Vergeet bovenstaande posts van mijquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar gezien de heren in dit topic wilde ik eventjes verduidelijken dat het "slechts" om een vriendschappelijk diner gaat (onderwerp waar we het aan tafel ook nog over hadden, dat mannetje en vrouwtje ook vriendschappelijk met elkaar omgaan).
I am too dignified for that.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Nooit gebruikt die tactiek
Maar kan ik uit jou post halen dat jullie al hebben gejeweetwelt?
Ik heb een Carrera GT. Helaas mag ik daar alleen in rijden als ik in bed lig.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Oksel het volgende:
Over Ferrari's.. mijn schoonpa heeft een California..Hiervoor een Ferrari 360 Spider, met speciale sportuitlaat. Dat ding was zo jezus-luid..
Het is wel een leuke meid voor de rest?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
I am too dignified for that.
Ik heb een Koenisegg zonder Dempers, alleen rij ik dan de andere kant op.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb een Carrera GT. Helaas mag ik daar alleen in rijden als ik in bed lig.
Ik ga alleen maar met "leuke" meiden om.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Het is wel een leuke meid voor de rest?
Pics+film or it didnt happenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Oksel het volgende:
Over Ferrari's.. mijn schoonpa heeft een California..Hiervoor een Ferrari 360 Spider, met speciale sportuitlaat. Dat ding was zo jezus-luid..
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar met "leuke" meiden om.
Dan heb ik een Lamborghini LP640quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Koenisegg zonder Dempers, alleen rij ik dan de andere kant op.
omdat als ik de andere kant op rij, hoort House me weer aankomen:P
Hier rij ik de 360.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Pics+film or it didnt happen
Ahh das nou jammer:P De LP700 is al op komstquote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Dan heb ik een Lamborghini LP640![]()
Nicequote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hier rij ik de 360.
Hier rijdt m'n schoonpa (ja, Duits) een testritje in de California.
Die heet de Lamborghini Aventador voor jouquote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ahh das nou jammer:P De LP700 is al op komst
http://www.autoblog.nl/ar(...)-lamborghini-lp700-4
En ik denk dat je schrijft "hier rij ik 360" en wil na het zien van het filmpje posten dat dat nooit kan....quote:
Heb jij een pic van je 535d waar je bij staat?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Niceheb je ook pics waar je er bij staat?
Leesbril niet op?:Xquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik lees trouwens telkens "Kerstpakketten" in de TT.
Nee. Ik maak de foto's.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Niceheb je ook pics waar je er bij staat?
I'm messing with your mind, "joe-know-whad-ei-am-seejing."quote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik lees trouwens telkens "Kerstpakketten" in de TT.
Ik heb filmpje niet gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik denk dat je schrijft "hier rij ik 360" en wil na het zien van het filmpje posten dat dat nooit kan....
Al heb ik persoonlijk niets met Ferrari, ik zou best wel eens in zo een auto willen rijden (ook als Porsche mijn voorkeur heeft), top!
Yupquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij een pic van je 535d waar je bij staat?
Niet nodigquote:
Eigenlijk niet...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
I'm messing with your mind, "joe-know-whad-ei-am-seejing."
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik denk dat je schrijft "hier rij ik 360" en wil na het zien van het filmpje posten dat dat nooit kan....
Al heb ik persoonlijk niets met Ferrari, ik zou best wel eens in zo een auto willen rijden (ook als Porsche mijn voorkeur heeft), top!
Ik las het dus verkeerd, en iemand die 360km/h op een gewone lokale weg rijdt moet wel god himself zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:10 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik heb filmpje niet gezien
Kan je uitleggen waarom het niet kan?
Dank je dat je het zelf zegt, ik wilde de Ferrari niet meteen de grond in boren, maar ik denk er precies hetzelfde over. En hier aan het einde van de straat zit het kantoor van een projectontwikkelaar, die een Maserati Gran Turismo heeft, lijkt me geen verkeerde auto.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Oksel het volgende:
[..]Nee, dat red je net niet.
En ik vind het te patserig. Ik heb zou dan voor een nette Maserati gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |