Haha, dankje maar ik ken alle afleveringen onderhand alquote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook een grote fan van Family Guy, mischien is deze site iets voor je:
http://www.familyguyepisodes.tv/
In Polen gaat echt alles op tafel. Amerikanen^2 zegmaar. En ja werkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Purdey het volgende:
Baaaaart! Zie je jongens, als je maar hard genoeg roept
Goh Monsterd, die Poolse 'veel eten' kerst klinkt behoorlijk als de Nederlandse, Engelse en Amerikaansw versie van kerst
@House: Werken, deadlines? Ik dacht dat je vooral op de receptie zat, beetje mensen helpen, beetje Fokken
1e kerstdag met huisgenote dineren en cadeaus uitpakkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk met kerst doen? Ik zelf ben 'gewoon' thuis. Filmpje kijken, eten, drinken, lezen..
Lekker relaxed
Spreek je dan met je familie Pools? Heb je thuis met je ouders dan Pools of Nederlands gesproken?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou, hier betekent het dat er dan minstens 4 hoofdgerechten op tafel staan. Je kunt niet iets weigeren en je moet vaker opscheppen. En dan zit je nog met familie die 15 jaar lang geen kerst met je heeft gevierd, dus die zijn nog enthousiaster
Ik had me op een foto van een jurkje met inhoud verheugdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Purdey het volgende:
Baaaaart! Zie je jongens, als je maar hard genoeg roept
Goh Monsterd, die Poolse 'veel eten' kerst klinkt behoorlijk als de Nederlandse, Engelse en Amerikaansw versie van kerst
@House: Werken, deadlines? Ik dacht dat je vooral op de receptie zat, beetje mensen helpen, beetje Fokken
Ik ben in Polen geboren, toen ik 7 werd naar Nederland verhuisd. Met mijn Poolse familie spreek ik pools natuurlijk. Met mijn moeder spreek ik thuis Nederlands.. Na een half jaar hier in Polen te gezeten te hebben spreek ik eindelijk weer een beetje vloeiend pools. Had al een jaar of 6-7 nooit veel pools hoeven te spreken en dan vergeet je een taal ook heel snel, maar nu gaat het opzich goedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Spreek je dan met je familie Pools? Heb je thuis met je ouders dan Pools of Nederlands gesproken?
Ik dacht dat Polen heel rustig, en karig zou zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
In Polen gaat echt alles op tafel. Amerikanen^2 zegmaar. En ja werkeneen grote vertaalopdracht
Ja idd.. De boodschap dat ik niet meer wilde eten begrepen ze vorige keer ook al niet, en toen moest ik nog terug met een tas vol eten omdat ze bang zijn dat ik verhonger in Warschauquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik dacht dat Polen heel rustig, en karig zou zijn.
Had ik echt niet verwachtDat zal wat worden dan Monsterd
'Hier, eet op. We hebben je zo lang niet gezien!'
Jurkje met inhoudquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had me op een foto van een jurkje met inhoud verheugd
Op die manier, ik ben zelf tweetalig opgevoed, en heb met mijn vader altijd nederlands gesproken en met mijn moeder spreek ik nu ook nog duits. Vandaar dat ik er benieuwd naar ben hoe dat in andere gezinnen is gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ben in Polen geboren, toen ik 7 werd naar Nederland verhuisd. Met mijn Poolse familie spreek ik pools natuurlijk. Met mijn moeder spreek ik thuis Nederlands.. Na een half jaar hier in Polen te gezeten te hebben spreek ik eindelijk weer een beetje vloeiend pools. Had al een jaar of 6-7 nooit veel pools hoeven te spreken en dan vergeet je een taal ook heel snel, maar nu gaat het opzich goed
Ik sprak vroeger nog wel Pools met mijn moeder hoor, daarna waren de omstandigheden veranderd waardoor ik Nederlands moest spreken en toen is dat eigenlijk altijd zo gebleven. Zij spreekt wel 2 talen naar mij toe, het is maar net wat haar uitkomtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die manier, ik ben zelf tweetalig opgevoed, en heb met mijn vader altijd nederlands gesproken en met mijn moeder spreek ik nu ook nog duits. Vandaar dat ik er benieuwd naar ben hoe dat in andere gezinnen is gedaan.![]()
Heb naast mijn laptop maar eventjes Saw IV aangezet (RTL7, begint nu).
Oeh, Saw! Nooit gezien, nooit gedurfd. Heb drie jaar geleden weken slecht geslapen na het zien van 'The ring'quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die manier, ik ben zelf tweetalig opgevoed, en heb met mijn vader altijd nederlands gesproken en met mijn moeder spreek ik nu ook nog duits. Vandaar dat ik er benieuwd naar ben hoe dat in andere gezinnen is gedaan.![]()
Heb naast mijn laptop maar eventjes Saw IV aangezet (RTL7, begint nu).
Ik vind Saw ook niet leuk, maar het is eigenlijk de enige horrofilm die ik niet eng vind. Het is in iedere reeks hetzelfdequote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, Saw! Nooit gezien, nooit gedurfd. Heb drie jaar geleden weken slecht geslapen na het zien van 'The ring'
Ze snijden net een lijk open, trekken de flappen huid naar links en rechts weg, en halen aan casettebandje (ofzo) uit zijn maag.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, Saw! Nooit gezien, nooit gedurfd. Heb drie jaar geleden weken slecht geslapen na het zien van 'The ring'
Zal ik je een tip geven? [REC]quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze snijden net een lijk open, trekken de flappen huid naar links en rechts weg, en halen aan casettebandje (ofzo) uit zijn maag.
Eigenlijk ben ik een enorm watje wat horrorfilms aangaat, maar uit een overklaarbare drang naar zelfpijniging kijk ik er toch steeds weer naar.
Graag!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zal ik je een tip geven? [REC]
Buenas Nochesquote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik, of een poging doen tot slapen
Morgen niet heel vroeg op, half 8, maar het zal best een drukke dag worden
Weltrusten allemaal!
Slaap lekker! Ik moet morgen ook om half 8 opquote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Weltrusten allemaal!
Owke.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat was hem duszo heet die film
Slaap lekker schat!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Weltrusten allemaal!
Die zijn inderdaad leuk! Mooie shots van London ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
Truste Purdey!
[..]
Owke.![]()
Welke ik trouwens ook goed vind zijn 28 days later en 28 weeks later (28 months later zou nog moeten uitkomen).
Die serie ken ik nog niet, zoals gezegd ben ik eigenlijk helemaal niet zo van horror omdat ik er compleet paranoïde van kan worden, zodat ik vervolgens elke voetganger buiten voor een zombie aanzie en mezelf op mijn kamer verschans.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad leuk! Mooie shots van London ookKijk dan, qua hetzelfde genre, ook maar eens naar de serie Walking Dead. Mits je die nog niet kent
Het is zegmaar een serie over zombies inderdaad maar met diepgang, wordt aandacht besteed aan de characters enzo. Echt een aanrader en niet zomaar hersenloos (hihi) slachten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die serie ken ik nog niet, zoals gezegd ben ik eigenlijk helemaal niet zo van horror omdat ik er compleet paranoïde van kan worden, zodat ik vervolgens elke voetganger buiten voor een zombie aanzie en mezelf op mijn kamer verschans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |