Ik kende het niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
JJH dat was Selecter met on my radio, vet he
Alleen die titel is al te ranzig om nog te klikkenquote:
Ik had er nog niet zo naar gekeken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen die titel is al te ranzig om nog te klikken
Tuurlijk niet.quote:
Valt toch best mee als je het halve land door reist?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef indaha het volgende:
Ik had geluk vandaag, de bus was maar drie kwartier te laat en de trein een uurtje.
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar dat optreden van de Jeugd trouwens, zal wel na twaalven pas zijn he?
Daarom had ik geluk, want er was ook ergens een trein die stil stond een paar uurquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valt toch best mee als je het halve land door reist?
Na 3 dagen wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh, dr is pas net een miljoentje binnen, das echt nog niet zo veel he
Ja volgens mij gaat het de laatste dag altijd hard want dan komen de meeste mensen met grote bedragen en zo he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Na 3 dagen wel.
Vorig jaar hadden ze 3 ton minder na drie dagen geloof ik.
Maar geen bijdrage van de regering natuurlijk..
Mijn vriendin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ziet je vriendin er uit als de heks van Hans en Grietje?
Dat zei Gerard net bij die veiling van die fotoshootquote:
Goeie musiek weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja volgens mij gaat het de laatste dag altijd hard want dan komen de meeste mensen met grote bedragen en zo he?
Ain't got no
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |