quote:Op woensdag 22 december 2010 16:26 schreef Zolcon het volgende:
Nee ik niet mijn ouders welAch zo. Maar gelukkig woon je wel in Amsterdam, dus wat maakt het uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:26 schreef Zolcon het volgende:
Nee ik niet mijn ouders welJe zou toch lid worden van de PvdA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
'Russische ziel' was het toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:02 schreef Arglist het volgende:
En literatuur niet te vergeten. De eeuwige zoektocht naar de Rusissche mens is het thema bij zowat al hun schrijvers.
Ik wil graag op kamers. Maar als ik me ouders moet geloven woon ik al op kamersquote:Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ach zo. Maar gelukkig woon je wel in Amsterdam, dus wat maakt het uit?
Nee, wel over nagedacht maar voorlopig nog niet. Misschien dat mijn onderzoek in januari mijn mening doet veranderenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je zou toch lid worden van de PvdA?
Gewoon antwoorden dat ze zich als VVD'ers gedragen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik wil graag op kamers. Maar als ik me ouders moet geloven woon ik al op kamers
"Kom nou eens van je kamer af."
"Oh je bent wel thuis!"
"Als je niet helpt met opruimen gaan we huur vragen!"
Bij je ouders wonen is een heerlijke tijd. Niks zelf hoeven te doenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
"Oh je bent wel thuis!"
quote:
Wat is de mens zonder ziel? Maar goed, het gaat ook inderdaad over het totaalpakket, alles wat ons mens maakt.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden dat ze zich als VVD'ers gedragen.
Bolk is een baas.quote:
Reallife trolling, wat een baasquote:
Ja, maar met de mysterieuze Russische ziel wordt altijd zo gedweept in de literatuur.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat is de mens zonder ziel? Maar goed, het gaat ook inderdaad over het totaalpakket, alles wat ons mens maakt.
Haha, hmmm, je ouders zijn best rechts voor PvdA leden, zouden ze niet voor jou moeten opruimen?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
"Oh je bent wel thuis!"
Inderdaad, kom met argumenten die ze niet kunnen weerleggen:quote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Haha, hmmm, je ouders zijn best rechts voor PvdA leden, zouden ze niet voor jou moeten opruimen?
PvdA'ers doen natuurlijk niet aan discipline of samen dingen doenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Haha, hmmm, je ouders zijn best rechts voor PvdA leden, zouden ze niet voor jou moeten opruimen?
Precies, dáár kun je ze op pakken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PvdA'ers doen natuurlijk niet aan discipline of samen dingen doen
Het was ook gewoon erg grappigquote:
Ik begin al intern te kotsen bij het lezen van die reactiesquote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef TomLievense het volgende:
Zolcon, dit topic is echt iets voor jou: God straft onmiddellijk.
Ja, de ongrijpbare Russische ziel.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar met de mysterieuze Russische ziel wordt altijd zo gedweept in de literatuur.
Ghehe,quote:Op woensdag 22 december 2010 16:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PvdA'ers doen natuurlijk niet aan discipline of samen dingen doen
Samenvattingquote:Op woensdag 22 december 2010 16:38 schreef Cerbie het volgende:
Samenvatting?
Als je van die reacties al onwel van wordt![]()
Miljoenenstad? Waar?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ghehe,
Woon je ver van de faculteit, en het uitgaansleven? Voor zover er van een 'uitgaansleven te spreken is, zelden zo'n dode 'miljoenenstad' gezien, in Europa kan daar alleen Rome of Zagreb in de zomer aan tippen....
De randstad in Nederland.quote:
767.849 inwonersquote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ghehe,
Woon je ver van de faculteit, en het uitgaansleven? Voor zover er van een 'uitgaansleven te spreken is, zelden zo'n dode 'miljoenenstad' gezien, in Europa kan daar alleen Rome of Zagreb in de zomer aan tippen....
Impulsieve reactie na het lezen van een schokkend nieuwsbericht. Kan me er wel wat bij voorstellen. Als je daar niet tegen kan moet je niet op dat soort topics klikken, ik blijf ook weg van bepaaldse linksch-topics omdat mijn gezond verstand anders begint te jeuken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Samenvatting
Er is iemand dood.Hopelijk was het pijnlijk.
Ach, dan ben je nog nooit in het Ruhr-gebied geweestquote:
Tuurlijk, dat heeft iedereen met zijn geboorte stad. Dat is het mooie juist, dat alles bereikbaar is. Maar een gezellig woensdagavond in 'Players' doorbrengen is ook niet allesquote:Op woensdag 22 december 2010 16:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
767.849 inwoners
Maar alles is te fietsenvermaak me er prima. Nou woon ik er al me hele leven hoor. Betere stad kan ik me niet bedenken
Daar ben ik zeker wel geweest, maar cijfermatig klopt het toch dat de randstad een miljoenenstad is.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dan ben je nog nooit in het Ruhr-gebied geweest
Ja, op zijn scherm.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:53 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die al gehad Remlof?
Hey vriend, als je zown grote bek gaat opzetten ga ik je geven weet je wel!quote:
Ik bedoel dat het Ruhr-gebied ook dood is met uitgaanquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Daar ben ik zeker wel geweest, maar cijfermatig klopt het toch dat de randstad een miljoenenstad is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het Ruhr-gebied ook dood is met uitgaan.
Sorry kameraad, ik heb geenszins zin in uw stalen PvdA-vuist. Ik neem alles terug en beloof in de toekomst beter op mijn woorden te letten.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hey vriend, als je zown grote bek gaat opzetten ga ik je geven weet je wel!
Gewoon een PvdA-vuist op je hoofd tog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Nee dus, nog niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:53 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die al gehad Remlof?
Meen je dat echt? Ik ben er best vaak en moet zeggen dat het er toch aardig druk is.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het Ruhr-gebied ook dood is met uitgaan.
Vandaar ook 'miljoenenstad'quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Wat een kneus moet jij zijn zeg...
Ja, ik ben er toch meerdere keren geweest en in meerdere steden. Tot nu toe konden eigenlijk alleen München, Hamburg en Berlijn mij bekoren in Duitsland.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Ik ben er best vaak en moet zeggen dat het er toch aardig druk is.
In Duisburg wel, en daar was het gewoon stampvol op een doordeweekse dag, van een uurtje of 5 tot een uurtje of 2. Erg gezellige stad. Hoewel de steden daar allemaal dicht bij elkaar liggen zijn het natuurlijk ook geen miljoenen steden en is het een industriegebied. Het heeft inderdaad niet een mondaine uitstraling, maar wel de Duitse gezelligheid.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dan ben je nog nooit in het Ruhr-gebied geweest
Laten we het maar op 'lang' houden.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:05 schreef Zolcon het volgende:
Zeg hoe lang is php weg remlof? kliko of een periode?
Bereiken is met korte eiquote:
Ik denk dat we php voorlopig niet meer terugzien. Whiskers had een streep voor bij Yvonne en die heeft php gekliko'ed.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:05 schreef Zolcon het volgende:
Zeg hoe lang is php weg remlof? kliko of een periode?
Je lijkt op Whiskers.quote:
quote:
Was dat het!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik denk dat we php voorlopig niet meer terugzien. Whiskers had een streep voor bij Yvonne en die heeft php gekliko'ed.
Nee joh, php was gewoon idioot kinderachtig bezig voor de zoveelste keer en ging foto's posten en prive dingen posten over whiskers (waar of niet waar). Hij had het al eerder gedaan en is daarom weg lijkt me.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was dat het!
Whiskers kwam ook niet al te positief uit die fight naar voren namelijk.
Vriendjespolitiek op Fok
Met een usernummer rond de 150k moet je onderhand wel weten hoe het gaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was dat het!
Vriendjespolitiek op Fok
De vorige die die paar dingetjes van Whiskers opgooglede werd ook meteen gebanhammered (koningnogwat). Sommige users zijn nou eenmaal meer geliefd dan anderenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee joh, php was gewoon idioot kinderachtig bezig voor de zoveelste keer en ging foto's posten en prive dingen posten over whiskers (waar of niet waar). Hij had het al eerder gedaan en is daarom weg lijkt me.
Ik had in het vorig topic al tegen Whiskers gezegd dat ze ook niet verstandig was en enigszins een dergelijke reactie van een - nog maar 18-jarige, enthousiaste - Fokker uitlokte. Continue het gehamer over het vermeende lage niveau van php en de moedermavo zijn ook op het randje in mijn ogen. Niet dat ik daarmee de gevolgen goedpraat hoor, maar hoop dat ze wel even toegesproken is. Waar twee vechten....quote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee joh, php was gewoon idioot kinderachtig bezig voor de zoveelste keer en ging foto's posten en prive dingen posten over whiskers (waar of niet waar). Hij had het al eerder gedaan en is daarom weg lijkt me.
Het niveau wat hij tentoonspreidde was dan ook zeer zeker schrijnend, dat is nogal opmerkelijk voor iemand die het hoogste woord wil verkondigen en dat wekt irritatie op. Soms moet je gewoon je plaats kennen.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had in het vorig topic al tegen Whiskers gezegd dat ze ook niet verstandig was en enigszins een dergelijke reactie van een - nog maar 18-jarige, enthousiaste - Fokker uitlokte. Continue het gehamer over het vermeende lage niveau van php en de moedermavo zijn ook op het randje in mijn ogen. Niet dat ik daarmee de gevolgen goedpraat hoor, maar hoop dat ze wel even toegesproken is. Waar twee vechten....
Hier ben ik het wel mee eens. Het is ook niet fair om telkens met zijn opleiding te zwaaien wanneer je het niet eens bent met zijn uitspraken.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had in het vorig topic al tegen Whiskers gezegd dat ze ook niet verstandig was en enigszins een dergelijke reactie van een - nog maar 18-jarige, enthousiaste - Fokker uitlokte. Continue het gehamer over het vermeende lage niveau van php en de moedermavo zijn ook op het randje in mijn ogen. Niet dat ik daarmee de gevolgen goedpraat hoor, maar hoop dat ze wel even toegesproken is. Waar twee vechten....
Ik heb een leven buiten fok en niet zo bezig met de hierarchie hierquote:Op woensdag 22 december 2010 17:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Met een usernummer rond de 150k moet je onderhand wel weten hoe het gaat.
Over vriendjespolitiek gesproken. Mijn klacht over Zolcon wordt niet eens serieus genomen. (POL SC [Deel 1673] Woensdagmiddag One-Liners) Ik heb geen bewijs maar waarschijnlijk omdat Zolcon een PvdA'er is.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was dat het!
Vriendjespolitiek op Fok
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik iets verachtelijks en haalt meteen de hele gelijkheid van users weg.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het niveau wat hij tentoonspreidde was dan ook zeer zeker schrijnend, dat is nogal opmerkelijk voor iemand die het hoogste woord wil verkondigen en dat wekt irritatie op. Soms moet je gewoon je plaats kennen.
Je moet gewoon niet huilen en hard werken zuiderlingquote:Op woensdag 22 december 2010 17:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Over vriendjespolitiek gesproken. Mijn klacht over Zolcon wordt niet eens serieus genomen. (POL SC [Deel 1673] Woensdagmiddag One-Liners) Ik heb geen bewijs maar waarschijnlijk omdat Zolcon een PvdA'er is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Een flinke ban vind ik ook wel even goed. Geen zin om om de dag weer discussies te hebben waarin hij het gevoel heeft dat er een hetze tegen hem wordt gevoerd. Als ik dat leuk vind zoek ik wel weer nieuwsberichten over Wilders op.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef Morendo het volgende:
Inderdaad, en zeker met het naderende nieuwe jaar lijkt mij enige coulance wel op zijn plaats. Een ban van twee weken lijkt mij alleszins redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |