inderdaad, ook gewoon op fietspaden...quote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt me idd op dat de wielrenners zich meestal erg asociaal gedragen, alsof de weg van hun is en iedereen rekening met hun moet houden.
max 140 pk, we hebben 1.9 tdi's en 2* 2.0 tdi's en die laatste heeft 130 OF 140 pk...quote:Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef von_Preussen het volgende:
Wat zal die Skoda op z'n minst hebben? Iets van 140pk? En dan je ook nog een versie met 170pk.
Als het het huidige model Superb is, die heeft achterin zoveel ruimte, dat is echt bizar. Beter dan in een 5-serie / A6 / E-klasse, en met de DSG-bak is ie goed te doen.
De superb is super om te rijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:49 schreef von_Preussen het volgende:
Helemaal met je eens, qua uitrustingsniveau kunnen ze helemaal met Audi / BMW / Mercedes meekomen, en het afwerkingsniveau is ook erg goed. De leasemij had er eens eentje voor mij (nieuwe 2.0 TDI, 140pk) en eerst was ik enigzins over de zeik, maar toen ik hem eenmaal had viel het me erg "mee" / was ik erg positief verrast.
Wat me wel stoorde is het touch-screen navi (RNS-510? Bij dat gebobbel onderweg raak ik de toetsen nooit goed), en de voorwielaandrijving. Maar de DSG-bak is vele malen beter dan de Multitronic in een vergelijkbare Audi A4 2.0 TDI.
Das momenteel ook binnen de VAG-groep een beetje het probleem, Skoda begint zo goed te worden dat ze qua prijs-/kwaliteitsverhouding VW voorbijstreven, en daarmee concurrentie vanuit het eigen huis zijn.
quote:Don’t have an Audi R8 Spyder? Now you can pretend to have one. Trick your neighbors, and best of all, trick yourself into thinking you have the car of your dreams. Perfect for the BMW or Mercedes owner in your life filled with regret.
Neuh hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 13:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Veel gekocht?![]()
Ik ga straks na werk heeeel snel nog even langs de stad, moet eigenlijk alleen oorbellen voor mn zusje halen maar aangezien er veel uitverkoop is, ga ik even snel alles langs
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
In Europa is het in de reclame verboden om andersmans product af te kraken, echter in de VS is dat niet zo. Zie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Link: http://www.gtspirit.com/2(...)and-mercedes-owners/
Hmm jammer, lekker geurtje trouwens!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Neuh hoorJurkje van gisteren teruggebracht, zat een gaatje in, en ik kon geen andere krijgen
Nu van een cadeaubon van Etos die ik voor m'n verjaardag had gekregen een luchtje gekocht
En een fles drank, voor de kerst, voor vaderlief
![]()
[ afbeelding ]
Zonder tekst dacht ik dat er gewoon sneeuw op lag ofsoquote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
In Europa is het in de reclame verboden om andersmans product af te kraken, echter in de VS is dat niet zo. Zie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Link: http://www.gtspirit.com/2(...)and-mercedes-owners/
Waardeloos overzicht... Je weet niet of het zomer- of winterbanden zijn, wat het gewicht is van de auto, het enige wat je hieruit concludeert is dat je op sneeuw en ijzel minder snel stil staat. Verrassend...quote:
Hoe gaat dat in z'n werking? Zal wellicht hier ook over 3 jaar nodig zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 18:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben nu even "offline"! ik ga mijn Mac opnieuw installeren, ik heb er in de loop van de jaren zoveel zooi opgezet dat ik het overzicht kwijt ben...
Macquote:Op woensdag 22 december 2010 18:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben nu even "offline"! ik ga mijn Mac opnieuw installeren, ik heb er in de loop van de jaren zoveel zooi opgezet dat ik het overzicht kwijt ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is echt superlekker! Had er ooit een proefflacon van gekregen bij Douglas, en sindsdien wilde ik 'm altijd al hebben. Maar hij is best prijzig, nu ik een cadeaubon had, dacht ik: Die!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm jammer, lekker geurtje trouwens!
Ik ben ook gek op geurtjes. Heb er 5 geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hij is echt superlekker! Had er ooit een proefflacon van gekregen bij Douglas, en sindsdien wilde ik 'm altijd al hebben. Maar hij is best prijzig, nu ik een cadeaubon had, dacht ik: Die!Geurtjes
Mijn Top2 geurtjes:quote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hij is echt superlekker! Had er ooit een proefflacon van gekregen bij Douglas, en sindsdien wilde ik 'm altijd al hebben. Maar hij is best prijzig, nu ik een cadeaubon had, dacht ik: Die!Geurtjes
40,- is wel veel geld, maar voor 100 ml weer nietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Dubish het volgende:
[..]
Mijn Top2 geurtjes:
Paco Rabanne One Million
D&G The One![]()
Gelukkig betaal ik maar 40euro voor een 100ml flesje
Het is inderdaad veel geld, maar vergeleken met de winkelprijs heb ik elke keer 20-30euro winst per flesjequote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
40,- is wel veel geld, maar voor 100 ml weer nietDeze was 35,- voor 30 ml. Normaal gebruik ik Noa van Cacharell, of Love for Love, van Vanderbilt
Geurtjes zijn wel heel fijn!
quote:
Uh CD er in stoppen, Erase and Install (of even opnieuw partitioneren via de Disk Utility) en klaar. Easy as thatquote:Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in z'n werking? Zal wellicht hier ook over 3 jaar nodig zijn
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef Dubish het volgende:
[..]
MacJa een Mac, heb je daar problemen mee? Mijn Windows computer liep zo'n beetje elke dag vast, ik herstart mijn Mac alleen als een update me daar toe dwingt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik dacht dat alleen maar bootcamp drivers op die dvd stonden. Stomme niet nadenkende ikquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Uh CD er in stoppen, Erase and Install (of even opnieuw partitioneren via de Disk Utility) en klaar. Easy as that
Ik heb een luchtje van Lamborghiniquote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Dubish het volgende:
[..]
Mijn Top2 geurtjes:
Paco Rabanne One Million
D&G The One![]()
Gelukkig betaal ik maar 40euro voor een 100ml flesje
Daar ga je dus harder vanquote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik heb een luchtje van Lamborghini
Nee hoor.. Ieder zijn wilquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja een Mac, heb je daar problemen mee? Mijn Windows computer liep zo'n beetje elke dag vast, ik herstart mijn Mac alleen als een update me daar toe dwingt.
Ik heb twee CD's, eentje met de OS X 10.5 installatie, en eentje met wat utilities. Daarnaast heb ik nog een 10.6 upgrade CD.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alleen maar bootcamp drivers op die dvd stonden. Stomme niet nadenkende ik
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar ga je dus harder van
Ahja ik liep ook wel eens rond met een sample van Bugatti. Ging m'n fiets echt niet harder vanquote:Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Dubish het volgende:
[..]
![]()
Als dat echt zo is, zo ik ook wel zo'n geurtje willen.![]()
Mooie vrouwen merken het wel opquote:Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Dubish het volgende:
[..]
![]()
Als dat echt zo is, zo ik ook wel zo'n geurtje willen.![]()
Jij bent wel de man zo, met al die vrouwen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Mooie vrouwen merken het wel op
Iedere vrouw die ik sprak zei: Hmm... Lekker luchtje heb je opWelk luchtje is het?
Ik: dankjeen het is Lamborghini luchtje
Zij: ohhSnelle auto's en lekkere luchtjes
Ik:
Kleding EN luchtjes maken de manquote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Jij bent wel de man zo, met al die vrouwen.![]()
Tot je een communicatieve stoornis hebt, dan rennen ze vanzelf weg.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Kleding EN luchtjes maken de man
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tot je een communicatieve stoornis hebt, dan rennen ze vanzelf weg.
Heb jij enig idee of die wasstraat bij de Automat dicht/open is? Beide deuren zaten dicht toen ik er laatst langs wou, had verder geen zin om het binnen te vragen.quote:
Ik kwam er van de week ook langs één waarbij er echt een halve meter sneeuw en ijs lag in die hokken waarbij je hem zelf kan afspuiten.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef FlowMaster het volgende:
Goeie vraag, Als de deuren dicht zijn is het volgens mij dicht.
Als het vriest wordt er dacht ik daar nooit gewassen.
Je zou anders die in Raalte-Noord moeten proberen, die is dacht ik altijd open
kom je ook uit raalte dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik kwam er van de week ook langs één waarbij er echt een halve meter sneeuw en ijs lag in die hokken waarbij je hem zelf kan afspuiten.
Daarom mag het ook snel weg met dat gevries en gesneeuw. Ik wil m'n auto schoon hebben! Maar ik ga hem niet met de hand wassen in noordquote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef FlowMaster het volgende:
Goeie vraag, Als de deuren dicht zijn is het volgens mij dicht.
Als het vriest wordt er dacht ik daar nooit gewassen.
Je zou anders die in Raalte-Noord moeten proberen, die is dacht ik altijd open
Jaa kan ook, of je wast hem zelf en dan droog je hem met een Fohn in de sigaretenaansteker ofsowXDquote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daarom mag het ook snel weg met dat gevries en gesneeuw. Ik wil m'n auto schoon hebben! Maar ik ga hem niet met de hand wassen in noordwil dat wel gewoon volautomatisch laten doen, ook met dat drogen daar enzo.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa kan ook, of je wast hem zelf en dan droog je hem met een Fohn in de sigaretenaansteker ofsowXD
Nee, een heel stuk verderop.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
kom je ook uit raalte dan?
Jaa als het niet vriest was ik de auto's altijd zelf in die wasboxen daar ja
Ook ze lekker in de kouquote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa kan ook, of je wast hem zelf en dan droog je hem met een Fohn in de sigaretenaansteker ofsowXD
Neem wel iets van siliconenspray of vaseline mee, waarmee je je rubbers in kunt spuiten/smeren.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daarom mag het ook snel weg met dat gevries en gesneeuw. Ik wil m'n auto schoon hebben! Maar ik ga hem niet met de hand wassen in noordwil dat wel gewoon volautomatisch laten doen, ook met dat drogen daar enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |