Ik heb een luchtje van Lamborghiniquote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Dubish het volgende:
[..]
Mijn Top2 geurtjes:
Paco Rabanne One Million
D&G The One![]()
Gelukkig betaal ik maar 40euro voor een 100ml flesje
Daar ga je dus harder vanquote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik heb een luchtje van Lamborghini
Nee hoor.. Ieder zijn wilquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja een Mac, heb je daar problemen mee? Mijn Windows computer liep zo'n beetje elke dag vast, ik herstart mijn Mac alleen als een update me daar toe dwingt.
Ik heb twee CD's, eentje met de OS X 10.5 installatie, en eentje met wat utilities. Daarnaast heb ik nog een 10.6 upgrade CD.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alleen maar bootcamp drivers op die dvd stonden. Stomme niet nadenkende ik
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar ga je dus harder van
Ahja ik liep ook wel eens rond met een sample van Bugatti. Ging m'n fiets echt niet harder vanquote:Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Dubish het volgende:
[..]
![]()
Als dat echt zo is, zo ik ook wel zo'n geurtje willen.![]()
Mooie vrouwen merken het wel opquote:Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Dubish het volgende:
[..]
![]()
Als dat echt zo is, zo ik ook wel zo'n geurtje willen.![]()
Jij bent wel de man zo, met al die vrouwen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Mooie vrouwen merken het wel op
Iedere vrouw die ik sprak zei: Hmm... Lekker luchtje heb je opWelk luchtje is het?
Ik: dankjeen het is Lamborghini luchtje
Zij: ohhSnelle auto's en lekkere luchtjes
Ik:
Kleding EN luchtjes maken de manquote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Jij bent wel de man zo, met al die vrouwen.![]()
Tot je een communicatieve stoornis hebt, dan rennen ze vanzelf weg.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Kleding EN luchtjes maken de man
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tot je een communicatieve stoornis hebt, dan rennen ze vanzelf weg.
Heb jij enig idee of die wasstraat bij de Automat dicht/open is? Beide deuren zaten dicht toen ik er laatst langs wou, had verder geen zin om het binnen te vragen.quote:
Ik kwam er van de week ook langs één waarbij er echt een halve meter sneeuw en ijs lag in die hokken waarbij je hem zelf kan afspuiten.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef FlowMaster het volgende:
Goeie vraag, Als de deuren dicht zijn is het volgens mij dicht.
Als het vriest wordt er dacht ik daar nooit gewassen.
Je zou anders die in Raalte-Noord moeten proberen, die is dacht ik altijd open
kom je ook uit raalte dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik kwam er van de week ook langs één waarbij er echt een halve meter sneeuw en ijs lag in die hokken waarbij je hem zelf kan afspuiten.
Daarom mag het ook snel weg met dat gevries en gesneeuw. Ik wil m'n auto schoon hebben! Maar ik ga hem niet met de hand wassen in noordquote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef FlowMaster het volgende:
Goeie vraag, Als de deuren dicht zijn is het volgens mij dicht.
Als het vriest wordt er dacht ik daar nooit gewassen.
Je zou anders die in Raalte-Noord moeten proberen, die is dacht ik altijd open
Jaa kan ook, of je wast hem zelf en dan droog je hem met een Fohn in de sigaretenaansteker ofsowXDquote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daarom mag het ook snel weg met dat gevries en gesneeuw. Ik wil m'n auto schoon hebben! Maar ik ga hem niet met de hand wassen in noordwil dat wel gewoon volautomatisch laten doen, ook met dat drogen daar enzo.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa kan ook, of je wast hem zelf en dan droog je hem met een Fohn in de sigaretenaansteker ofsowXD
Nee, een heel stuk verderop.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
kom je ook uit raalte dan?
Jaa als het niet vriest was ik de auto's altijd zelf in die wasboxen daar ja
Ook ze lekker in de kouquote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa kan ook, of je wast hem zelf en dan droog je hem met een Fohn in de sigaretenaansteker ofsowXD
Neem wel iets van siliconenspray of vaseline mee, waarmee je je rubbers in kunt spuiten/smeren.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daarom mag het ook snel weg met dat gevries en gesneeuw. Ik wil m'n auto schoon hebben! Maar ik ga hem niet met de hand wassen in noordwil dat wel gewoon volautomatisch laten doen, ook met dat drogen daar enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |