Iddquote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef ebke het volgende:
Man, het gaat hard hier![]()
Wat heb ik me toch geergerd gister, met die hakpaupers. Dj Zany![]()
Volgens mij wist die domme doos niet eens van wie het echte orginele is.
Bizar, maar het werkt. Ik kijk de livestream in paint. De eerste goede toepassing die er voor paint isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
WAAROM als ik een printscreen maak van een livestream, hem plak in paint en opsla en dan het bestand open kan ik die livestream kijken op een .jpg bestand?edit .bmp
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pino heeft zijn hoofd erop gedaan zie ik, maar is de rest van zijn pak vergeten.
Ik erger me iedere nacht.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef ebke het volgende:
Man, het gaat hard hier![]()
Wat heb ik me toch geergerd gister, met die hakpaupers. Dj Zany![]()
Volgens mij wist die domme doos niet eens van wie het echte orginele is.
Als ik dan wmp afsluit stopt hij ermeequote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Bizar, maar het werkt. Ik kijk de livestream in paint. De eerste goede toepassing die er voor paint is
Nee, die heeft ze gezegend.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Arnol ook al wat gedoneerd?
Die brievenbus zit voor zn heufd!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
pino zit nog steeds met zijn phoon te kutten
Hij was er wel vandeweekquote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Arnol ook al wat gedoneerd?
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij was er wel vandeweek, kwam aan toen ik naar huis ging.
Zwaaichickies met lampies op de kop.quote:
Zag je net idd al zwaaien.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zwaaide net, doe zo nog wel even
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik krijg steeds meer bevestigd dat ik in Eindhoven mijn droomvrouw niet hoef te zoeken
Hoe herkennen we je?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga vertrekken, DOEI
Kijk of je me ziet
Idd, en ook bijna 2 meter te zijn als hij opstaat...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Kom 'm ook altijd tegen als ik door het centrum wandel daar
.
En die kerel schijnt gewoon een vrouw te hebben. Bizar.
Clown?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik krijg steeds meer bevestigd dat ik in Eindhoven mijn droomvrouw niet hoef te zoeken
Volgend jaar Leiden, studentjesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef ValHallen het volgende:
quote:
quote:
geen viswijven voor jou?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef ValHallen het volgende:
quote:DIT KAN ECHT NIET http://moby.to/p19v1w ik kan t gewoon pakken..#ietsmeteenkindermiddag #SR10
Nee man zij is liefquote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef Miam het volgende:
alweer eliza?moet leuk blijven hoorrr.
Ze hebben maar 1 cd draaien tijdens het nieuws/reclame.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef Miam het volgende:
alweer eliza?moet leuk blijven hoorrr.
dat dan weer wel natuurlijkquote:
Ja hij moet ff groot in beeld komenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
Pino, ga naast die security met die kerstmuts staan
Loop je zo ver achter?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef CindieY het volgende:
Zelfs op een overzichtsshot zie je Pino er nog bovenuit steken
jij?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
Wanneer gooit er eens een Fok!ker iets door de brievenbus, die dat dan even namens alle fokkers doet, zodat we op de radio/tv komen!
Nodig Sunchaser uit!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
Wanneer gooit er eens een Fok!ker iets door de brievenbus, die dat dan even namens alle fokkers doet, zodat we op de radio/tv komen!
Namens alle fokkers, hier heb je een tientjequote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
en doe een fotoshoot!quote:
quote:
Wil ik best voor donerenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Iets van 100 muntjes van 50 cent
en dan elke fokker opnoemen
bij elk muntje apart
quote:
quote:
Laat mijn naam maar achterwege dan!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
bij elk muntje apart
Ik doe mee!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
bij elk muntje apart
een liedje aanvragen voor 50 cent en dan het liedje pakken en er op gaan stampenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
bij elk muntje apart
Zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |