abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90291640
gisteravond trouwens een kerel in een mercedes: reed vlak achter mij, met mistlampen aan(was niet eens mistig, sterker nog; het was zelfs lichter als normaal rond dat tijdstip).. Dus ik heel even mistlamp achter aangezet, misschien snapte hij dan de hint, dat zijn lampjes nogal irritant in mijn binnenspiegel schenen, zet die sufferd zijn groot licht aan, en houd die ook gewoon aan...

Prima joh, ik maar steeds langzamer gaan rijden, omdat ik gewoon niks in mijn spiegels zag(werd nogal verblind door zijn lampen), maar hij ging me niet voorbij....
Vanaf stilstand maar even volgas, en toen was ik hem wel kwijt.. :P En ik ree slecht in een Skoda superb met 2.0 tdi..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90291813
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het valt me idd op dat de wielrenners zich meestal erg asociaal gedragen, alsof de weg van hun is en iedereen rekening met hun moet houden. :r
inderdaad, ook gewoon op fietspaden... :( Wij, mountainbikers, gaan vaak wel netjes aan de kant, maar ik heb het inmiddels zo gehad met wielrenners, (door hun aso gedrag en gescheld op je als je niet ver genoeg aan de kant gaat naar hun inszien) dat ik gewoon tegen de middenscheiding van het fietspad aan ga fietsen, en dan mogen ze het lekker zelf uitzoeken wat ze doen...
mijn mtb is heel wat sterker als hun fietsen, en als ze niet aan de kant gaan, komen ze gewoon een stilstaande Marco + mtb tegen...
1e en enige keer tot nu toe dat ik dat heb gedaan hadden 2 wielrenners een klapband, en lag er een paar meter achter mij een bultje wielrenners... |:(
pi_90291838
En dan hebben ze ook nog van die smerige, strakke broekjes aan. :r

Maar goed, meestal zijn ze toch op een leeftijd waar ze geen kinderen meer hoeven te krijgen. Nee, wielrenners vind ik ook zwaar klote, het is meerdere mensen in mijn omgeving opgevallen.

Wat zal die Skoda op z'n minst hebben? Iets van 140pk? En dan je ook nog een versie met 170pk.

Als het het huidige model Superb is, die heeft achterin zoveel ruimte, dat is echt bizar. Beter dan in een 5-serie / A6 / E-klasse, en met de DSG-bak is ie goed te doen.
pi_90291952
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef von_Preussen het volgende:
Wat zal die Skoda op z'n minst hebben? Iets van 140pk? En dan je ook nog een versie met 170pk.

Als het het huidige model Superb is, die heeft achterin zoveel ruimte, dat is echt bizar. Beter dan in een 5-serie / A6 / E-klasse, en met de DSG-bak is ie goed te doen.
max 140 pk, we hebben 1.9 tdi's en 2* 2.0 tdi's en die laatste heeft 130 OF 140 pk...
nieuwe Superbs hebben we ook, maar ook 1.9 tdi's.. (rest is model 2006 ofzo.. Die hebben ook zo'n absurd grote beenruimte achterin.. gfewoon 20 cm meer(minimaal) als in onze e-klasses., en veel luxer voor het geld.. zelfs een digitale klok/kalender achterin.. )

die ik gister meehad, dee origineel 0-100 in 9.9 sec en vmax 215...

heb wel eens een stuk of 3 grote koffers, 2 iets kleinere + 2 rollators en wat handbagage in de kofferbak van een vorig model Superb gekregen...
pi_90292789
Helemaal met je eens, qua uitrustingsniveau kunnen ze helemaal met Audi / BMW / Mercedes meekomen, en het afwerkingsniveau is ook erg goed. De leasemij had er eens eentje voor mij (nieuwe 2.0 TDI, 140pk) en eerst was ik enigzins over de zeik, maar toen ik hem eenmaal had viel het me erg "mee" / was ik erg positief verrast.

Wat me wel stoorde is het touch-screen navi (RNS-510? Bij dat gebobbel onderweg raak ik de toetsen nooit goed), en de voorwielaandrijving. Maar de DSG-bak is vele malen beter dan de Multitronic in een vergelijkbare Audi A4 2.0 TDI.

Das momenteel ook binnen de VAG-groep een beetje het probleem, Skoda begint zo goed te worden dat ze qua prijs-/kwaliteitsverhouding VW voorbijstreven, en daarmee concurrentie vanuit het eigen huis zijn.
pi_90293370
quote:
Op woensdag 22 december 2010 15:49 schreef von_Preussen het volgende:
Helemaal met je eens, qua uitrustingsniveau kunnen ze helemaal met Audi / BMW / Mercedes meekomen, en het afwerkingsniveau is ook erg goed. De leasemij had er eens eentje voor mij (nieuwe 2.0 TDI, 140pk) en eerst was ik enigzins over de zeik, maar toen ik hem eenmaal had viel het me erg "mee" / was ik erg positief verrast.

Wat me wel stoorde is het touch-screen navi (RNS-510? Bij dat gebobbel onderweg raak ik de toetsen nooit goed), en de voorwielaandrijving. Maar de DSG-bak is vele malen beter dan de Multitronic in een vergelijkbare Audi A4 2.0 TDI.

Das momenteel ook binnen de VAG-groep een beetje het probleem, Skoda begint zo goed te worden dat ze qua prijs-/kwaliteitsverhouding VW voorbijstreven, en daarmee concurrentie vanuit het eigen huis zijn.
De superb is super om te rijden :D
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90293857
In Europa is het in de reclame verboden om andersmans product af te kraken, echter in de VS is dat niet zo. Zie het volgende:

quote:
Don’t have an Audi R8 Spyder? Now you can pretend to have one. Trick your neighbors, and best of all, trick yourself into thinking you have the car of your dreams. Perfect for the BMW or Mercedes owner in your life filled with regret.

Link: http://www.gtspirit.com/2(...)and-mercedes-owners/

:D
  woensdag 22 december 2010 @ 16:10:31 #58
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90293879
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:54 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Veel gekocht? :P
Ik ga straks na werk heeeel snel nog even langs de stad :+, moet eigenlijk alleen oorbellen voor mn zusje halen maar aangezien er veel uitverkoop is, ga ik even snel alles langs :)
Neuh hoor ;) Jurkje van gisteren teruggebracht, zat een gaatje in, en ik kon geen andere krijgen ;( Nu van een cadeaubon van Etos die ik voor m'n verjaardag had gekregen een luchtje gekocht O+ En een fles drank, voor de kerst, voor vaderlief ;)

So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90294787
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
In Europa is het in de reclame verboden om andersmans product af te kraken, echter in de VS is dat niet zo. Zie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_
Audi :D O+
  woensdag 22 december 2010 @ 16:29:43 #60
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90294834
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef Purdey het volgende:

[..]

Neuh hoor ;) Jurkje van gisteren teruggebracht, zat een gaatje in, en ik kon geen andere krijgen ;( Nu van een cadeaubon van Etos die ik voor m'n verjaardag had gekregen een luchtje gekocht O+ En een fles drank, voor de kerst, voor vaderlief ;)

[ afbeelding ]
Hmm jammer, lekker geurtje trouwens! :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90297344
quote:
Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zonder tekst dacht ik dat er gewoon sneeuw op lag ofso :D :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90297958

Telegraaf, maar toch.
pi_90298927
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:41 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]

Telegraaf, maar toch.
Waardeloos overzicht... Je weet niet of het zomer- of winterbanden zijn, wat het gewicht is van de auto, het enige wat je hieruit concludeert is dat je op sneeuw en ijzel minder snel stil staat. Verrassend... :+
pi_90299644
Ben nu even "offline"! ik ga mijn Mac opnieuw installeren, ik heb er in de loop van de jaren zoveel zooi opgezet dat ik het overzicht kwijt ben... -O-
pi_90299732
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben nu even "offline"! ik ga mijn Mac opnieuw installeren, ik heb er in de loop van de jaren zoveel zooi opgezet dat ik het overzicht kwijt ben... -O-
Hoe gaat dat in z'n werking? Zal wellicht hier ook over 3 jaar nodig zijn :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90299780
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Mac :|W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 december 2010 @ 18:59:21 #67
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90300801
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hmm jammer, lekker geurtje trouwens! :D
Hij is echt superlekker! Had er ooit een proefflacon van gekregen bij Douglas, en sindsdien wilde ik 'm altijd al hebben. Maar hij is best prijzig, nu ik een cadeaubon had, dacht ik: Die! :) Geurtjes O+
  woensdag 22 december 2010 @ 19:03:50 #68
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_90300984
Het gaat hier ook zo hard :D
  woensdag 22 december 2010 @ 19:05:49 #69
314372 Goddelijker
pi_90301065
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hij is echt superlekker! Had er ooit een proefflacon van gekregen bij Douglas, en sindsdien wilde ik 'm altijd al hebben. Maar hij is best prijzig, nu ik een cadeaubon had, dacht ik: Die! :) Geurtjes O+
Ik ben ook gek op geurtjes. Heb er 5 geloof ik. :+
pi_90301170
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Purdey het volgende:

[..]

Mijn Top2 geurtjes:

Paco Rabanne One Million
D&G The One O+

Gelukkig betaal ik maar 40euro voor een 100ml flesje ~O>
  woensdag 22 december 2010 @ 19:11:04 #71
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90301270
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Dubish het volgende:

[..]

Mijn Top2 geurtjes:

Paco Rabanne One Million
D&G The One O+

40,- is wel veel geld, maar voor 100 ml weer niet :) Deze was 35,- voor 30 ml. Normaal gebruik ik Noa van Cacharell, of Love for Love, van Vanderbilt :) Geurtjes zijn wel heel fijn!
pi_90301286
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Dubish het volgende:

D&G The One O+

Check. ^O^
pi_90301375
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:

[..]

40,- is wel veel geld, maar voor 100 ml weer niet :) Deze was 35,- voor 30 ml. Normaal gebruik ik Noa van Cacharell, of Love for Love, van Vanderbilt :) Geurtjes zijn wel heel fijn!
Het is inderdaad veel geld, maar vergeleken met de winkelprijs heb ik elke keer 20-30euro winst per flesje :) , Ach ik kan toch niet zonder geurtjes leven.. Ik MOET gewoon lekker ruiken :@

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Check. ^O^
_O_
pi_90301392
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Hoe gaat dat in z'n werking? Zal wellicht hier ook over 3 jaar nodig zijn :')
Uh CD er in stoppen, Erase and Install (of even opnieuw partitioneren via de Disk Utility) en klaar. Easy as that ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef Dubish het volgende:

[..]

Mac :|W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een Mac, heb je daar problemen mee? Mijn Windows computer liep zo'n beetje elke dag vast, ik herstart mijn Mac alleen als een update me daar toe dwingt. *O*
pi_90301436
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef WhiteJoker het volgende:

Uh CD er in stoppen, Erase and Install (of even opnieuw partitioneren via de Disk Utility) en klaar. Easy as that ^O^

Oh, ik dacht dat alleen maar bootcamp drivers op die dvd stonden. Stomme niet nadenkende ik :@
pi_90301484
quote:
Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Dubish het volgende:

[..]

Mijn Top2 geurtjes:

Paco Rabanne One Million
D&G The One O+

Ik heb een luchtje van Lamborghini :)
En Replay for him en ook nog Davidoff Cool Water
Ook nog Armani Diamands ofso :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90301537
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Ik heb een luchtje van Lamborghini :)
Daar ga je dus harder van ^O^
pi_90301556
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ja een Mac, heb je daar problemen mee? Mijn Windows computer liep zo'n beetje elke dag vast, ik herstart mijn Mac alleen als een update me daar toe dwingt. *O*
Nee hoor.. Ieder zijn wil :)
Mijn Windows pc staat dag en nacht aan, en ik restart ook alleen als er een update is ;)
Maarja daar gaat het nu niet om.

Back to the topic ^O^
pi_90301573
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat alleen maar bootcamp drivers op die dvd stonden. Stomme niet nadenkende ik :@
Ik heb twee CD's, eentje met de OS X 10.5 installatie, en eentje met wat utilities. Daarnaast heb ik nog een 10.6 upgrade CD.
pi_90301613
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Daar ga je dus harder van ^O^
_O-
Als dat echt zo is, zo ik ook wel zo'n geurtje willen. :D :P
pi_90301684
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Dubish het volgende:

[..]

_O-
Ahja ik liep ook wel eens rond met een sample van Bugatti. Ging m'n fiets echt niet harder van :{w oplichterij, die 1000pk.
pi_90301809
quote:
Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Dubish het volgende:

[..]

_O-
Mooie vrouwen merken het wel op :P
Iedere vrouw die ik sprak zei: Hmm... Lekker luchtje heb je op :) Welk luchtje is het?
Ik: dankje :) en het is Lamborghini luchtje :P
Zij: ohh :) Snelle auto's en lekkere luchtjes :)
Ik: :Y
:P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90301858
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Mooie vrouwen merken het wel op :P
Iedere vrouw die ik sprak zei: Hmm... Lekker luchtje heb je op :) Welk luchtje is het?
Ik: dankje :) en het is Lamborghini luchtje :P
Zij: ohh :) Snelle auto's en lekkere luchtjes :)
Ik: :Y
Jij bent wel de man zo, met al die vrouwen. ^O^ :Y
pi_90301939
quote:
Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Jij bent wel de man zo, met al die vrouwen. ^O^ :Y
Kleding EN luchtjes maken de man :P
Brinky, de nieuwe BMW
  woensdag 22 december 2010 @ 19:29:21 #85
314372 Goddelijker
pi_90302137
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Kleding EN luchtjes maken de man :P
Tot je een communicatieve stoornis hebt, dan rennen ze vanzelf weg.
pi_90302395
quote:
Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Tot je een communicatieve stoornis hebt, dan rennen ze vanzelf weg.
_O-
Vrouw: hmm je ruikt goed :9~
man: eh...ehh...ehh...ehh :@
vrouw is weg
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90303080
Nu weer over auto's :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90306867
Goedenavond :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90307216
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Goedenavond :9
:W
pi_90308882
Ook goedenavond mensen
Loud Pipes, Saves Lifes
pi_90309025
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef FlowMaster het volgende:
Ook goedenavond mensen
Heb jij enig idee of die wasstraat bij de Automat dicht/open is? Beide deuren zaten dicht toen ik er laatst langs wou, had verder geen zin om het binnen te vragen. :D
pi_90309113
Goeie vraag, Als de deuren dicht zijn is het volgens mij dicht.
Als het vriest wordt er dacht ik daar nooit gewassen.

Je zou anders die in Raalte-Noord moeten proberen, die is dacht ik altijd open
Loud Pipes, Saves Lifes
  woensdag 22 december 2010 @ 21:21:27 #93
314372 Goddelijker
pi_90309195
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef FlowMaster het volgende:

Ik kwam er van de week ook langs één waarbij er echt een halve meter sneeuw en ijs lag in die hokken waarbij je hem zelf kan afspuiten. _O-
pi_90309254
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik kwam er van de week ook langs één waarbij er echt een halve meter sneeuw en ijs lag in die hokken waarbij je hem zelf kan afspuiten. _O-
kom je ook uit raalte dan?
Jaa als het niet vriest was ik de auto's altijd zelf in die wasboxen daar ja
Loud Pipes, Saves Lifes
pi_90309267
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef FlowMaster het volgende:

Daarom mag het ook snel weg met dat gevries en gesneeuw. Ik wil m'n auto schoon hebben! Maar ik ga hem niet met de hand wassen in noord :') wil dat wel gewoon volautomatisch laten doen, ook met dat drogen daar enzo.
pi_90309311
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Daarom mag het ook snel weg met dat gevries en gesneeuw. Ik wil m'n auto schoon hebben! Maar ik ga hem niet met de hand wassen in noord :') wil dat wel gewoon volautomatisch laten doen, ook met dat drogen daar enzo.
Jaa kan ook, of je wast hem zelf en dan droog je hem met een Fohn in de sigaretenaansteker ofsowXD
Loud Pipes, Saves Lifes
pi_90309377
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef FlowMaster het volgende:

[..]

Jaa kan ook, of je wast hem zelf en dan droog je hem met een Fohn in de sigaretenaansteker ofsowXD
:') ik ben daar wel lui in dus, zoiets moet gewoon automatisch gaan :Y dan maar nog even rondbaggeren met die sneeuw.
  woensdag 22 december 2010 @ 21:24:48 #98
314372 Goddelijker
pi_90309411
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef FlowMaster het volgende:

[..]

kom je ook uit raalte dan?
Jaa als het niet vriest was ik de auto's altijd zelf in die wasboxen daar ja
Nee, een heel stuk verderop. :+
pi_90309437
quote:
Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef FlowMaster het volgende:

[..]

Ook ze lekker in de kou :P
Brinky, de nieuwe BMW
  woensdag 22 december 2010 @ 21:25:36 #100
314372 Goddelijker
pi_90309459
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Neem wel iets van siliconenspray of vaseline mee, waarmee je je rubbers in kunt spuiten/smeren.
Anders zitten je deuren de volgende dag zeker vastgevroren. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')