quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef ValHallen het volgende:
Het schaap uit Twente wordt ook weer even uitgelaten..
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Swomp het volgende:
[..]
Shit ik heb echt weer leuke nummers gemist
Nee, denk het nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef Swomp het volgende:
Jongens als we goed doorgaan, halen we #2700
trollolololquote:
Is dat met die irritante vibratie in haar zang? Die zag ik nog bij TVOH, was het echt zat op den duurquote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
dan heb je die nieuwe van duffy nog niet gehoord: endleslyyyyhiiiihiiihiiihiihiihiiiyyyyy
Is die echt kut? Ik vond die eerste plaat eigenlijk wel goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
dan heb je die nieuwe van duffy nog niet gehoord: endleslyyyyhiiiihiiihiiihiihiihiiiyyyyy
En dan nu: Instrumental Rock!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Swomp het volgende:
[..]
trollolololMaar ik had bob marley willen horen
Ik vond I'm Not So Tough en All The Answers echt mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Miam het volgende:
ik vond ilse haar eerste plaat wel een kneiter. dat was een country-achtig nummer.
quote:
Als je daar nou is bleef..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga dit jaar niet
IK wil op wintersport
![]()
Zoek een besneeuwde heuvel en sjees er vanaf met je ski's/snowboardquote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga dit jaar niet
IK wil op wintersport
![]()
Ze zingt nu echt vreselijk overdreven met dat ge ihiehieheiehieiheiehie aan het eind van elke zin.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is die echt kut? Ik vond die eerste plaat eigenlijk wel goed.
Ik huur die ski's altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoek een besneeuwde heuvel en sjees er vanaf met je ski's/snowboard
Datquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zingt nu echt vreselijk overdreven met dat ge ihiehieheiehieiheiehie aan het eind van elke zin.
Ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef PyTh het volgende:
Wie smste groeten aan het SR topic op Fok! ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |