tijd om op te staan want mien chickie zit al in de bus.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef Miam het volgende:
headlines.tijd om de was op te hangen dus.
+1quote:
Dan ben je inmiddels al een flink aantal keren in beeld geweestquote:
Ja maar zij zeiden 'van' dus alsof het een eiland is, dan hebben zij toch niet goed opgeletquote:
Hello.quote:
Precies. Al heb je wel eilandjes in Zeeland, maar het meeste is inmiddels verbonden met het vaste land.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar zij zeiden 'van' dus alsof het een eiland is, dan hebben zij toch niet goed opgelet
Wel zwaaien heaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Gezellig zo ook maar eens naar het Glazen Huis. Jeuj, kindjes.
Verliefdheid is een kruimeldief!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
Kruimeltje weer![]()
Hij klinkt echt als Jordy van Loon
SUUS ik ga vanavond denk ik!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Gezellig zo ook maar eens naar het Glazen Huis. Jeuj, kindjes.
Ik ga vanavond...niks doen denk ik?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SUUS ik ga vanavond denk ik!
Wees blijquote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef StephanL het volgende:
Shit Jochem Meyer gemist in het huis.
als je zn naam verkeerd schrijft zal ie ook weer niet zo belangrijk zijn geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef StephanL het volgende:
Shit Jochem Meyer gemist in het huis.
Die jat het hele huis dan weer leeg, is toch minder...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef peaceman het volgende:
Theo Maassen had ook nog beloofd om langs te komen...
Wat moet ie meenemen dan, de thee van Katja?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die jat het hele huis dan weer leeg, is toch minder...
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat moet ie meenemen dan, de thee van Katja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |