Ik ben het wel met VanHallen eens eigenlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Miam het volgende:
[..]
neuh? sorry hoor, maar dan heb je volgens mij een WANSMAAK.
Belachelijk die lapo hunters..quote:
De aids van de 3fm topicsquote:
jah, met die lieve djquote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Is er vanacht nog met België gebelt?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Val per ongeluk in de Maas ofzo.
Kijk anders eens naar de PI ofzo..quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Val per ongeluk in de Maas ofzo.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
The voice of Holland heeft dit nummer verpest, ik kan het niet horen zonder die negerin met bril, beugel en apparaat met stoom voor me te zien.
Glee heeft het voor mij gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
The voice of Holland heeft dit nummer verpest, ik kan het niet horen zonder die negerin met bril, beugel en apparaat met stoom voor me te zien.
GLEEquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Glee heeft het voor mij gedaan
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is toch een musical voor vrouwen in serievorm en dan nog Amerikaans ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Glee heeft het voor mij gedaan
Ik ook niet meer, maar in het begin wel gekeken, tot de 2e liveshow, toen had ik het gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ben ik even blij dat ik die programma's niet kijk.
QFTquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch een musical voor vrouwen in serievorm en dan nog Amerikaans ook?![]()
Ik kijk dus echt 0,0 Amerikaanse series. Vreselijk vind ik het.
ik vind het allemaal even tof.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Seizoen 1 was best tof. Seizoen 2 compleet kut
HUGOquote:
Omdat ze in Nederland betuttelend zijn en "rock universities" oprichten terwijl die muzikanten van Zita Swoon het gewoon allemaal zelf hebben geleerd. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef ValHallen het volgende:
Zita Swoon
Waarom bulkt het in Belgie van het talent dat WEL doorbreekt en Nederland niet
The Big Bang Theory is de moeite wel waardquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch een musical voor vrouwen in serievorm en dan nog Amerikaans ook?![]()
Boardwalk Empire is okéquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De eerste helft van het 1e seizoen was niet perse voor vrouwen. Positieve serie met blije humor en zo af en toe een leuk liedje. Helaas zijn de liedjes al een hele tijd belangrijker dan het verhaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
aightquote:
Ik kijk het ècht allemaal niet. Ook geen Friends ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
The Big Bang Theory is de moeite wel waardEn NCIS is gewoon goed, beter dan die CSI meuk in elk geval
Got to love itquote:
Die saxnegerquote:
Ik ben vrouw, maar kijk ook niet hoor. Ik vind het vreselijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Hij zoekt artiesten zodat hij zijn Ekdommetjes kan oefenenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mads Langer![]()
![]()
.
DE ONTDEKKING VAN DIT JAAR, HE DOMIEN!?
om te janken zo slecht ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef ValHallen het volgende:
Eerlijk: wie moest er een traantje wegpinken bij het liedje van Lange F.?
Onurquote:
Nog niet gezien, ben nog aan het downloaden van mijn dreamboxquote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef ValHallen het volgende:
uh neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef ValHallen het volgende:
Dat niet maar ik vond het wel ontroerend.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef ValHallen het volgende:
Het was niet zo best hequote:
droom lekker verder.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was niet zo best he
Jij en ik zijn het opvallend vaak met elkaar eens, alleen de Freddy Mercury zorgt ervoor dat we niet 100% matchen
awww mooi beestjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Wat er nu op mijn balkon zit![]()
[ afbeelding ]
Geen idee waar je huis woontquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Wat er nu op mijn balkon zit![]()
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |