Het is ook echt onbegonnen werk.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef FlowMaster het volgende:
Ik zou hem helemaal niet wassen, met dat vriezen.
Gewoon keer wachten tot het ff een keertje dooit
Die tip kwam hier al voorbij inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Neem wel iets van siliconenspray of vaseline mee, waarmee je je rubbers in kunt spuiten/smeren.
Anders zitten je deuren de volgende dag zeker vastgevroren.
Jaa maar anders kun je in Raalte noord wel proberen, laatst was het ook aan het vriezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die tip kwam hier al voorbij inderdaadmaargoed, zolang die wasstraat dicht zit ga ik maar niet wassen dan.
Geld is geen issue opzich. Maar is dat dan ook zo'n automatische ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef FlowMaster het volgende:
ow House, vroeg net aan kameraad.
Maar Autowascentrum is wel los, Op het industrie terrein he bij Gerard Vullink daaro.
Maar dat is dacht ik wel wat duurder
Jaa je heb, aan het begin die hokken waar je zelf kan. als je langs die wasboxen rijdt, kun je zo daar naar binnen rijden.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Geld is geen issue opzich. Maar is dat dan ook zo'n automatische ?
Die bij de Texaco in noord vond ik niet echt lijken op die bij de Automat. Maar ik zal er eens kijken, bedanktquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa je heb, aan het begin die hokken waar je zelf kan. als je langs die wasboxen rijdt, kun je zo daar naar binnen rijden.
Is ook allemaal automatisch. Zelfde als in Raalte Noord ook automatisch daar
jaa in noord kun je ook zelf doen, maar zover ik weet zijn alle plekken in Raalte waar je je auto kan wassen gewoon automatisch en ook die Wasboxen;)quote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die bij de Texaco in noord vond ik niet echt lijken op die bij de Automat. Maar ik zal er eens kijken, bedankt!
Ahh een Dame blance, toe maar weer:P. Goed te etenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, daar was ik weer.
Lekker uit eten geweest en een Dame blanche gegeten, hmmmm vanille-ijs, chocoladesaus en nootjes.
Waar ben je uit eten geweest?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, daar was ik weer.
Lekker uit eten geweest en een Dame blanche gegeten, hmmmm vanille-ijs, chocoladesaus en nootjes.
Ben in het Royal in Deventer geweest, goed eten voor een redelijke prijs (tis niet het beste wat ik ken, maar heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding). Samen met een meisje wat ik vorige week heb leren kennen geweest (nee, geen bijbedoelingen).quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ahh een Dame blance, toe maar weer:P. Goed te eten
Helemaal alleen geweest of?:P
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben in het Royal in Deventer geweest, goed eten voor een redelijke prijs (tis niet het beste wat ik ken, maar heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding). Samen met een meisje wat ik vorige week heb leren kennen geweest (nee, geen bijbedoelingen).
Hoe nog, 2 dates.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:49 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]nog 2 dates en dan is het zover
![]()
Ik was niet van plan om nu al een huwelijkskandidate uit te kiezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Hoe nog, 2 dates.
Daarna ga je kiezen ofsow?:P
Nee, meestal ga je na 3 dates... Kan barthomoleus me misschien helpen deze zin af te makenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Hoe nog, 2 dates.
Daarna ga je kiezen ofsow?:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
haha hoeft ook nog niet gelijk voor het huwelijk te gaan.XDquote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om nu al een huwelijkskandidate uit te kiezen.
Hoef je er niet zo expleciet bij te zeggen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben in het Royal in Deventer geweest, goed eten voor een redelijke prijs (tis niet het beste wat ik ken, maar heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding). Samen met een meisje wat ik vorige week heb leren kennen geweest (nee, geen bijbedoelingen).
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Nee, meestal ga je na 3 dates... Kan barthomoleus me misschien helpen deze zin af te makengezien we wel vaker zulke dingen hebben zoals glijden en versnellingspook
Godnondejuuuu, doe jij er zo lang over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What happened to the Breezer-tactic?
Beste post dit.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Godnondejuuuu, doe jij er zo lang over?
Nooit gebruikt die tactiekquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Godnondejuuuu, doe jij er zo lang over?
Nee, maar gezien de heren in dit topic wilde ik eventjes verduidelijken dat het "slechts" om een vriendschappelijk diner gaat (onderwerp waar we het aan tafel ook nog over hadden, dat mannetje en vrouwtje ook vriendschappelijk met elkaar omgaan).quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoef je er niet zo expleciet bij te zeggen hoor
Je kunt toch gewoon uit eten met iemand? En al had je wel 'bij bedoelingen', niks raars aan toch
Vergeet bovenstaande posts van mijquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar gezien de heren in dit topic wilde ik eventjes verduidelijken dat het "slechts" om een vriendschappelijk diner gaat (onderwerp waar we het aan tafel ook nog over hadden, dat mannetje en vrouwtje ook vriendschappelijk met elkaar omgaan).
I am too dignified for that.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Nooit gebruikt die tactiek
Maar kan ik uit jou post halen dat jullie al hebben gejeweetwelt?
Ik heb een Carrera GT. Helaas mag ik daar alleen in rijden als ik in bed lig.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Oksel het volgende:
Over Ferrari's.. mijn schoonpa heeft een California..Hiervoor een Ferrari 360 Spider, met speciale sportuitlaat. Dat ding was zo jezus-luid..
Het is wel een leuke meid voor de rest?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
I am too dignified for that.
Ik heb een Koenisegg zonder Dempers, alleen rij ik dan de andere kant op.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb een Carrera GT. Helaas mag ik daar alleen in rijden als ik in bed lig.
Ik ga alleen maar met "leuke" meiden om.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Het is wel een leuke meid voor de rest?
Pics+film or it didnt happenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Oksel het volgende:
Over Ferrari's.. mijn schoonpa heeft een California..Hiervoor een Ferrari 360 Spider, met speciale sportuitlaat. Dat ding was zo jezus-luid..
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar met "leuke" meiden om.
Dan heb ik een Lamborghini LP640quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Koenisegg zonder Dempers, alleen rij ik dan de andere kant op.
omdat als ik de andere kant op rij, hoort House me weer aankomen:P
Hier rij ik de 360.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Pics+film or it didnt happen
Ahh das nou jammer:P De LP700 is al op komstquote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Dan heb ik een Lamborghini LP640![]()
Nicequote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hier rij ik de 360.
Hier rijdt m'n schoonpa (ja, Duits) een testritje in de California.
Die heet de Lamborghini Aventador voor jouquote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ahh das nou jammer:P De LP700 is al op komst
http://www.autoblog.nl/ar(...)-lamborghini-lp700-4
En ik denk dat je schrijft "hier rij ik 360" en wil na het zien van het filmpje posten dat dat nooit kan....quote:
Heb jij een pic van je 535d waar je bij staat?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Niceheb je ook pics waar je er bij staat?
Leesbril niet op?:Xquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik lees trouwens telkens "Kerstpakketten" in de TT.
Nee. Ik maak de foto's.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Niceheb je ook pics waar je er bij staat?
I'm messing with your mind, "joe-know-whad-ei-am-seejing."quote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik lees trouwens telkens "Kerstpakketten" in de TT.
Ik heb filmpje niet gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik denk dat je schrijft "hier rij ik 360" en wil na het zien van het filmpje posten dat dat nooit kan....
Al heb ik persoonlijk niets met Ferrari, ik zou best wel eens in zo een auto willen rijden (ook als Porsche mijn voorkeur heeft), top!
Yupquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij een pic van je 535d waar je bij staat?
Niet nodigquote:
Eigenlijk niet...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
I'm messing with your mind, "joe-know-whad-ei-am-seejing."
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik denk dat je schrijft "hier rij ik 360" en wil na het zien van het filmpje posten dat dat nooit kan....
Al heb ik persoonlijk niets met Ferrari, ik zou best wel eens in zo een auto willen rijden (ook als Porsche mijn voorkeur heeft), top!
Ik las het dus verkeerd, en iemand die 360km/h op een gewone lokale weg rijdt moet wel god himself zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:10 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik heb filmpje niet gezien
Kan je uitleggen waarom het niet kan?
Dank je dat je het zelf zegt, ik wilde de Ferrari niet meteen de grond in boren, maar ik denk er precies hetzelfde over. En hier aan het einde van de straat zit het kantoor van een projectontwikkelaar, die een Maserati Gran Turismo heeft, lijkt me geen verkeerde auto.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Oksel het volgende:
[..]Nee, dat red je net niet.
En ik vind het te patserig. Ik heb zou dan voor een nette Maserati gaan..
Zo klinkt het echt heel smerigquote:
Doe je mee dan? In koor:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als je hem hard genoeg roept dan komt ie er vast wel aan Pur.
Iets simpelerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
Baaaaaaaart! Get your ass on Fok!
Dat en werken. Deadlines halenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk met kerst doen? Ik zelf ben 'gewoon' thuis. Filmpje kijken, eten, drinken, lezen..
Lekker relaxed
Vrijdag Rotterdam, zaterdag eerst Bad Oeynhausen (grootmoeder opzoeken), dan naar vrienden in Oldenburg. Op de zondag naar Hamburg toe om mijn X5 om te wisselen & een bezoek aan mijn neef en zijn gezin te brengen. Dan die zondag weer terug naar Nederland en maandagochtend naar Duitsland (net de grens over) om wat bankzaken te regelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk met kerst doen? Ik zelf ben 'gewoon' thuis. Filmpje kijken, eten, drinken, lezen..
Lekker relaxed
Hmmwut?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Doe je mee dan? In koor:
Baaaaaaaart! Get your ass on Fok!
Met mijn oma, oom en tante kerst vieren op zn pools; heel veel eten dusquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Lekker relaxed
Gourmetten natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Lekker relaxed
Zelf ben ik ook een grote fan van Family Guy, mischien is deze site iets voor je:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik hou van die serie.
Nou, hier betekent het dat er dan minstens 4 hoofdgerechten op tafel staan. Je kunt niet iets weigeren en je moet vaker opscheppen. En dan zit je nog met familie die 15 jaar lang geen kerst met je heeft gevierd, dus die zijn nog enthousiasterquote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Purdey het volgende:
Baaaaart! Zie je jongens, als je maar hard genoeg roept
Goh Monsterd, die Poolse 'veel eten' kerst klinkt behoorlijk als de Nederlandse, Engelse en Amerikaansw versie van kerst
@House: Werken, deadlines? Ik dacht dat je vooral op de receptie zat, beetje mensen helpen, beetje Fokken
Haha, dankje maar ik ken alle afleveringen onderhand alquote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook een grote fan van Family Guy, mischien is deze site iets voor je:
http://www.familyguyepisodes.tv/
In Polen gaat echt alles op tafel. Amerikanen^2 zegmaar. En ja werkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Purdey het volgende:
Goh Monsterd, die Poolse 'veel eten' kerst klinkt behoorlijk als de Nederlandse, Engelse en Amerikaansw versie van kerst
@House: Werken, deadlines? Ik dacht dat je vooral op de receptie zat, beetje mensen helpen, beetje Fokken
1e kerstdag met huisgenote dineren en cadeaus uitpakkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Lekker relaxed
Spreek je dan met je familie Pools? Heb je thuis met je ouders dan Pools of Nederlands gesproken?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou, hier betekent het dat er dan minstens 4 hoofdgerechten op tafel staan. Je kunt niet iets weigeren en je moet vaker opscheppen. En dan zit je nog met familie die 15 jaar lang geen kerst met je heeft gevierd, dus die zijn nog enthousiaster
Ik had me op een foto van een jurkje met inhoud verheugdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Purdey het volgende:
Ik ben in Polen geboren, toen ik 7 werd naar Nederland verhuisd. Met mijn Poolse familie spreek ik pools natuurlijk. Met mijn moeder spreek ik thuis Nederlands.. Na een half jaar hier in Polen te gezeten te hebben spreek ik eindelijk weer een beetje vloeiend pools. Had al een jaar of 6-7 nooit veel pools hoeven te spreken en dan vergeet je een taal ook heel snel, maar nu gaat het opzich goedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Spreek je dan met je familie Pools? Heb je thuis met je ouders dan Pools of Nederlands gesproken?
Ik dacht dat Polen heel rustig, en karig zou zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
In Polen gaat echt alles op tafel. Amerikanen^2 zegmaar. En ja werkeneen grote vertaalopdracht
Ja idd.. De boodschap dat ik niet meer wilde eten begrepen ze vorige keer ook al niet, en toen moest ik nog terug met een tas vol eten omdat ze bang zijn dat ik verhonger in Warschauquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik dacht dat Polen heel rustig, en karig zou zijn.
Had ik echt niet verwachtDat zal wat worden dan Monsterd
'Hier, eet op. We hebben je zo lang niet gezien!'
Jurkje met inhoudquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had me op een foto van een jurkje met inhoud verheugd
Op die manier, ik ben zelf tweetalig opgevoed, en heb met mijn vader altijd nederlands gesproken en met mijn moeder spreek ik nu ook nog duits. Vandaar dat ik er benieuwd naar ben hoe dat in andere gezinnen is gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ben in Polen geboren, toen ik 7 werd naar Nederland verhuisd. Met mijn Poolse familie spreek ik pools natuurlijk. Met mijn moeder spreek ik thuis Nederlands.. Na een half jaar hier in Polen te gezeten te hebben spreek ik eindelijk weer een beetje vloeiend pools. Had al een jaar of 6-7 nooit veel pools hoeven te spreken en dan vergeet je een taal ook heel snel, maar nu gaat het opzich goed
Ik sprak vroeger nog wel Pools met mijn moeder hoor, daarna waren de omstandigheden veranderd waardoor ik Nederlands moest spreken en toen is dat eigenlijk altijd zo gebleven. Zij spreekt wel 2 talen naar mij toe, het is maar net wat haar uitkomtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die manier, ik ben zelf tweetalig opgevoed, en heb met mijn vader altijd nederlands gesproken en met mijn moeder spreek ik nu ook nog duits. Vandaar dat ik er benieuwd naar ben hoe dat in andere gezinnen is gedaan.![]()
Heb naast mijn laptop maar eventjes Saw IV aangezet (RTL7, begint nu).
Oeh, Saw! Nooit gezien, nooit gedurfd. Heb drie jaar geleden weken slecht geslapen na het zien van 'The ring'quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die manier, ik ben zelf tweetalig opgevoed, en heb met mijn vader altijd nederlands gesproken en met mijn moeder spreek ik nu ook nog duits. Vandaar dat ik er benieuwd naar ben hoe dat in andere gezinnen is gedaan.![]()
Heb naast mijn laptop maar eventjes Saw IV aangezet (RTL7, begint nu).
Ik vind Saw ook niet leuk, maar het is eigenlijk de enige horrofilm die ik niet eng vind. Het is in iedere reeks hetzelfdequote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, Saw! Nooit gezien, nooit gedurfd. Heb drie jaar geleden weken slecht geslapen na het zien van 'The ring'
Ze snijden net een lijk open, trekken de flappen huid naar links en rechts weg, en halen aan casettebandje (ofzo) uit zijn maag.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, Saw! Nooit gezien, nooit gedurfd. Heb drie jaar geleden weken slecht geslapen na het zien van 'The ring'
Zal ik je een tip geven? [REC]quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze snijden net een lijk open, trekken de flappen huid naar links en rechts weg, en halen aan casettebandje (ofzo) uit zijn maag.
Eigenlijk ben ik een enorm watje wat horrorfilms aangaat, maar uit een overklaarbare drang naar zelfpijniging kijk ik er toch steeds weer naar.
Graag!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zal ik je een tip geven? [REC]
Buenas Nochesquote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik, of een poging doen tot slapen
Morgen niet heel vroeg op, half 8, maar het zal best een drukke dag worden
Weltrusten allemaal!
Slaap lekker! Ik moet morgen ook om half 8 opquote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Weltrusten allemaal!
Owke.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat was hem duszo heet die film
Slaap lekker schat!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Weltrusten allemaal!
Die zijn inderdaad leuk! Mooie shots van London ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
Truste Purdey!
[..]
Owke.![]()
Welke ik trouwens ook goed vind zijn 28 days later en 28 weeks later (28 months later zou nog moeten uitkomen).
Die serie ken ik nog niet, zoals gezegd ben ik eigenlijk helemaal niet zo van horror omdat ik er compleet paranoïde van kan worden, zodat ik vervolgens elke voetganger buiten voor een zombie aanzie en mezelf op mijn kamer verschans.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad leuk! Mooie shots van London ookKijk dan, qua hetzelfde genre, ook maar eens naar de serie Walking Dead. Mits je die nog niet kent
Het is zegmaar een serie over zombies inderdaad maar met diepgang, wordt aandacht besteed aan de characters enzo. Echt een aanrader en niet zomaar hersenloos (hihi) slachten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die serie ken ik nog niet, zoals gezegd ben ik eigenlijk helemaal niet zo van horror omdat ik er compleet paranoïde van kan worden, zodat ik vervolgens elke voetganger buiten voor een zombie aanzie en mezelf op mijn kamer verschans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |