Laat 't maar in je pc-kast lopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
ikk moet zeiken, maar ik heb geen zin om op te staan
Een tafel vol met geld bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat moet ie meenemen dan, de thee van Katja?
ekdoms cowbellquote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat moet ie meenemen dan, de thee van Katja?
Ja, en jij denkt dat Theo Maassen dat daadwerkelijk doet.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tafel vol met geld bijvoorbeeld?
Ja, anders schrijf ik het toch niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat Theo Maassen dat daadwerkelijk doet.
omdat t kanquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
WAAROM als ik een printscreen maak van een livestream, hem plak in paint en opsla en dan het bestand open kan ik die livestream kijken op een .jpg bestand?edit .bmp
Ja, dat denk je toch wel daadwerkelijk verkeerd. Theo Maassen is een asociale lul, maar zoiets doet ie niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, anders schrijf ik het toch niet.
Hij mept ook fotografes voor hun bek, dus zo'n loser is het wel...
Dit is een lekker nummerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hetgeen gelukkig geen synoniem voor goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |