Ook leuk toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Ing, zo van alels watik ga voor tas en hij wil een wielrenregenjas
Elies! Ik ben gedumpt door mijn verwarmingsketelinstalleermeneer.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neej, nr. 1 bedacht ie zelf, nr.2 is ie hard aan toe en nr.3 is gewoon lekker afgezaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Gelukkig heeft Auping van die gaatjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Ow, liefjens: ik heb nog steeds een heerlijk, zacht knorrend gevoel in de maagstreek, dus volgens mij heb ik het overleefd
Het ergste dat er volgens paps nu nog kan gebeuren is dat ik morgenochtend tijdens de koffie ineens een sprintje moet trekken
Nee hoor. Als jij vannacht in de Aup kunt blijven liggen dan blijft dat helemaal goed gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Ow, liefjens: ik heb nog steeds een heerlijk, zacht knorrend gevoel in de maagstreek, dus volgens mij heb ik het overleefd
Het ergste dat er volgens paps nu nog kan gebeuren is dat ik morgenochtend tijdens de koffie ineens een sprintje moet trekken
Ik zag het. Dat geeft wel een heel nieuwe diemnsjie aan het woord dieptepuntquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Elies! Ik ben gedumpt door mijn verwarmingsketelinstalleermeneer.
Kan je daarbij dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het. Dat geeft wel een heel nieuwe diemnsjie aan het woord dieptepunt
Hij is gek! Moet ie nog eens doen, dan ros ik 'm op z'n bek
Ja he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het. Dat geeft wel een heel nieuwe diemnsjie aan het woord dieptepunt
Hij is gek! Moet ie nog eens doen, dan ros ik 'm op z'n bek
Had ik al verteld dat ik zelf helemaal niet in de Aup slaapquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig heeft Auping van die gaatjes
Stel dát ik in de Aup had gelegen vannacht (en niet in de Ikea), dan had ik er vermoedelijk gewoon kunnen blijven liggen. Maar de tosti 'over de datum'-ham / kaas zal niet meer via de onsympathieke weg het lichaam verlaten, zo is mij verzekerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Nee hoor. Als jij vannacht in de Aup kunt blijven liggen dan blijft dat helemaal goed gaan.Je moet niet altijd naar je paps luisteren.
Hell yeah! Je roept maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Ja he?![]()
Dat doe jij voor mij he?![]()
![]()
![]()
*voelt zich weer een klein beetje beter*
Gewoon niet meer op reagerenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe zeg je iemand beleefd dat je de nieuwe schoenen van diegene niet mooi vindt al ze je jou ook wil verkopen?![]()
Mijn tact is op
Wel leuk, maar ik zou ze zelf nooooit dragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe zeg je iemand beleefd dat je de nieuwe schoenen van diegene niet mooi vindt al ze je jou ook wil verkopen?![]()
Mijn tact is op
Ho! Stop!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik zelf helemaal niet in de Aup slaap
[..]
Stel dát ik in de Aup had gelegen vannacht (en niet in de Ikea), dan had ik er vermoedelijk gewoon kunnen blijven liggen. Maar de tosti 'over de datum'-ham / kaas zal niet meer via de onsympathieke weg het lichaam verlaten, zo is mij verzekerd
Ow.... niet meer....; we hebben nooit samen geslapen. Echt nog geen enkele nachtquote:
Wat onknusquote:
quote:
Het is écht iets voor jou.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn tact is op
Wromnie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... niet meer....; we hebben nooit samen geslapen. Echt nog geen enkele nacht
Jullie hebben alleen samen.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... niet meer....; we hebben nooit samen geslapen. Echt nog geen enkele nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb ik net gedaan (virtueel) en ze taait ineens afquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op reagerenbraaf glimlachen en knikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ml-etje op 21-12-2010 23:43:20 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Misschien is Elies niet zo goed in lepelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wromnie?
Nooit lekker tegen elkaar wakker worden?
Het is vrij simpel: als we hadden blijven proberen samen te slapen, dan waren we nooit getrouwdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Ho! Stop!![]()
De Beeb slaapt in een Aup en jij in een IKEA?![]()
Leg uit.![]()
Bij voorkeur met paint.
Wat een schattige voetjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb Uggs en ze misstaan me nietnu heb ik ook maar maatje 38...
Ik ook, maar no way dat ik in Uggs ga lopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ml-etje op 21-12-2010 23:43:50 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Lekker tegen elkaar aan wakker liggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Wromnie?
Nooit lekker tegen elkaar wakker worden?
Ik ook en voel me net een olifantquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]GetsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elies, ook op aparte slaapkamerts dan?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Oh ik voel me niet aangevallenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, maar no way dat ik in Uggs ga lopen.
Sorry, maar als ik iets erg vind
Ik heb het al drie keer gezien ondertussen.quote:
Ik 2quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het al drie keer gezien ondertussen.
Hoe komt ze daar nu bij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is vrij simpel: als we hadden blijven proberen samen te slapen, dan waren we nooit getrouwd
Ik beweeg en kwebbel (zegt ze)
Wat vervelend voor je!quote:en zij snurkt (heul).
Praktische oplossing dus.quote:Dus da's geen combi. We hebben in 9 jaar letterlijk nog geen enkele nacht van begin tot het eind samen in een bed doorgebracht. Een beetje ongezellig wel, maar we slapen prima
Als pantoffelsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik voel me niet aangevallenplease, draag wat je wil.
Ik geef eerlijk toe dat ik de mijne ook vooral binnen draag, beetje het suede-probleem zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |