezellig zo'n chickie in bed
Ik ben er nu eventjes!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga maar eens douchen aangezien het hier toch stil is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef Panda72 het volgende:
Sommige fokkertjes hebben kleine voetjes. maar die kleine voetjes kunnen heel hard meuren * Panda72*wijst naar zichzelf*
He Bongquote:
quote:
jaquote:
Okejquote:
Marijkequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej
[..]
Marijke![]()
Wat een warm welkom weer zo
Goedquote:
Da's fijnquote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed
Bijna geen clusteraanval meer gehad en gesprek gehad (omdat ik in behandeling ben) bij de psych en die weet ook veel van Clusterheadache af en brengt ook goede ideeën in om te proberen de hoofdpijn zoveel mogelijk te onderdrukken.
En met jou?
Vroeg opgestaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's fijn![]()
Hier alles okeeIk zou het liefste nu al gaan slapen
Maar houd me nog even in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |