Nee, bezet juist. Groot kruis op de familiekalender: ElisaB uithuizig, want Greyz uitwonenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Je had jezelf zeker direct al vrij gepland voor de 29e?
Ik wacht nog ffquote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAaaaa en nu issie op tv het filmpje weer, ff samen kijken![]()
![]()
![]()
Gezellie.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, bezet juist. Groot kruis op de familiekalender: ElisaB uithuizig, want Greyz uitwonen
Er is nog een plekkie vrij naast Kreesquote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, bezet juist. Groot kruis op de familiekalender: ElisaB uithuizig, want Greyz uitwonen
Ik hoorde later een interview met Sander. Blijkbaar zou het hele systeem vast zijn gelopen als ze die dozen niet meteen hadden teruggezet.quote:
En wel 20000 euro vangenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde later een interview met Sander. Blijkbaar zou het hele systeem vast zijn gelopen als ze die dozen niet meteen hadden teruggezet.
Duhquote:
Leuk dagloon voor een (mid)dagje klunzen.quote:
Duh.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zelden zoiets leuks gezien.
Zo, je zat lekker in je rol vandaag
Maar dat kan toch helemaal niet JJHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !quote:
In het badquote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Er is nog een plekkie vrij naast Krees
Ik wil ook een plakpak. Met mijn oppervlakte kun je veel meer ophalen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet JJHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !
Liefje, ik heb geen geluid op mijn computerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Sgoe, dan regel ik jouw avvecaat wel![]()
Kijk nou ff dit filmpje Elies, doe jezelf dat plezier plies:
Dan had je net TV moeten kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje, ik heb geen geluid op mijn computer
Twas net nog op tievie ookquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje, ik heb geen geluid op mijn computer
Unbelievable jaquote:
Yay!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Elke dag tot nu toe volgens mij. Vlak voor de tussenstand uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twas net nog op tievie ook![]()
![]()
Oh JJH, ik heb nog geen plakpak gezien dit jaar![]()
Timur zei dat ie Brakkemokemieke dr in zou stoppen dit jaar, ze zal het wel niet doen maar die zou wel lekker cashen gok ik zo
Klopt het dat het dit jaar een stuk drukker blijft (ook 's nachts) dan in andere plaatsen?quote:
Gaat ze samen met jou in bed kwebbelen en bewegen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Yay!
Dan ben ik wel blij dat jij de beweeglijke kwebbelige bent en niet de snurkerd!
Ja en overdag is het helemaal dringen zegquote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt het dat het dit jaar een stuk drukker blijft (ook 's nachts) dan in andere plaatsen?
Maar waarom dan wel die drie dagen en twee nachten? Snap jij het?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Na al die maanden voorpretteren viel het pakje dus blijkbaar een beetje tegen.
Nu!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Bamba het volgende:
Sesa!!!
Ik zit te twijfelen..zal ik m'n pakje nu openmaken of morgenochtend?
Groningen was ook wel veel volk hoor, toch? 's Nachts?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt het dat het dit jaar een stuk drukker blijft (ook 's nachts) dan in andere plaatsen?
Misschien ging het ontdekkingsproces in faaaaasen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel die drie dagen en twee nachten? Snap jij het?
Waarover allemaal eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan Greys ff flink uithoren volgende week
Luister naar de oh-oh Greys. Hij is briljant.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik durft t bijna niet te vragen , maar kijk dat youtube filmpje ff
Eerlijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik durft t bijna niet te vragen , maar kijk dat youtube filmpje ff
Geen zin om terug te zoeken, maar Ing riep al dat we morgen met het lijstje beginnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarover allemaal eigenlijk precies?![]()
*bibbert*
Wat een grapjurken hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh my wat een gasten die Jeugd![]()
Ja jonguh, we gaan lekker cheeseburgers etuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |