Waarom heb ik Dvd's en boeken over de wereldoorlogen en over de holocaust? Het interesseert me gewoon.quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef eriksd het volgende:
Eindelijk. betyar in onze gelederen. Nu Koos nog.
Weet Pool daarvan?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:28 schreef du_ke het volgende:
Ik ga toch maar de poolexpeditie wagen
Ja, geweldig nummerquote:
Ow ja.quote:
Na de eerste alinea ben ik er eigenlijk al weer klaar meequote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja.
Bart Jan Spruyt is een verschrikkelijke zelfingenomen rechtse eikel die uit zijn nek lult.
Of is dat te lang?
In de categorie opmerkelijk:quote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja.
Bart Jan Spruyt is een verschrikkelijke zelfingenomen rechtse eikel die uit zijn nek lult.
Of is dat te lang?
Wraak voor wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:20 schreef Zolcon het volgende:
Bart Jan Spruit c.s. zijn uit op wraak
Dat ze jaren lang zijn weggezetquote:
Ja die las ik ook vanmorgen. Wat een nieuws allemaal vandaag, zo net voor de kerstquote:Op woensdag 22 december 2010 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de categorie opmerkelijk:
'Vervreemding tussen ChristenUnie en achterban'
Gelukkig zijn er ook rechtse burgers die geen wraak willen.quote:
Dan zijn ze al 10 jaar bezig deze maand om wraak te nemen.quote:
Ja met zulke mensen kan ik wel een goed gesprek hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook rechtse burgers die geen wraak willen.
Maar ze hebben nu het gevoel dat ze eindelijk aan de macht zijn nu VVD en PVV zo groot zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zijn ze al 10 jaar bezig deze maand om wraak te nemen..
Edmund Burke stichting is deze maand 10 jaar oud.
Mm, ik geloof niet dat wat dit kabinet doet nu echt samenvalt met het wensenlijstje van Spruijt. Het is wel zo dat het sfeertje van verongelijktheid dat altijd rond onze mannenbroeders van de Burkestichting hing, samenvalt met wat dit kabinet een beetje uitstraalt.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu het gevoel dat ze eindelijk aan de macht zijn nu VVD en PVV zo groot zijn.
Net zo goed als dat ik een goed gesprek kan hebben met linkse users die niet continue lopen te foeteren op rechts en goed hun verlies kunnen nemen van de afgelopen verkiezingen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja met zulke mensen kan ik wel een goed gesprek hebben.
Er is nu een opening en ze worden ineens serieus genomen. Ze worden nu niet meer buiten gehouden. Het internet is een belangrijke plek waar ze nu meningen kwijt kunnen en invloed kunnen uitoefenen. Als je Elsevier of GeenStijl doorleest dan zie je het vanzelfquote:Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik geloof niet dat wat dit kabinet doet nu echt samenvalt met het wensenlijstje van Spruijt. Het is wel zo dat het sfeertje van verongelijktheid dat altijd rond onze mannenbroeders van de Burkestichting hing, samenvalt met wat dit kabinet een beetje uitstraalt.
Dat doet het zeker. Het is helaas voor een maar al te groot het zelfde verzuurde geschop naar links. Niet proberen het eigen beleid uit te voeren (want daarover is men het niet zo eens op de rechtervleugel) maar zoveel mogelijk proberen links te pesten.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik geloof niet dat wat dit kabinet doet nu echt samenvalt met het wensenlijstje van Spruijt. Het is wel zo dat het sfeertje van verongelijktheid dat altijd rond onze mannenbroeders van de Burkestichting hing, samenvalt met wat dit kabinet een beetje uitstraalt.
Jaja, druk enzo. Werken, schaatsen, bier drinken. Het is er even bij ingeschoten. Nu kan ik rustig FOK!ken op mn werk, maar een gedegen topic op poten zetten neemt net iets teveel tijd in beslag.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:02 schreef GSbrder het volgende:
Koos, zou jij niet nog eens een topic openen waarin je dieper in zou gaan op een wereld zonder geld/ruilmiddel/valuta?
Het grote probleem dat ik heb is ook helemaal niet dat rechts groter is. Nederland is altijd een overwegend rechts land geweest. Het gaat om de manier waarop rechts dit ziet als revolutionaire overwinning op links dat alles kapot wil maken. Er wordt gedaan alsof links nu helemaal niks meer mag zeggen omdat ze hebben verloren. Dat is de houding waar ik niet tegen kan.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo goed als dat ik een goed gesprek kan hebben met linkse users die niet continue lopen te foeteren op rechts en goed hun verlies kunnen nemen van de afgelopen verkiezingen.
Mijn kachel is uitquote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef TomLievense het volgende:
Gisteren heeft de lokale gereformeerde kerk een bijbeltje in mijn brievenbus gegooid.Wat zouden jullie doen?
A) Houden
B) Terugbrengen
C) Weggooien.
Dat is het inderdaad vooral.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het grote probleem dat ik heb is ook helemaal niet dat rechts groter is. Nederland is altijd een overwegend rechts land geweest. Het gaat om de manier waarop rechts dit ziet als revolutionaire overwinning op links dat alles kapot wil maken. Er wordt gedaan alsof links nu helemaal niks meer mag zeggen omdat ze hebben verloren. Dat is de houding waar ik niet tegen kan.
Gesprekken met mensen die rechts georiënteerd zijn vind ik altijd heel leuk om te doen.
Gewoon terugbrengen. Netjes blijven.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef TomLievense het volgende:
Gisteren heeft de lokale gereformeerde kerk een bijbeltje in mijn brievenbus gegooid.Wat zouden jullie doen?
A) Houden
B) Terugbrengen
C) Weggooien.
Houden en bij de eerstvolgende rommelmarkt voor hun kerk weer inleverenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef TomLievense het volgende:
A) Houden
B) Terugbrengen
C) Weggooien.
Ik heb laatst "De Wachttoren" op ons bord geprikt. Staat wel een beetje camp.:Dquote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef TomLievense het volgende:
A) Houden
B) Terugbrengen
C) Weggooien.
Wat aardig. Ik heb vorig jaar nog een bijbel gekocht. Gewoon om te hebben als naslagwerk.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef TomLievense het volgende:
A) Houden
B) Terugbrengen
C) Weggooien.
Wel boeiende periodequote:Op woensdag 22 december 2010 15:40 schreef Zolcon het volgende:
Helemaal geen zin om tsaristisch rusland te leren...
die hebben wij gekregen betaald toen wij trouwdenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat aardig. Ik heb vorig jaar nog een bijbel gekocht. Gewoon om te hebben als naslagwerk.
Ik ben best aardig in geschiedenis alleen met Rusland heb ik altijd moeite...quote:
Nee, ik wil geen godsdienst propaganda. Ik heb hem dus direct bij de kerk in de brievenbus gegooid.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat aardig. Ik heb vorig jaar nog een bijbel gekocht. Gewoon om te hebben als naslagwerk.
Hoezo? De tsaren periode is nog geen verleden, tsaar poetin regeert nog steeds over Rusland.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben best aardig in geschiedenis alleen met Rusland heb ik altijd moeite...
Was het maar zo simpel.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:45 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoezo? De tsaren periode is nog geen verleden, tsaar poetin regeert nog steeds over Rusland.
Oh dan komt ie ook vast goed terechtquote:Op woensdag 22 december 2010 15:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen godsdienst propaganda. Ik heb hem dus direct bij de kerk in de brievenbus gegooid.
Ik voel niet eens een gevoel van "kijk mij de winnaar zijn". Merkwaardig dat sommigen het wel zo zien en dat ondanks de regering van Balkenende-I nog zo'n gevoel van 'winnen' heerst. Ik zie werkelijk niet waarom dit revolutionair zou zijn, maar ik zie ook niet in waarom links nu rechts de schuld moet geven op alles wat vermeend rechts is en elke min of meer bekritiseerde regel enkel 'links pesten' zou zijn. Als de vierde inkomensschijf verhoogd zou worden van 52 naar 60 % zou het toch ook zijn uit ander oogpunt dan alleen rechts pesten?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het grote probleem dat ik heb is ook helemaal niet dat rechts groter is. Nederland is altijd een overwegend rechts land geweest. Het gaat om de manier waarop rechts dit ziet als revolutionaire overwinning op links dat alles kapot wil maken. Er wordt gedaan alsof links nu helemaal niks meer mag zeggen omdat ze hebben verloren. Dat is de houding waar ik niet tegen kan.
Gesprekken met mensen die rechts georiënteerd zijn vind ik altijd heel leuk om te doen.
Het gaat niet om de politici in deze. Het gaat over de sfeer van de gesprekken. Van de reacties van mensen op internet. Je merkt dat er een grote groep mensen is die zich richt op wraak nemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik voel niet eens een gevoel van "kijk mij de winnaar zijn". Merkwaardig dat sommigen het wel zo zien en dat ondanks de regering van Balkenende-I nog zo'n gevoel van 'winnen' heerst. Ik zie werkelijk niet waarom dit revolutionair zou zijn, maar ik zie ook niet in waarom links nu rechts de schuld moet geven op alles wat vermeend rechts is en elke min of meer bekritiseerde regel enkel 'links pesten' zou zijn. Als de vierde inkomensschijf verhoogd zou worden van 52 naar 60 % zou het toch ook zijn uit ander oogpunt dan alleen rechts pesten?
Leuk boek, maar ik heb al een bijbel en twee kinderbijbels.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dan komt ie ook vast goed terecht
Maar de bijbel is best leuk, vooral die beschrijvingen van UFO waarnemingen in het oude testament.
Ach, groot deel van deze groep zijn ofwel omhooggevallen HBO'ertjes die het hun leven lang al voor de wind gaat, ofwel middelbare scholieren voor wie het cool is rechts te zijn, omdat je dan lekker anders dan de vorige generatie knuffelaars en multi-culti-adepten bent. Rechts nu is wat links in de jaren '70 was. Waarbij de laatste categorie nog nooit 'links' meegemaakt heeft, of überhaupt paars, om te weten waar ze zich tegen verzetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het gaat niet om de politici in deze. Het gaat over de sfeer van de gesprekken. Van de reacties van mensen op internet. Je merkt dat er een grote groep mensen is die zich richt op wraak nemen.
Rusland en de gebieden van voormalig Joegoslavië, de Europese landen met veruit de meest interessante geschiedenis, levensopvattingen en mensbeelden.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben best aardig in geschiedenis alleen met Rusland heb ik altijd moeite...
Staan wel altijd lekkere wijven inquote:Op woensdag 22 december 2010 15:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb laatst "De Wachttoren" op ons bord geprikt. Staat wel een beetje camp.:D
Zo'n mannetje is hier ook een tijd geweest.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, groot deel van deze groep zijn ofwel omhooggevallen HBO'ertjes die het hun leven lang al voor de wind gaat, ofwel middelbare scholieren voor wie het cool is rechts te zijn, omdat je dan lekker anders dan de vorige generatie knuffelaars en multi-culti-adepten bent. Rechts nu is wat links in de jaren '70 was. Waarbij de laatste categorie nog nooit 'links' meegemaakt heeft, of überhaupt paars, om te weten waar ze zich tegen verzetten.
Phpmystyle?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n mannetje is hier ook een tijd geweest.
Ik mis hemquote:
Ik ook, op enkele momenten na was het een aardige gozer.quote:
Vond die ene van de VVD vorig jaar ook leuk;quote:
Zelfde als vorig jaar maar die roos is zo mooiquote:
Ik kom eigenlijk nooit verder dan de getekende omslagquote:Op woensdag 22 december 2010 16:03 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Staan wel altijd lekkere wijven in
Ik geld van de overheid, zoals het hoort!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had alleen de acceptgiro voor m'n huur in de brievenbus
Ik heb ook gekeken, maar mijn vader heeft hem nog niet binnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had alleen de acceptgiro voor m'n huur in de brievenbus
Dat waren nog eens tijden, toen ik dat kreeg. Zo rond kerst kwam het altijd vervroegd!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik geld van de overheid, zoals het hoort!
Waar is de linkse liefde geblevenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:11 schreef Tem het volgende:
[..]
tbh laat het mij volkomen siberisch.
Nou wel mijn stufi binnen vandaag maar ook een brief van de belastingdienst met de hoogte van mijn zorgtoeslag voor volgend jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, toen ik dat kreeg. Zo rond kerst kwam het altijd vervroegd!
Hij is inderdaad van Bolkesteinquote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar is de linkse liefde gebleven
Ik zie alleen maar kille rechtse onverschilligheid bij je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |