dat dan weer wel natuurlijkquote:
Ja hij moet ff groot in beeld komenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
Pino, ga naast die security met die kerstmuts staan
Loop je zo ver achter?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef CindieY het volgende:
Zelfs op een overzichtsshot zie je Pino er nog bovenuit steken
jij?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
Wanneer gooit er eens een Fok!ker iets door de brievenbus, die dat dan even namens alle fokkers doet, zodat we op de radio/tv komen!
Nodig Sunchaser uit!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
Wanneer gooit er eens een Fok!ker iets door de brievenbus, die dat dan even namens alle fokkers doet, zodat we op de radio/tv komen!
Namens alle fokkers, hier heb je een tientjequote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Infection het volgende:
en doe een fotoshoot!quote:
quote:
Wil ik best voor donerenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Iets van 100 muntjes van 50 cent
en dan elke fokker opnoemen
bij elk muntje apart
quote:
quote:
Laat mijn naam maar achterwege dan!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
bij elk muntje apart
Ik doe mee!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
bij elk muntje apart
een liedje aanvragen voor 50 cent en dan het liedje pakken en er op gaan stampenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
bij elk muntje apart
Zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |