Ik gok zomaar dat ie niet drie dagen heen en weer gereden isquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt??
En hij is wel blijven slapen?
Ja, maar dan doe ik een kek slipje aan met een niet-bijpassend BH-tje (laat dat tje maar weg) en dan valt het niet opquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar iew iew, anders moet je bij de receptie uitleggen dat jullie een relaaaatie hebben!
Hij in de IKEA, zij op de Aupquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ie niet drie dagen heen en weer gereden is
Jij bent ook zo'n heerlijk wijf he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe ik een kek slipje aan met een niet-bijpassend BH-tje (laat dat tje maar weg) en dan valt het niet op
We nemen meestal de suite, mits die uit twee ruimten bestaat. En dan (echt waar) slaap ik op de bank, of op een luchtbed (dat smokkelen we dan mee naar binnen). En als het helemaal uit de klauwen giert, dan ga ik in het bad liggen
Wat een stel zijn jullie ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe ik een kek slipje aan met een niet-bijpassend BH-tje (laat dat tje maar weg) en dan valt het niet op
We nemen meestal de suite, mits die uit twee ruimten bestaat. En dan (echt waar) slaap ik op de bank, of op een luchtbed (dat smokkelen we dan mee naar binnen). En als het helemaal uit de klauwen giert, dan ga ik in het bad liggen
Mss is ze van ellende in de badkuip gaan liggen, je bent de zus van Betty Badkuip of je bent het nietquote:
Soms loont het om naar jou te luisteren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
KIJK NOU ff als je t nog niet gezien hebt, echt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is ze van ellende in de badkuip gaan liggen, je bent de zus van Betty Badkuip of je bent het niet
Ik bel wel ff als ik ga scheidenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik snap je zo qua slapen Elies, mss wil ik toch wel met je trouwen
Doe maar niet, jullie passen veel te leuk bij elkaarquote:
Waaat? Is het over?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen update meer.
Ze vond het niet zoveel
Met die grooooote papierrol, je kon me opvegenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms loont het om naar jou te luisteren.![]()
![]()
![]()
Heb je niet opgelet?quote:
JAAAAAAAAA ik riep het niet voor niks zo vaak, please, haal de rest ook over, hijs zo leuk hequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms loont het om naar jou te luisteren.![]()
![]()
![]()
Ik vond het scantastisch.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met die grooooote papierrol, je kon me opvegen
Echt we lopen achter Catquote:
Blijkbaar niet.quote:
Oh man, echt 4 minuten geniale woordgrappen.quote:
Twee nachten zelfsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt??
En hij is wel blijven slapen?
Over het algemeen 39.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij eiks voor maat Greys?
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar zus heeft geen behoefte aan een vervolg, begreep ik. Ik snap het nietquote:
Dan kenne we mekaars schoenen aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee nachten zelfs
Dus schiet mij maar lek.
[..]
Over het algemeen 39.
Soms bij heel krap vallende schoenen of laarzen 40.
Maar dan moet ik meestal weer zo'n siliconen hieldingetje er in ander glip ik er uit
Sgoe, dan regel ik jouw avvecaat welquote:
En wat lees ik weer? We gaan Greys ff flink uitwonen volgende weekquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan Greys ff flink uithoren volgende week
Geen probleem te groot voor onze Elies en haar Beeb.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar zus heeft geen behoefte aan een vervolg, begreep ik. Ik snap het niet
Maar als ik een goeie avvecaat nodig hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe maar niet, jullie passen veel te leuk bij elkaar
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog een week en 6 minuutjes en dan komen jullie vandaag al
Je had jezelf zeker direct al vrij gepland voor de 29e?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer? We gaan Greys ff flink uitwonen volgende week
JE was niet de enige.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer? We gaan Greys ff flink uitwonen volgende week
Ik lach zo mijn Mr wakkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen probleem te groot voor onze Elies en haar Beeb.![]()
En daar betaal je dan voor, slapen in bad.
Na al die maanden voorpretteren viel het pakje dus blijkbaar een beetje tegen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar zus heeft geen behoefte aan een vervolg, begreep ik. Ik snap het niet
Die zijn nu op tvquote:
Je hebt nu een groot bad, dus dat past best.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je had jezelf zeker direct al vrij gepland voor de 29e?
Kijk deze, dan heeft ie geen wake up light meer nodigquote:
No problemquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt nu een groot bad, dus dat past best.
Spammert.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk deze, dan heeft ie geen wake up light meer nodig![]()
Die gebruikt ie toch niet enne morgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk deze, dan heeft ie geen wake up light meer nodig![]()
Da's best een goed plan, ik ga Yoko vast grijpen voor ze me door heeft.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo stiekempies an es ff slaapvoorbereidingen treffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |