quote:Op woensdag 22 december 2010 16:26 schreef Zolcon het volgende:
Nee ik niet mijn ouders welAch zo. Maar gelukkig woon je wel in Amsterdam, dus wat maakt het uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:26 schreef Zolcon het volgende:
Nee ik niet mijn ouders welJe zou toch lid worden van de PvdA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
'Russische ziel' was het toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:02 schreef Arglist het volgende:
En literatuur niet te vergeten. De eeuwige zoektocht naar de Rusissche mens is het thema bij zowat al hun schrijvers.
Ik wil graag op kamers. Maar als ik me ouders moet geloven woon ik al op kamersquote:Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ach zo. Maar gelukkig woon je wel in Amsterdam, dus wat maakt het uit?
Nee, wel over nagedacht maar voorlopig nog niet. Misschien dat mijn onderzoek in januari mijn mening doet veranderenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je zou toch lid worden van de PvdA?
Gewoon antwoorden dat ze zich als VVD'ers gedragen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik wil graag op kamers. Maar als ik me ouders moet geloven woon ik al op kamers
"Kom nou eens van je kamer af."
"Oh je bent wel thuis!"
"Als je niet helpt met opruimen gaan we huur vragen!"
Bij je ouders wonen is een heerlijke tijd. Niks zelf hoeven te doenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
"Oh je bent wel thuis!"
quote:
Wat is de mens zonder ziel? Maar goed, het gaat ook inderdaad over het totaalpakket, alles wat ons mens maakt.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden dat ze zich als VVD'ers gedragen.
Bolk is een baas.quote:
Reallife trolling, wat een baasquote:
Ja, maar met de mysterieuze Russische ziel wordt altijd zo gedweept in de literatuur.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat is de mens zonder ziel? Maar goed, het gaat ook inderdaad over het totaalpakket, alles wat ons mens maakt.
Haha, hmmm, je ouders zijn best rechts voor PvdA leden, zouden ze niet voor jou moeten opruimen?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
"Oh je bent wel thuis!"
Inderdaad, kom met argumenten die ze niet kunnen weerleggen:quote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Haha, hmmm, je ouders zijn best rechts voor PvdA leden, zouden ze niet voor jou moeten opruimen?
PvdA'ers doen natuurlijk niet aan discipline of samen dingen doenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Haha, hmmm, je ouders zijn best rechts voor PvdA leden, zouden ze niet voor jou moeten opruimen?
Precies, dáár kun je ze op pakken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PvdA'ers doen natuurlijk niet aan discipline of samen dingen doen
Het was ook gewoon erg grappigquote:
Ik begin al intern te kotsen bij het lezen van die reactiesquote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef TomLievense het volgende:
Zolcon, dit topic is echt iets voor jou: God straft onmiddellijk.
Ja, de ongrijpbare Russische ziel.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar met de mysterieuze Russische ziel wordt altijd zo gedweept in de literatuur.
Ghehe,quote:Op woensdag 22 december 2010 16:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PvdA'ers doen natuurlijk niet aan discipline of samen dingen doen
Samenvattingquote:Op woensdag 22 december 2010 16:38 schreef Cerbie het volgende:
Samenvatting?
Als je van die reacties al onwel van wordt![]()
Miljoenenstad? Waar?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ghehe,
Woon je ver van de faculteit, en het uitgaansleven? Voor zover er van een 'uitgaansleven te spreken is, zelden zo'n dode 'miljoenenstad' gezien, in Europa kan daar alleen Rome of Zagreb in de zomer aan tippen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |