Staan wel altijd lekkere wijven inquote:Op woensdag 22 december 2010 15:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb laatst "De Wachttoren" op ons bord geprikt. Staat wel een beetje camp.:D
Zo'n mannetje is hier ook een tijd geweest.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, groot deel van deze groep zijn ofwel omhooggevallen HBO'ertjes die het hun leven lang al voor de wind gaat, ofwel middelbare scholieren voor wie het cool is rechts te zijn, omdat je dan lekker anders dan de vorige generatie knuffelaars en multi-culti-adepten bent. Rechts nu is wat links in de jaren '70 was. Waarbij de laatste categorie nog nooit 'links' meegemaakt heeft, of überhaupt paars, om te weten waar ze zich tegen verzetten.
Phpmystyle?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n mannetje is hier ook een tijd geweest.
Ik mis hemquote:
Ik ook, op enkele momenten na was het een aardige gozer.quote:
Vond die ene van de VVD vorig jaar ook leuk;quote:
Zelfde als vorig jaar maar die roos is zo mooiquote:
Ik kom eigenlijk nooit verder dan de getekende omslagquote:Op woensdag 22 december 2010 16:03 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Staan wel altijd lekkere wijven in
Ik geld van de overheid, zoals het hoort!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had alleen de acceptgiro voor m'n huur in de brievenbus
Ik heb ook gekeken, maar mijn vader heeft hem nog niet binnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had alleen de acceptgiro voor m'n huur in de brievenbus
Dat waren nog eens tijden, toen ik dat kreeg. Zo rond kerst kwam het altijd vervroegd!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik geld van de overheid, zoals het hoort!
Waar is de linkse liefde geblevenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:11 schreef Tem het volgende:
[..]
tbh laat het mij volkomen siberisch.
Nou wel mijn stufi binnen vandaag maar ook een brief van de belastingdienst met de hoogte van mijn zorgtoeslag voor volgend jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, toen ik dat kreeg. Zo rond kerst kwam het altijd vervroegd!
Hij is inderdaad van Bolkesteinquote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar is de linkse liefde gebleven
Ik zie alleen maar kille rechtse onverschilligheid bij je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |