Snap niet dat die headlines niet op het hele uur zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef alors het volgende:
En dan mogen we straks weer 10 minuten Enrique, Usher en Miss Mondriool aanhoren, misschien in totaal alweer 20 minuten
LANGE FRANS HIJG NIET ZO MONGOOL
Dat is echt mijn persoonlijke hoogtepunt van SR2010. Of de zoen van Katja en Ellenquote:
Is die gedraaidquote:
jaquote:
Dat is idd wel supersexyquote:Op woensdag 22 december 2010 11:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij wel zo n sexy spleetje tussen zn tanden
quote:
Ja, gisteravond, alleen Giel zat er doorheen met WANSMAAK WOENSDAG en nog veel meer van die onzin.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef ValHallen het volgende:
Het schaap uit Twente wordt ook weer even uitgelaten..
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Swomp het volgende:
[..]
Shit ik heb echt weer leuke nummers gemist
Nee, denk het nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef Swomp het volgende:
Jongens als we goed doorgaan, halen we #2700
trollolololquote:
Is dat met die irritante vibratie in haar zang? Die zag ik nog bij TVOH, was het echt zat op den duurquote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
dan heb je die nieuwe van duffy nog niet gehoord: endleslyyyyhiiiihiiihiiihiihiihiiiyyyyy
Is die echt kut? Ik vond die eerste plaat eigenlijk wel goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
dan heb je die nieuwe van duffy nog niet gehoord: endleslyyyyhiiiihiiihiiihiihiihiiiyyyyy
En dan nu: Instrumental Rock!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Swomp het volgende:
[..]
trollolololMaar ik had bob marley willen horen
Ik vond I'm Not So Tough en All The Answers echt mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Miam het volgende:
ik vond ilse haar eerste plaat wel een kneiter. dat was een country-achtig nummer.
quote:
Als je daar nou is bleef..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga dit jaar niet
IK wil op wintersport
![]()
Zoek een besneeuwde heuvel en sjees er vanaf met je ski's/snowboardquote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga dit jaar niet
IK wil op wintersport
![]()
Ze zingt nu echt vreselijk overdreven met dat ge ihiehieheiehieiheiehie aan het eind van elke zin.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is die echt kut? Ik vond die eerste plaat eigenlijk wel goed.
Ik huur die ski's altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoek een besneeuwde heuvel en sjees er vanaf met je ski's/snowboard
Datquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zingt nu echt vreselijk overdreven met dat ge ihiehieheiehieiheiehie aan het eind van elke zin.
Ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef PyTh het volgende:
Wie smste groeten aan het SR topic op Fok! ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |