Ik kende het niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
JJH dat was Selecter met on my radio, vet he
Alleen die titel is al te ranzig om nog te klikkenquote:
Ik had er nog niet zo naar gekeken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen die titel is al te ranzig om nog te klikken
Tuurlijk niet.quote:
Valt toch best mee als je het halve land door reist?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef indaha het volgende:
Ik had geluk vandaag, de bus was maar drie kwartier te laat en de trein een uurtje.
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar dat optreden van de Jeugd trouwens, zal wel na twaalven pas zijn he?
Daarom had ik geluk, want er was ook ergens een trein die stil stond een paar uurquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valt toch best mee als je het halve land door reist?
Na 3 dagen wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh, dr is pas net een miljoentje binnen, das echt nog niet zo veel he
Ja volgens mij gaat het de laatste dag altijd hard want dan komen de meeste mensen met grote bedragen en zo he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Na 3 dagen wel.
Vorig jaar hadden ze 3 ton minder na drie dagen geloof ik.
Maar geen bijdrage van de regering natuurlijk..
Mijn vriendin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ziet je vriendin er uit als de heks van Hans en Grietje?
Dat zei Gerard net bij die veiling van die fotoshootquote:
Goeie musiek weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja volgens mij gaat het de laatste dag altijd hard want dan komen de meeste mensen met grote bedragen en zo he?
Ain't got no
Ik heb ook nog een headsetje op hierzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zei Gerard net bij die veiling van die fotoshoot
Oh wat zal die slecht slapen voorlopigquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Zeau.... 3 nummers van installatiebedrijven opgeschreven. Nu eens kijken naar reviews.
Dat zal die pipo leren!![]()
Eind van de middag/begin van de avond?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat gaan ze er vrijdag eiks weer uit?
Begin van de avond.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat gaan ze er vrijdag eiks weer uit?
Ik ben half 6 thuis, dus zolang moeten ze nog ff blijven zittenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Begin van de avond.
Wij mogen hopelijk om 15.30 naar huis dus dat wordt nog ff lekker kijken![]()
Vorig jaar was dat gaaf gedaan met dat eindbedrag zo op dat gebouw
Volgens mij hoorde ik iets van half 7 maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben half 6 thuis, dus zolang moeten ze nog ff blijven zitten
Cat ben je nu nog bezig?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Zeau.... 3 nummers van installatiebedrijven opgeschreven. Nu eens kijken naar reviews.
Dat zal die pipo leren!![]()
Precies! Nachtmerries, daar ga ik voor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat zal die slecht slapen voorlopig
Ja, ik ben net gedumpt door de langzame offerte leverancier.quote:
Ze gaan er altijd uit op kerstavond schat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik iets van half 7 maar pin me er niet op vast.
Tis vast iets vroeger dan normaal op kerstavond
Ah kan je niet helpen, misschien even in K&W vragen of er iemand een installateur kan aanbevelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik ben net gedumpt door de langzame offerte leverancier.![]()
Dus nu heb ik nog maar één offerte en ik wil er minimaal 2.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb zo'n zin in maart.
Samen met vriendlief naar een bed & breakfast met bubbelbad op de kamer.
Oh je moet aan Non vragen waar de mijnes vandaan kwamen want die zijn echt lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand nog tips nu we het toch over choco hebbenwaar je die chocolademelk op stok kunt kopen?
Goeie tip! Ik ga ook eens in mijn netwerk hier rondvragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah kan je niet helpen, misschien even in K&W vragen of er iemand een installateur kan aanbevelen?
Zouden ze bij Blanche Dael ook geen lekkere hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh je moet aan Non vragen waar de mijnes vandaan kwamen want die zijn echt lekker![]()
Ik koop ze normaal als ik ze kado doe bij Lefelt.
http://www.groote-engel.nl/quote:
Oh daar ben ik al in geen jaren meer geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zouden ze bij Blanche Dael ook geen lekkere hebben?
Dar ben ik al veel te lang niet meer geweest.![]()
Theetjes.![]()
Kerst schuimpjes.![]()
Vers gemalen koffiegeur.![]()
Leuke servies hebbedingetjes.
WAAAAAAAAI EM SIE EEJquote:
Ik deej het met Tom, maar dat vond meneer I. zieligquote:
Morgen eff het kookwinkeltje hier bekijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
http://www.spoonful.eu/
Die heb ik Ml en dies erg lekker
Berekent hij reiskilometers?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Cat, ik weet nog een hele goeie installateur, maar bij storing kan het ff duren voordat ie er is
Dat zit in het kookwinkeltje (woon in n boern gat héquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Hebbie geen koffie/thee/chocoladewinkeltje?
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Berekent hij reiskilometers?![]()
Ik vraag me trouwens af of er nog een rekening komt van de monteur die langs is geweest om vast te stellen wat er kapot was aan mijn ketel. Dan zal ik eens laten zien dat ik ook langzaam kan zijn... met betalen.![]()
Lijkt me geweldig daar , ik zet hem eens bij mijn favorietenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:05 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
http://www.groote-engel.nl/
Het is zo ontzettend gaaf daar, lekker verse yoghurt en verse broodjes met beleg en een eitje.
De vorige keer dat we d'r waren zijn we in een weekend echt 6 keer in bad geweest. Inclusief bruisballen van lush.
Het is wel aan de prijs, maar goed we gaan niet op vakantie dit jaar.
Ik doe dat ook vaak met de dichtsbijzijnste hondquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deej het met Tom, maar dat vond meneer I. zielig
Je moet er ook niet mee YMCA-en.quote:
Dan voorzie ik een klein kinkje in de kabel.quote:
Haha pas betalen als de renterekening komt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Berekent hij reiskilometers?![]()
Ik vraag me trouwens af of er nog een rekening komt van de monteur die langs is geweest om vast te stellen wat er kapot was aan mijn ketel. Dan zal ik eens laten zien dat ik ook langzaam kan zijn... met betalen.![]()
En dan stort jij je op het pakje?quote:
Die beelden van dat huiskamerconcert.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vaak met de dichtsbijzijnste hond![]()
HET LICHT MAG UIT![]()
![]()
![]()
Ik ben een watje, dus ik zal het niet heel ver laten komen, maar meteen betalen doe ik zeker niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha pas betalen als de renterekening komt?
Ik ga het ook pas morgen doen heur....quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan stort jij je op het pakje?![]()
Ik ga lekker nog de hele dag voorpretteren.
Wat hebjegekocht? Inspiraaazziiie zoektquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet meneer I.'s pakjes nog inpakken, maar als ik er maar aan denk komt ie spontaan de kamert in
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat hebjegekocht? Inspiraaazziiie zoekt
Werken, naar huis glibberen, eten, paaaaaaakje!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga het ook pas morgen doen heur....
Eerst werken, boodschapjes en dootjes halen en dan pakje!
Pas betalen als de tweede rekening een paar dagen binnen is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben een watje, dus ik zal het niet heel ver laten komen, maar meteen betalen doe ik zeker niet.
Het geld krijgen ze wel, die service was verder prima.
Zo, dat was pas feest hequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Die beelden van dat huiskamerconcert.
Neeee, maar dan mag het alvast.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan stort jij je op het pakje?![]()
Ik ga lekker nog de hele dag voorpretteren.
Luttelgeest de gekstuuuuhquote:
Nee, dat was Go back to the Zoo.quote:
Neuj dat was vandaag, gisteren waren de Opposites in Eindhovuhquote:
Jaaaaa!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
En voor Eliesje:
I wasn't jeeeeeealous before we met
Now every wooooooman I see is a potential threat
Ook leuk toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Ing, zo van alels watik ga voor tas en hij wil een wielrenregenjas
Elies! Ik ben gedumpt door mijn verwarmingsketelinstalleermeneer.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neej, nr. 1 bedacht ie zelf, nr.2 is ie hard aan toe en nr.3 is gewoon lekker afgezaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Gelukkig heeft Auping van die gaatjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Ow, liefjens: ik heb nog steeds een heerlijk, zacht knorrend gevoel in de maagstreek, dus volgens mij heb ik het overleefd
Het ergste dat er volgens paps nu nog kan gebeuren is dat ik morgenochtend tijdens de koffie ineens een sprintje moet trekken
Nee hoor. Als jij vannacht in de Aup kunt blijven liggen dan blijft dat helemaal goed gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Ow, liefjens: ik heb nog steeds een heerlijk, zacht knorrend gevoel in de maagstreek, dus volgens mij heb ik het overleefd
Het ergste dat er volgens paps nu nog kan gebeuren is dat ik morgenochtend tijdens de koffie ineens een sprintje moet trekken
Ik zag het. Dat geeft wel een heel nieuwe diemnsjie aan het woord dieptepuntquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Elies! Ik ben gedumpt door mijn verwarmingsketelinstalleermeneer.
Kan je daarbij dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het. Dat geeft wel een heel nieuwe diemnsjie aan het woord dieptepunt
Hij is gek! Moet ie nog eens doen, dan ros ik 'm op z'n bek
Ja he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het. Dat geeft wel een heel nieuwe diemnsjie aan het woord dieptepunt
Hij is gek! Moet ie nog eens doen, dan ros ik 'm op z'n bek
Had ik al verteld dat ik zelf helemaal niet in de Aup slaapquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig heeft Auping van die gaatjes
Stel dát ik in de Aup had gelegen vannacht (en niet in de Ikea), dan had ik er vermoedelijk gewoon kunnen blijven liggen. Maar de tosti 'over de datum'-ham / kaas zal niet meer via de onsympathieke weg het lichaam verlaten, zo is mij verzekerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Nee hoor. Als jij vannacht in de Aup kunt blijven liggen dan blijft dat helemaal goed gaan.Je moet niet altijd naar je paps luisteren.
Hell yeah! Je roept maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Ja he?![]()
Dat doe jij voor mij he?![]()
![]()
![]()
*voelt zich weer een klein beetje beter*
Gewoon niet meer op reagerenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe zeg je iemand beleefd dat je de nieuwe schoenen van diegene niet mooi vindt al ze je jou ook wil verkopen?![]()
Mijn tact is op
Wel leuk, maar ik zou ze zelf nooooit dragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe zeg je iemand beleefd dat je de nieuwe schoenen van diegene niet mooi vindt al ze je jou ook wil verkopen?![]()
Mijn tact is op
Ho! Stop!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik zelf helemaal niet in de Aup slaap
[..]
Stel dát ik in de Aup had gelegen vannacht (en niet in de Ikea), dan had ik er vermoedelijk gewoon kunnen blijven liggen. Maar de tosti 'over de datum'-ham / kaas zal niet meer via de onsympathieke weg het lichaam verlaten, zo is mij verzekerd
Ow.... niet meer....; we hebben nooit samen geslapen. Echt nog geen enkele nachtquote:
Wat onknusquote:
quote:
Het is écht iets voor jou.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn tact is op
Wromnie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... niet meer....; we hebben nooit samen geslapen. Echt nog geen enkele nacht
Jullie hebben alleen samen.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... niet meer....; we hebben nooit samen geslapen. Echt nog geen enkele nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb ik net gedaan (virtueel) en ze taait ineens afquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op reagerenbraaf glimlachen en knikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ml-etje op 21-12-2010 23:43:20 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Misschien is Elies niet zo goed in lepelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wromnie?
Nooit lekker tegen elkaar wakker worden?
Het is vrij simpel: als we hadden blijven proberen samen te slapen, dan waren we nooit getrouwdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Ho! Stop!![]()
De Beeb slaapt in een Aup en jij in een IKEA?![]()
Leg uit.![]()
Bij voorkeur met paint.
Wat een schattige voetjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb Uggs en ze misstaan me nietnu heb ik ook maar maatje 38...
Ik ook, maar no way dat ik in Uggs ga lopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:
[ Bericht 18% gewijzigd door Ml-etje op 21-12-2010 23:43:50 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Lekker tegen elkaar aan wakker liggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Wromnie?
Nooit lekker tegen elkaar wakker worden?
Ik ook en voel me net een olifantquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]GetsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elies, ook op aparte slaapkamerts dan?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Oh ik voel me niet aangevallenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, maar no way dat ik in Uggs ga lopen.
Sorry, maar als ik iets erg vind
Ik heb het al drie keer gezien ondertussen.quote:
Ik 2quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het al drie keer gezien ondertussen.
Hoe komt ze daar nu bij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is vrij simpel: als we hadden blijven proberen samen te slapen, dan waren we nooit getrouwd
Ik beweeg en kwebbel (zegt ze)
Wat vervelend voor je!quote:en zij snurkt (heul).
Praktische oplossing dus.quote:Dus da's geen combi. We hebben in 9 jaar letterlijk nog geen enkele nacht van begin tot het eind samen in een bed doorgebracht. Een beetje ongezellig wel, maar we slapen prima
Als pantoffelsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik voel me niet aangevallenplease, draag wat je wil.
Ik geef eerlijk toe dat ik de mijne ook vooral binnen draag, beetje het suede-probleem zeg maar.
Oh my ze heeft samen met iemand anders dezelfde genomenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getsie![]()
Ja natuurlijk, want anders helpt het niet. Wel tegen het bewegen, maar niet tegen het kwebbelen en snurken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Je sais.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar lieve JJH, ik ben dan ook tres charmant
Ik vond Ugg(ly's) afschuwelijk maar stiekem begin ik eraan te wennen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik voel me niet aangevallenplease, draag wat je wil.
Ik geef eerlijk toe dat ik de mijne ook vooral binnen draag, beetje het suede-probleem zeg maar.
Er zijn inderdaad schoenen die met maat 40 en meer minder mooit zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond Ugg(ly's) afschuwelijk maar stiekem begin ik eraan te wennen.En met dit weer lijken ze me wel praktisch qua grip en warme voetjes.
Maja... dat suède probleem.![]()
En met pootmaat 41 vraag ik me af of die schuiten nu echt zo charmant staan. Dus voorlopig nog maar de wandelschoenen aan naar het warruk.
Muis!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar lieve JJH, ik ben dan ook tres charmant
Dus lang is niet charmant?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo lang zijn als jij.
Ze worden er niet echt mooier van en de meneer vd steunzolen moppert erover.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond Ugg(ly's) afschuwelijk maar stiekem begin ik eraan te wennen.En met dit weer lijken ze me wel praktisch qua grip en warme voetjes.
Maja... dat suède probleem.![]()
En met pootmaat 41 vraag ik me af of die schuiten nu echt zo charmant staan. Dus voorlopig nog maar de wandelschoenen aan naar het warruk.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe komt ze daar nu bij.
[..]
Wat vervelend voor je!
[..]
Praktische oplossing dus.![]()
Wel op dezelfde kamer of ieder een eigen suite?
Ik ga nu de derde keer kijken, damn, ik kan dr geen genoeg van krijgen, ik blijf lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het al drie keer gezien ondertussen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want anders helpt het niet. Wel tegen het bewegen, maar niet tegen het kwebbelen en snurken.
We slapen overigens wel eens samen, maar dat duurt nooit langer dan een half uurtje of zo. En als we dan drie keer wakker zijn geworden, dan taai ik af:
Beeb: ik kan helemaal niet slapen met jou in mijn bed![]()
ElisaB: dat is jouw bed niet en dat weet je best
Gemiddeld. Afhankelijk van merk en uitvoering kom ik soms weg met maat 40, maar ik heb er ook een paar staan in 42. Als spitse punten weer in de mode is breekt hier de pleuris los.quote:
Diequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad schoenen die met maat 40 en meer minder mooit zijn.
Jamaar iew iew, anders moet je bij de receptie uitleggen dat jullie een relaaaatie hebben!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij snapt het
In een hotel hebben we ook altijd twee kamers
Ja, oke; we zijn te erg. Ik weet het en zal de eerste zijn om het toe te geven
Bedankt voor het lachen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gemiddeld. Afhankelijk van merk en uitvoering kom ik soms weg met maat 40, maar ik heb er ook een paar staan in 42. Als spitse punten weer in de mode is breekt hier de pleuris los.
Pipo de clown, anyone?
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor het lachen.
Tranen over mijn wangen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gemiddeld. Afhankelijk van merk en uitvoering kom ik soms weg met maat 40, maar ik heb er ook een paar staan in 42. Als spitse punten weer in de mode is breekt hier de pleuris los.
Pipo de clown, anyone?
[..]
Diemaakt je opmerking niet minder pijnlijk.
Niet alles komt op de radio, ze doen een koptelefoonconcert.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ze gaan vast zo Sterrenstof doen.
Toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trekt een beetje wit weg ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder kwam een keer met zulke schoenen aanzetten.
'Mahaaaaam, dat staat me niet.'![]()
'Weet je niet tot je ze probeert.'![]()
'Nee echt, wordt niks hoor.'![]()
'Probeeeer ze nou. '![]()
*schoenen aan, moeder trekt een beetje wit weg en geeft me gelijk.*
Ik ben de kleinste thuis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Cat hoe kom jij aan zulke schuiten?
Je bent echt niet zo lang toch?
Godverdegloeiende, kijk ze feesten daar zonder onsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alles komt op de radio, ze doen een koptelefoonconcert.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pipo de clown, anyone?
[..]
Diemaakt je opmerking niet minder pijnlijk.
Het gaat los.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdegloeiende, kijk ze feesten daar zonder ons
Memories: ik sta bij het glazen huis een jaar of 2 geleden, Gus Meewis doet een koptelefoonconcert.. en ik had geen koptelefoon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alles komt op de radio, ze doen een koptelefoonconcert.
Zelfs Giel baalt dat ie plaatjes moet draaien volgens mijquote:
Ik heb ook een hoge wreef.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste thuis.
Mam en ik kunnen schoenen delen. Dus tja, flinke genetische ballast.
Ach, een groot probleem is het niet, in 41 is genoeg te vinden, maar je moet wel selectief zijn met wat je probeert te passen. Hoge wreef helpt dan ook al niet.![]()
Maar ik zou dolgraag eens van die proefmaatjes 37 willen proberen.![]()
Derhalve haat ik mijn schoonzus (haar voetjes).
Bij Guus Meeuwis zou ik ook betalen voor een koptelefoonconcert zonder koptelefoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Memories: ik sta bij het glazen huis een jaar of 2 geleden, Gus Meewis doet een koptelefoonconcert.. en ik had geen koptelefoon.![]()
Mén, ik heb alleen maar dieptepuntjes vanavond.
Hij vind ze ook gaaf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs Giel baalt dat ie plaatjes moet draaien volgens mij
Gespeeld dan?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Guus Meeuwis zou ik ook betalen voor een koptelefoonconcert zonder koptelefoon
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Zus al bevolen om in juni weer enigzins mobiel te zijn en het kind te dumpen bij m'n ouders, want we moeten naar Guus
Oh echt??quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen update meer.
Ze vond het niet zoveel
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor het lachen.
Tranen over mijn wangen
Wel 2 nachtenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt??
En hij is wel blijven slapen?
Ik gok zomaar dat ie niet drie dagen heen en weer gereden isquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt??
Ja, maar dan doe ik een kek slipje aan met een niet-bijpassend BH-tje (laat dat tje maar weg) en dan valt het niet opquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar iew iew, anders moet je bij de receptie uitleggen dat jullie een relaaaatie hebben!
Hij in de IKEA, zij op de Aupquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ie niet drie dagen heen en weer gereden is
Jij bent ook zo'n heerlijk wijf he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe ik een kek slipje aan met een niet-bijpassend BH-tje (laat dat tje maar weg) en dan valt het niet op
We nemen meestal de suite, mits die uit twee ruimten bestaat. En dan (echt waar) slaap ik op de bank, of op een luchtbed (dat smokkelen we dan mee naar binnen). En als het helemaal uit de klauwen giert, dan ga ik in het bad liggen
Wat een stel zijn jullie ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe ik een kek slipje aan met een niet-bijpassend BH-tje (laat dat tje maar weg) en dan valt het niet op
We nemen meestal de suite, mits die uit twee ruimten bestaat. En dan (echt waar) slaap ik op de bank, of op een luchtbed (dat smokkelen we dan mee naar binnen). En als het helemaal uit de klauwen giert, dan ga ik in het bad liggen
Mss is ze van ellende in de badkuip gaan liggen, je bent de zus van Betty Badkuip of je bent het nietquote:
Soms loont het om naar jou te luisteren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
KIJK NOU ff als je t nog niet gezien hebt, echt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is ze van ellende in de badkuip gaan liggen, je bent de zus van Betty Badkuip of je bent het niet
Ik bel wel ff als ik ga scheidenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik snap je zo qua slapen Elies, mss wil ik toch wel met je trouwen
Doe maar niet, jullie passen veel te leuk bij elkaarquote:
Waaat? Is het over?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen update meer.
Ze vond het niet zoveel
Met die grooooote papierrol, je kon me opvegenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms loont het om naar jou te luisteren.![]()
![]()
![]()
Heb je niet opgelet?quote:
JAAAAAAAAA ik riep het niet voor niks zo vaak, please, haal de rest ook over, hijs zo leuk hequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms loont het om naar jou te luisteren.![]()
![]()
![]()
Ik vond het scantastisch.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met die grooooote papierrol, je kon me opvegen
Echt we lopen achter Catquote:
Blijkbaar niet.quote:
Oh man, echt 4 minuten geniale woordgrappen.quote:
Twee nachten zelfsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt??
Over het algemeen 39.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij eiks voor maat Greys?
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar zus heeft geen behoefte aan een vervolg, begreep ik. Ik snap het nietquote:
Dan kenne we mekaars schoenen aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee nachten zelfs
Dus schiet mij maar lek.
[..]
Over het algemeen 39.
Soms bij heel krap vallende schoenen of laarzen 40.
Maar dan moet ik meestal weer zo'n siliconen hieldingetje er in ander glip ik er uit
Sgoe, dan regel ik jouw avvecaat welquote:
En wat lees ik weer? We gaan Greys ff flink uitwonen volgende weekquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan Greys ff flink uithoren volgende week
Geen probleem te groot voor onze Elies en haar Beeb.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar zus heeft geen behoefte aan een vervolg, begreep ik. Ik snap het niet
Maar als ik een goeie avvecaat nodig hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe maar niet, jullie passen veel te leuk bij elkaar
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog een week en 6 minuutjes en dan komen jullie vandaag al
Je had jezelf zeker direct al vrij gepland voor de 29e?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer? We gaan Greys ff flink uitwonen volgende week
JE was niet de enige.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer? We gaan Greys ff flink uitwonen volgende week
Ik lach zo mijn Mr wakkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen probleem te groot voor onze Elies en haar Beeb.![]()
En daar betaal je dan voor, slapen in bad.
Na al die maanden voorpretteren viel het pakje dus blijkbaar een beetje tegen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar zus heeft geen behoefte aan een vervolg, begreep ik. Ik snap het niet
Die zijn nu op tvquote:
Je hebt nu een groot bad, dus dat past best.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je had jezelf zeker direct al vrij gepland voor de 29e?
Kijk deze, dan heeft ie geen wake up light meer nodigquote:
No problemquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt nu een groot bad, dus dat past best.
Spammert.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk deze, dan heeft ie geen wake up light meer nodig![]()
Die gebruikt ie toch niet enne morgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk deze, dan heeft ie geen wake up light meer nodig![]()
Da's best een goed plan, ik ga Yoko vast grijpen voor ze me door heeft.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo stiekempies an es ff slaapvoorbereidingen treffen
Nee, bezet juist. Groot kruis op de familiekalender: ElisaB uithuizig, want Greyz uitwonenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Je had jezelf zeker direct al vrij gepland voor de 29e?
Ik wacht nog ffquote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAaaaa en nu issie op tv het filmpje weer, ff samen kijken![]()
![]()
![]()
Gezellie.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, bezet juist. Groot kruis op de familiekalender: ElisaB uithuizig, want Greyz uitwonen
Er is nog een plekkie vrij naast Kreesquote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, bezet juist. Groot kruis op de familiekalender: ElisaB uithuizig, want Greyz uitwonen
Ik hoorde later een interview met Sander. Blijkbaar zou het hele systeem vast zijn gelopen als ze die dozen niet meteen hadden teruggezet.quote:
En wel 20000 euro vangenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde later een interview met Sander. Blijkbaar zou het hele systeem vast zijn gelopen als ze die dozen niet meteen hadden teruggezet.
Duhquote:
Leuk dagloon voor een (mid)dagje klunzen.quote:
Duh.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zelden zoiets leuks gezien.
Zo, je zat lekker in je rol vandaag
Maar dat kan toch helemaal niet JJHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !quote:
In het badquote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Er is nog een plekkie vrij naast Krees
Ik wil ook een plakpak. Met mijn oppervlakte kun je veel meer ophalen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet JJHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !
Liefje, ik heb geen geluid op mijn computerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Sgoe, dan regel ik jouw avvecaat wel![]()
Kijk nou ff dit filmpje Elies, doe jezelf dat plezier plies:
Dan had je net TV moeten kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje, ik heb geen geluid op mijn computer
Twas net nog op tievie ookquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje, ik heb geen geluid op mijn computer
Unbelievable jaquote:
Yay!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Elke dag tot nu toe volgens mij. Vlak voor de tussenstand uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twas net nog op tievie ook![]()
![]()
Oh JJH, ik heb nog geen plakpak gezien dit jaar![]()
Timur zei dat ie Brakkemokemieke dr in zou stoppen dit jaar, ze zal het wel niet doen maar die zou wel lekker cashen gok ik zo
Klopt het dat het dit jaar een stuk drukker blijft (ook 's nachts) dan in andere plaatsen?quote:
Gaat ze samen met jou in bed kwebbelen en bewegen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Yay!
Dan ben ik wel blij dat jij de beweeglijke kwebbelige bent en niet de snurkerd!
Ja en overdag is het helemaal dringen zegquote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt het dat het dit jaar een stuk drukker blijft (ook 's nachts) dan in andere plaatsen?
Maar waarom dan wel die drie dagen en twee nachten? Snap jij het?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Na al die maanden voorpretteren viel het pakje dus blijkbaar een beetje tegen.
Nu!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Bamba het volgende:
Sesa!!!
Ik zit te twijfelen..zal ik m'n pakje nu openmaken of morgenochtend?
Groningen was ook wel veel volk hoor, toch? 's Nachts?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt het dat het dit jaar een stuk drukker blijft (ook 's nachts) dan in andere plaatsen?
Misschien ging het ontdekkingsproces in faaaaasen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel die drie dagen en twee nachten? Snap jij het?
Waarover allemaal eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan Greys ff flink uithoren volgende week
Luister naar de oh-oh Greys. Hij is briljant.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik durft t bijna niet te vragen , maar kijk dat youtube filmpje ff
Eerlijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik durft t bijna niet te vragen , maar kijk dat youtube filmpje ff
Geen zin om terug te zoeken, maar Ing riep al dat we morgen met het lijstje beginnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarover allemaal eigenlijk precies?![]()
*bibbert*
Wat een grapjurken hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh my wat een gasten die Jeugd![]()
Ja jonguh, we gaan lekker cheeseburgers etuh
Het lijstje voor het eten dacht ik, niet het lijstje-met-onderwerpen-waarover-we-Krees-gaan-uithorenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken, maar Ing riep al dat we morgen met het lijstje beginnen.
Psssst... vol.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijstje voor het eten dacht ik, niet het lijstje-met-onderwerpen-waarover-we-Krees-gaan-uithoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |