Het is ook echt onbegonnen werk.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef FlowMaster het volgende:
Ik zou hem helemaal niet wassen, met dat vriezen.
Gewoon keer wachten tot het ff een keertje dooit
Die tip kwam hier al voorbij inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Neem wel iets van siliconenspray of vaseline mee, waarmee je je rubbers in kunt spuiten/smeren.
Anders zitten je deuren de volgende dag zeker vastgevroren.
Jaa maar anders kun je in Raalte noord wel proberen, laatst was het ook aan het vriezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die tip kwam hier al voorbij inderdaadmaargoed, zolang die wasstraat dicht zit ga ik maar niet wassen dan.
Geld is geen issue opzich. Maar is dat dan ook zo'n automatische ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef FlowMaster het volgende:
ow House, vroeg net aan kameraad.
Maar Autowascentrum is wel los, Op het industrie terrein he bij Gerard Vullink daaro.
Maar dat is dacht ik wel wat duurder
Jaa je heb, aan het begin die hokken waar je zelf kan. als je langs die wasboxen rijdt, kun je zo daar naar binnen rijden.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Geld is geen issue opzich. Maar is dat dan ook zo'n automatische ?
Die bij de Texaco in noord vond ik niet echt lijken op die bij de Automat. Maar ik zal er eens kijken, bedanktquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa je heb, aan het begin die hokken waar je zelf kan. als je langs die wasboxen rijdt, kun je zo daar naar binnen rijden.
Is ook allemaal automatisch. Zelfde als in Raalte Noord ook automatisch daar
jaa in noord kun je ook zelf doen, maar zover ik weet zijn alle plekken in Raalte waar je je auto kan wassen gewoon automatisch en ook die Wasboxen;)quote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die bij de Texaco in noord vond ik niet echt lijken op die bij de Automat. Maar ik zal er eens kijken, bedankt!
Ahh een Dame blance, toe maar weer:P. Goed te etenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, daar was ik weer.
Lekker uit eten geweest en een Dame blanche gegeten, hmmmm vanille-ijs, chocoladesaus en nootjes.
Waar ben je uit eten geweest?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, daar was ik weer.
Lekker uit eten geweest en een Dame blanche gegeten, hmmmm vanille-ijs, chocoladesaus en nootjes.
Ben in het Royal in Deventer geweest, goed eten voor een redelijke prijs (tis niet het beste wat ik ken, maar heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding). Samen met een meisje wat ik vorige week heb leren kennen geweest (nee, geen bijbedoelingen).quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ahh een Dame blance, toe maar weer:P. Goed te eten
Helemaal alleen geweest of?:P
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben in het Royal in Deventer geweest, goed eten voor een redelijke prijs (tis niet het beste wat ik ken, maar heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding). Samen met een meisje wat ik vorige week heb leren kennen geweest (nee, geen bijbedoelingen).
Hoe nog, 2 dates.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:49 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]nog 2 dates en dan is het zover
![]()
Ik was niet van plan om nu al een huwelijkskandidate uit te kiezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Hoe nog, 2 dates.
Daarna ga je kiezen ofsow?:P
Nee, meestal ga je na 3 dates... Kan barthomoleus me misschien helpen deze zin af te makenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Hoe nog, 2 dates.
Daarna ga je kiezen ofsow?:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
haha hoeft ook nog niet gelijk voor het huwelijk te gaan.XDquote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om nu al een huwelijkskandidate uit te kiezen.
Hoef je er niet zo expleciet bij te zeggen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben in het Royal in Deventer geweest, goed eten voor een redelijke prijs (tis niet het beste wat ik ken, maar heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding). Samen met een meisje wat ik vorige week heb leren kennen geweest (nee, geen bijbedoelingen).
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Nee, meestal ga je na 3 dates... Kan barthomoleus me misschien helpen deze zin af te makengezien we wel vaker zulke dingen hebben zoals glijden en versnellingspook
Godnondejuuuu, doe jij er zo lang over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What happened to the Breezer-tactic?
Beste post dit.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Godnondejuuuu, doe jij er zo lang over?
Nooit gebruikt die tactiekquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Godnondejuuuu, doe jij er zo lang over?
Nee, maar gezien de heren in dit topic wilde ik eventjes verduidelijken dat het "slechts" om een vriendschappelijk diner gaat (onderwerp waar we het aan tafel ook nog over hadden, dat mannetje en vrouwtje ook vriendschappelijk met elkaar omgaan).quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoef je er niet zo expleciet bij te zeggen hoor
Je kunt toch gewoon uit eten met iemand? En al had je wel 'bij bedoelingen', niks raars aan toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |