Zo klinkt het echt heel smerigquote:
Doe je mee dan? In koor:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als je hem hard genoeg roept dan komt ie er vast wel aan Pur.
Iets simpelerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
Baaaaaaaart! Get your ass on Fok!
Dat en werken. Deadlines halenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk met kerst doen? Ik zelf ben 'gewoon' thuis. Filmpje kijken, eten, drinken, lezen..
Lekker relaxed
Vrijdag Rotterdam, zaterdag eerst Bad Oeynhausen (grootmoeder opzoeken), dan naar vrienden in Oldenburg. Op de zondag naar Hamburg toe om mijn X5 om te wisselen & een bezoek aan mijn neef en zijn gezin te brengen. Dan die zondag weer terug naar Nederland en maandagochtend naar Duitsland (net de grens over) om wat bankzaken te regelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk met kerst doen? Ik zelf ben 'gewoon' thuis. Filmpje kijken, eten, drinken, lezen..
Lekker relaxed
Hmmwut?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Doe je mee dan? In koor:
Baaaaaaaart! Get your ass on Fok!
Met mijn oma, oom en tante kerst vieren op zn pools; heel veel eten dusquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Lekker relaxed
Gourmetten natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
Lekker relaxed
Zelf ben ik ook een grote fan van Family Guy, mischien is deze site iets voor je:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik hou van die serie.
Nou, hier betekent het dat er dan minstens 4 hoofdgerechten op tafel staan. Je kunt niet iets weigeren en je moet vaker opscheppen. En dan zit je nog met familie die 15 jaar lang geen kerst met je heeft gevierd, dus die zijn nog enthousiasterquote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Purdey het volgende:
Baaaaart! Zie je jongens, als je maar hard genoeg roept
Goh Monsterd, die Poolse 'veel eten' kerst klinkt behoorlijk als de Nederlandse, Engelse en Amerikaansw versie van kerst
@House: Werken, deadlines? Ik dacht dat je vooral op de receptie zat, beetje mensen helpen, beetje Fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |