Ik heb ook nog een headsetje op hierzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zei Gerard net bij die veiling van die fotoshoot
Oh wat zal die slecht slapen voorlopigquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Zeau.... 3 nummers van installatiebedrijven opgeschreven. Nu eens kijken naar reviews.
Dat zal die pipo leren!![]()
Eind van de middag/begin van de avond?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat gaan ze er vrijdag eiks weer uit?
Begin van de avond.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat gaan ze er vrijdag eiks weer uit?
Ik ben half 6 thuis, dus zolang moeten ze nog ff blijven zittenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Begin van de avond.
Wij mogen hopelijk om 15.30 naar huis dus dat wordt nog ff lekker kijken![]()
Vorig jaar was dat gaaf gedaan met dat eindbedrag zo op dat gebouw
Volgens mij hoorde ik iets van half 7 maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben half 6 thuis, dus zolang moeten ze nog ff blijven zitten
Cat ben je nu nog bezig?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Zeau.... 3 nummers van installatiebedrijven opgeschreven. Nu eens kijken naar reviews.
Dat zal die pipo leren!![]()
Precies! Nachtmerries, daar ga ik voor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat zal die slecht slapen voorlopig
Ja, ik ben net gedumpt door de langzame offerte leverancier.quote:
Ze gaan er altijd uit op kerstavond schat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik iets van half 7 maar pin me er niet op vast.
Tis vast iets vroeger dan normaal op kerstavond
Ah kan je niet helpen, misschien even in K&W vragen of er iemand een installateur kan aanbevelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik ben net gedumpt door de langzame offerte leverancier.![]()
Dus nu heb ik nog maar één offerte en ik wil er minimaal 2.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb zo'n zin in maart.
Samen met vriendlief naar een bed & breakfast met bubbelbad op de kamer.
Oh je moet aan Non vragen waar de mijnes vandaan kwamen want die zijn echt lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand nog tips nu we het toch over choco hebbenwaar je die chocolademelk op stok kunt kopen?
Goeie tip! Ik ga ook eens in mijn netwerk hier rondvragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah kan je niet helpen, misschien even in K&W vragen of er iemand een installateur kan aanbevelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |