dahaaag!quote:
Groepsfuck?quote:
Eén schijnt er Pino te heten...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef Miam het volgende:
wat staan er toch een lijpo's voor het huis.
K1 dusquote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen van die drie is echter aanwezig. Alleen de nieuwe (Josje) is er vanmiddag.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
![]()
[..]
Eén schijnt er Pino te heten...
ja pinoquote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
![]()
[..]
Nee, het is niet waar, Pinoquote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
![]()
[..]
Who cares, het gaat om het plaatje.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen van die drie is echter aanwezig. Alleen de nieuwe (Josje) is er vanmiddag.
dat zij die voruw toen voor mic.quote:
Volgens mij spotte ik hem net.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
![]()
[..]
Oh, niet gezien/gehoord.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dat zij die voruw toen voor mic.
heb liever de hardcore versiequote:
Ze zij: "En een een groephug is ¤5" maar door de mic klonkt het raarquote:
zij, zij, zijjjjjjjjjjquote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zij: "En een een groephug is ¤5" maar door de mic klonkt het raar
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:43 schreef borisz het volgende:
Madonna heeft die plaat van Rollergirl gejat.
Ze zij? Lekker dubbelopquote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sesamstraatquote:Op woensdag 22 december 2010 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
Nog meer wat echt zeker online moet van gisteravond/vanochtend?
quote:
Vanuit jouw oogpunt gezien aan de linkerkant van de brievenbus toch?quote:
Ik heb dat echt nooit maar ineens de laatste paar dagen zeg ik steeds zij ipv. zei..quote:
Roel!quote:
Het is het origineelquote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef Miam het volgende:
ik vind deze versie van madonna zo enorm slecht.
Slaapkop.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef Feivel1 het volgende:
Ben net een uur wakker. Goeiemorgen!
dit dus...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef Miam het volgende:
ik vind deze versie van madonna zo enorm slecht.
Een origineel is ook een versie.quote:
en SLECHTquote:
quote:
quote:
Het is toch slecht of niet?quote:
Pino is die gast met die bontkraag ?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanuit jouw oogpunt gezien aan de linkerkant van de brievenbus toch?
quote:
Het levert geld op, die plaatjes worden helemaal niet gedraaid om iedereen een plezier te doen...quote:
Slecht opgelet bij AK.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:46 schreef StephanL het volgende:
Van Zeeland, alsof het een eiland is
Volgens mij welquote:Op woensdag 22 december 2010 12:46 schreef Swomp het volgende:
[..]
Pino is die gast met die bontkraag ?Sorry ik moest weer ff posten
Ik ga zometeen ECHT leren
Bontkraag ? Best lang ?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Pino112 het volgende:
Een meter van Annemiek af.
Idd links vd bus.
Ja ben ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:46 schreef Swomp het volgende:
[..]
Pino is die gast met die bontkraag ?Sorry ik moest weer ff posten
Ik ga zometeen ECHT leren
[Maaskantje-modus]Hoek d'r neer, die vuile Kut!!![/Maaskantje-modus]quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Pino112 het volgende:
Een meter van Annemiek af.
Idd links vd bus.
quote:
quote:
tijd om op te staan want mien chickie zit al in de bus.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef Miam het volgende:
headlines.tijd om de was op te hangen dus.
+1quote:
Dan ben je inmiddels al een flink aantal keren in beeld geweestquote:
Ja maar zij zeiden 'van' dus alsof het een eiland is, dan hebben zij toch niet goed opgeletquote:
Hello.quote:
Precies. Al heb je wel eilandjes in Zeeland, maar het meeste is inmiddels verbonden met het vaste land.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar zij zeiden 'van' dus alsof het een eiland is, dan hebben zij toch niet goed opgelet
Wel zwaaien heaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Gezellig zo ook maar eens naar het Glazen Huis. Jeuj, kindjes.
Verliefdheid is een kruimeldief!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
Kruimeltje weer![]()
Hij klinkt echt als Jordy van Loon
SUUS ik ga vanavond denk ik!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Gezellig zo ook maar eens naar het Glazen Huis. Jeuj, kindjes.
Ik ga vanavond...niks doen denk ik?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SUUS ik ga vanavond denk ik!
Wees blijquote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef StephanL het volgende:
Shit Jochem Meyer gemist in het huis.
als je zn naam verkeerd schrijft zal ie ook weer niet zo belangrijk zijn geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef StephanL het volgende:
Shit Jochem Meyer gemist in het huis.
Die jat het hele huis dan weer leeg, is toch minder...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef peaceman het volgende:
Theo Maassen had ook nog beloofd om langs te komen...
Wat moet ie meenemen dan, de thee van Katja?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die jat het hele huis dan weer leeg, is toch minder...
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat moet ie meenemen dan, de thee van Katja?
Laat 't maar in je pc-kast lopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
ikk moet zeiken, maar ik heb geen zin om op te staan
Een tafel vol met geld bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ekdoms cowbellquote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat Theo Maassen dat daadwerkelijk doet.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tafel vol met geld bijvoorbeeld?
Ja, anders schrijf ik het toch niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat Theo Maassen dat daadwerkelijk doet.
omdat t kanquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
WAAROM als ik een printscreen maak van een livestream, hem plak in paint en opsla en dan het bestand open kan ik die livestream kijken op een .jpg bestand?edit .bmp
Ja, dat denk je toch wel daadwerkelijk verkeerd. Theo Maassen is een asociale lul, maar zoiets doet ie niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, anders schrijf ik het toch niet.
Hij mept ook fotografes voor hun bek, dus zo'n loser is het wel...
Dit is een lekker nummerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hetgeen gelukkig geen synoniem voor goed is.
Te veel gitaren voor mij.quote:
Whatever, maar dat je het met me eens bent dat het een lul is, doet me deugd....quote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat denk je toch wel daadwerkelijk verkeerd. Theo Maassen is een asociale lul, maar zoiets doet ie niet.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij jouw ondertitel moet ik telkens denken aan LOTR.
Pino heeft zijn hoofd erop gedaan zie ik, maar is de rest van zijn pak vergeten.quote:
Dat heb je juist.quote:
Iddquote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef ebke het volgende:
Man, het gaat hard hier![]()
Wat heb ik me toch geergerd gister, met die hakpaupers. Dj Zany![]()
Volgens mij wist die domme doos niet eens van wie het echte orginele is.
Bizar, maar het werkt. Ik kijk de livestream in paint. De eerste goede toepassing die er voor paint isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
WAAROM als ik een printscreen maak van een livestream, hem plak in paint en opsla en dan het bestand open kan ik die livestream kijken op een .jpg bestand?edit .bmp
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pino heeft zijn hoofd erop gedaan zie ik, maar is de rest van zijn pak vergeten.
Ik erger me iedere nacht.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef ebke het volgende:
Man, het gaat hard hier![]()
Wat heb ik me toch geergerd gister, met die hakpaupers. Dj Zany![]()
Volgens mij wist die domme doos niet eens van wie het echte orginele is.
Als ik dan wmp afsluit stopt hij ermeequote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Bizar, maar het werkt. Ik kijk de livestream in paint. De eerste goede toepassing die er voor paint is
Nee, die heeft ze gezegend.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Arnol ook al wat gedoneerd?
Die brievenbus zit voor zn heufd!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
pino zit nog steeds met zijn phoon te kutten
Hij was er wel vandeweekquote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Arnol ook al wat gedoneerd?
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij was er wel vandeweek, kwam aan toen ik naar huis ging.
Zwaaichickies met lampies op de kop.quote:
Zag je net idd al zwaaien.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zwaaide net, doe zo nog wel even
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik krijg steeds meer bevestigd dat ik in Eindhoven mijn droomvrouw niet hoef te zoeken
Hoe herkennen we je?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga vertrekken, DOEI
Kijk of je me ziet
Idd, en ook bijna 2 meter te zijn als hij opstaat...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Kom 'm ook altijd tegen als ik door het centrum wandel daar
.
En die kerel schijnt gewoon een vrouw te hebben. Bizar.
Clown?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik krijg steeds meer bevestigd dat ik in Eindhoven mijn droomvrouw niet hoef te zoeken
Volgend jaar Leiden, studentjesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef ValHallen het volgende:
quote:
quote:
geen viswijven voor jou?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef ValHallen het volgende:
quote:DIT KAN ECHT NIET http://moby.to/p19v1w ik kan t gewoon pakken..#ietsmeteenkindermiddag #SR10
Nee man zij is liefquote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef Miam het volgende:
alweer eliza?moet leuk blijven hoorrr.
Ze hebben maar 1 cd draaien tijdens het nieuws/reclame.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef Miam het volgende:
alweer eliza?moet leuk blijven hoorrr.
dat dan weer wel natuurlijkquote:
Ja hij moet ff groot in beeld komenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
Pino, ga naast die security met die kerstmuts staan
Loop je zo ver achter?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef CindieY het volgende:
Zelfs op een overzichtsshot zie je Pino er nog bovenuit steken
jij?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
Wanneer gooit er eens een Fok!ker iets door de brievenbus, die dat dan even namens alle fokkers doet, zodat we op de radio/tv komen!
Nodig Sunchaser uit!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
Wanneer gooit er eens een Fok!ker iets door de brievenbus, die dat dan even namens alle fokkers doet, zodat we op de radio/tv komen!
Namens alle fokkers, hier heb je een tientjequote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
en doe een fotoshoot!quote:
quote:
Wil ik best voor donerenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Iets van 100 muntjes van 50 cent
en dan elke fokker opnoemen
bij elk muntje apart
quote:
quote:
Laat mijn naam maar achterwege dan!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
bij elk muntje apart
Ik doe mee!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
bij elk muntje apart
een liedje aanvragen voor 50 cent en dan het liedje pakken en er op gaan stampenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
bij elk muntje apart
Zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |