Ik ben het wel met VanHallen eens eigenlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Miam het volgende:
[..]
neuh? sorry hoor, maar dan heb je volgens mij een WANSMAAK.
Belachelijk die lapo hunters..quote:
De aids van de 3fm topicsquote:
jah, met die lieve djquote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Is er vanacht nog met België gebelt?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Val per ongeluk in de Maas ofzo.
Kijk anders eens naar de PI ofzo..quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Val per ongeluk in de Maas ofzo.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
The voice of Holland heeft dit nummer verpest, ik kan het niet horen zonder die negerin met bril, beugel en apparaat met stoom voor me te zien.
Glee heeft het voor mij gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
The voice of Holland heeft dit nummer verpest, ik kan het niet horen zonder die negerin met bril, beugel en apparaat met stoom voor me te zien.
GLEEquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Glee heeft het voor mij gedaan
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is toch een musical voor vrouwen in serievorm en dan nog Amerikaans ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Glee heeft het voor mij gedaan
Ik ook niet meer, maar in het begin wel gekeken, tot de 2e liveshow, toen had ik het gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ben ik even blij dat ik die programma's niet kijk.
QFTquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch een musical voor vrouwen in serievorm en dan nog Amerikaans ook?![]()
Ik kijk dus echt 0,0 Amerikaanse series. Vreselijk vind ik het.
ik vind het allemaal even tof.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Seizoen 1 was best tof. Seizoen 2 compleet kut
HUGOquote:
Omdat ze in Nederland betuttelend zijn en "rock universities" oprichten terwijl die muzikanten van Zita Swoon het gewoon allemaal zelf hebben geleerd. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef ValHallen het volgende:
Zita Swoon
Waarom bulkt het in Belgie van het talent dat WEL doorbreekt en Nederland niet
The Big Bang Theory is de moeite wel waardquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch een musical voor vrouwen in serievorm en dan nog Amerikaans ook?![]()
Boardwalk Empire is okéquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De eerste helft van het 1e seizoen was niet perse voor vrouwen. Positieve serie met blije humor en zo af en toe een leuk liedje. Helaas zijn de liedjes al een hele tijd belangrijker dan het verhaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
aightquote:
Ik kijk het ècht allemaal niet. Ook geen Friends ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
The Big Bang Theory is de moeite wel waardEn NCIS is gewoon goed, beter dan die CSI meuk in elk geval
Got to love itquote:
Die saxnegerquote:
Ik ben vrouw, maar kijk ook niet hoor. Ik vind het vreselijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Hij zoekt artiesten zodat hij zijn Ekdommetjes kan oefenenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mads Langer![]()
![]()
.
DE ONTDEKKING VAN DIT JAAR, HE DOMIEN!?
om te janken zo slecht ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef ValHallen het volgende:
Eerlijk: wie moest er een traantje wegpinken bij het liedje van Lange F.?
Onurquote:
Nog niet gezien, ben nog aan het downloaden van mijn dreamboxquote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef ValHallen het volgende:
uh neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef ValHallen het volgende:
Dat niet maar ik vond het wel ontroerend.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef ValHallen het volgende:
Het was niet zo best hequote:
droom lekker verder.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was niet zo best he
Jij en ik zijn het opvallend vaak met elkaar eens, alleen de Freddy Mercury zorgt ervoor dat we niet 100% matchen
awww mooi beestjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Wat er nu op mijn balkon zit![]()
[ afbeelding ]
Geen idee waar je huis woontquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
+ badhairdayquote:
quote:
Oh dacht een Adelaarquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al een tijdje ook, lijkt wel een bruine duif?
Ja lijkt idd een duifjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al een tijdje ook, lijkt wel een bruine duif?
Jdorp, ik ben daar niet bekendquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In een dorp vlakbij, zelfde gemeente, andere naam
Vliegende rat, gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien willen ze juist dat mensen gaan bieden, zodat hij zijn muil gaat houden.quote:
Haha ja, ik domineerde hierquote:Op woensdag 22 december 2010 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jdorp, ik ben daar niet bekendJij speelde toch ook Google Earth Monopoly?
Twee hoor, Roel, niet zo flauw doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Milow kan ook maar één nummer.
Mm,, duivenborstquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Owjaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef alors het volgende:
[..]
Twee hoor, Roel, niet zo flauw doen.
Met dat mutsje?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:37 schreef JaneDoe het volgende:
ja kut, je familie heeft je al 4 x zien zwaaien
stop nu maar
doe ik graag en veeeeeeeeeeelquote:
Eerst nog even geld in het laatje ja, anders hebben we die ellende voor niks aangehoord.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goed, en nu weer optiefen naar Belgie
Het einde is nabij.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwde het al in eindhoven ?
En wtf gebeurt er hier boven limburg ...Oh noes !
Ooraidsquote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de zijne ook maar dat zie je niet door die koptelefoon
Ik had de middenweg, javastraat, boerhavenstraat/brakkeveldweg ravelijnsweg, en dat viaductquote:
Net alsof ze daar alle sneeuw naar boven sturen ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt Groningen ook eens sneeuw?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ontstaat hetquote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Krijgt Groningen ook eens sneeuw?
Ooghduyne, Callantsogervaart, Lange vliet, en duur dat die warenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had de middenweg, javastraat, boerhavenstraat/brakkeveldweg ravelijnsweg, en dat viaducten schootenweg, jan verfailleweg
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb opeens zin in Van Morrison.. Effe aanvragen
Het was gewoon een briliant uitgedacht plan, hadden ze het beter uitgewerkt dan hadden ze het makkelijk kunnen aanbieden/verkopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooghduyne, Callantsogervaart, Lange vliet, en duur dat die waren
Tot die reset
Hier in Maastricht ligt nog genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef Swomp het volgende:
Maar hier in limburg is het 0.5 graden dus zal wel ijzel worden! Vannacht was er ook lichte dooi ... Nu geen 15cm sneeuw meer dus
quote:
DOEN!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb opeens zin in Van Morrison.. Effe aanvragen
quote:
Heeft zijn bestaan de aarde toch nog verrijktquote:Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef ValHallen het volgende:
Milow heeft 1 ding in zijn leven goed gedaan: Selah Sue ontdekt.
ja????quote:
quote:
quote:
Nee doe maar niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
Heeft iemand Tropical Danny al aangevraagd?
Nee en dat houden we graag zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
vrijdag 09-04-2010 18:47 Guillermo & Tropical Danny Toppertjequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
Die heb ik wel gister of eergister verstuurd, ofja zoiets van: Groeten aan de 3fm reeks op fok !quote:Op woensdag 22 december 2010 11:44 schreef Type-R het volgende:
Ja, groeten aan SR topic op fok stond er oid
Ja maar toch het is en blijft di-rect.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef Miam het volgende:
eigelijk vind ik dit wel een gaaf nummer.
Let's fight the war!!quote:
en dat maakt wat uit?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar toch het is en blijft di-rect.
Was eerste nummer in nieuwe samenstelling , na dat de nieuwe zanger via de verkiezing was uitgekozen .quote:
Ik vind Bløf beter.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef alors het volgende:
[..]
nieuwe zangert + toetsenist erbij.
Nee.quote:
HELLO!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat is het officieuze anthem trouwens?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Dat is het officielequote:
Nee, dat is het Thema.quote:
-edit- Sorry begreep het verkeerdquote:
quote:
goedeMIDDDAAAAG!quote:
Hoi.quote:
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:50 schreef Miam het volgende:
die headlines hadden ze beter onder milow kunnen doen ofzo.
quote:
Jaaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:51 schreef henkde_j het volgende:
Wat is Timur toch een guitig mannetje
Noujaquote:
quote:
Ik moest een beetje lachen om die zinquote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef ValHallen het volgende:
Die tekst... Zing een liedje voor me Frans, ook al is het in het Frans..
Kippenvel
ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef alors het volgende:
'Ook al is het in het frans'
weheheh is dat serieus?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt je hier opgewonden van?
Ik dacht eerder aan vis:quote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft geen fietsenrek hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef ValHallen het volgende:
Die tekst... Zing een liedje voor me Frans, ook al is het in het Frans..
Kippenvel
Snap niet dat die headlines niet op het hele uur zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef alors het volgende:
En dan mogen we straks weer 10 minuten Enrique, Usher en Miss Mondriool aanhoren, misschien in totaal alweer 20 minuten
LANGE FRANS HIJG NIET ZO MONGOOL
Dat is echt mijn persoonlijke hoogtepunt van SR2010. Of de zoen van Katja en Ellenquote:
Is die gedraaidquote:
jaquote:
Dat is idd wel supersexyquote:Op woensdag 22 december 2010 11:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij wel zo n sexy spleetje tussen zn tanden
quote:
Ja, gisteravond, alleen Giel zat er doorheen met WANSMAAK WOENSDAG en nog veel meer van die onzin.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef ValHallen het volgende:
Het schaap uit Twente wordt ook weer even uitgelaten..
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Swomp het volgende:
[..]
Shit ik heb echt weer leuke nummers gemist
Nee, denk het nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef Swomp het volgende:
Jongens als we goed doorgaan, halen we #2700
trollolololquote:
Is dat met die irritante vibratie in haar zang? Die zag ik nog bij TVOH, was het echt zat op den duurquote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
dan heb je die nieuwe van duffy nog niet gehoord: endleslyyyyhiiiihiiihiiihiihiihiiiyyyyy
Is die echt kut? Ik vond die eerste plaat eigenlijk wel goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
dan heb je die nieuwe van duffy nog niet gehoord: endleslyyyyhiiiihiiihiiihiihiihiiiyyyyy
En dan nu: Instrumental Rock!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Swomp het volgende:
[..]
trollolololMaar ik had bob marley willen horen
Ik vond I'm Not So Tough en All The Answers echt mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Miam het volgende:
ik vond ilse haar eerste plaat wel een kneiter. dat was een country-achtig nummer.
quote:
Als je daar nou is bleef..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga dit jaar niet
IK wil op wintersport
![]()
Zoek een besneeuwde heuvel en sjees er vanaf met je ski's/snowboardquote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga dit jaar niet
IK wil op wintersport
![]()
Ze zingt nu echt vreselijk overdreven met dat ge ihiehieheiehieiheiehie aan het eind van elke zin.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is die echt kut? Ik vond die eerste plaat eigenlijk wel goed.
Ik huur die ski's altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoek een besneeuwde heuvel en sjees er vanaf met je ski's/snowboard
Datquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zingt nu echt vreselijk overdreven met dat ge ihiehieheiehieiheiehie aan het eind van elke zin.
Ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef PyTh het volgende:
Wie smste groeten aan het SR topic op Fok! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |