quote:
Oh dacht een Adelaarquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al een tijdje ook, lijkt wel een bruine duif?
Ja lijkt idd een duifjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al een tijdje ook, lijkt wel een bruine duif?
Jdorp, ik ben daar niet bekendquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In een dorp vlakbij, zelfde gemeente, andere naam
Vliegende rat, gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Wat er nu op mijn balkon zit![]()
[ afbeelding ]
Misschien willen ze juist dat mensen gaan bieden, zodat hij zijn muil gaat houden.quote:
Haha ja, ik domineerde hierquote:Op woensdag 22 december 2010 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jdorp, ik ben daar niet bekendJij speelde toch ook Google Earth Monopoly?
Twee hoor, Roel, niet zo flauw doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Milow kan ook maar één nummer.
Mm,, duivenborstquote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Wat er nu op mijn balkon zit![]()
[ afbeelding ]
Owjaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef alors het volgende:
[..]
Twee hoor, Roel, niet zo flauw doen.
Met dat mutsje?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:37 schreef JaneDoe het volgende:
ja kut, je familie heeft je al 4 x zien zwaaien
stop nu maar
doe ik graag en veeeeeeeeeeelquote:
Eerst nog even geld in het laatje ja, anders hebben we die ellende voor niks aangehoord.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goed, en nu weer optiefen naar Belgie
Het einde is nabij.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwde het al in eindhoven ?
En wtf gebeurt er hier boven limburg ...Oh noes !
Ooraidsquote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de zijne ook maar dat zie je niet door die koptelefoon
Ik had de middenweg, javastraat, boerhavenstraat/brakkeveldweg ravelijnsweg, en dat viaductquote:
Net alsof ze daar alle sneeuw naar boven sturen ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt Groningen ook eens sneeuw?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ontstaat hetquote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Krijgt Groningen ook eens sneeuw?
Ooghduyne, Callantsogervaart, Lange vliet, en duur dat die warenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had de middenweg, javastraat, boerhavenstraat/brakkeveldweg ravelijnsweg, en dat viaducten schootenweg, jan verfailleweg
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb opeens zin in Van Morrison.. Effe aanvragen
Het was gewoon een briliant uitgedacht plan, hadden ze het beter uitgewerkt dan hadden ze het makkelijk kunnen aanbieden/verkopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooghduyne, Callantsogervaart, Lange vliet, en duur dat die waren
Tot die reset
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |