Oh my ze heeft samen met iemand anders dezelfde genomenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getsie![]()
Elies, ook op aparte slaapkamerts dan?
Ja natuurlijk, want anders helpt het niet. Wel tegen het bewegen, maar niet tegen het kwebbelen en snurken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, ook op aparte slaapkamerts dan?
Je sais.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar lieve JJH, ik ben dan ook tres charmant
Ik vond Ugg(ly's) afschuwelijk maar stiekem begin ik eraan te wennen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik voel me niet aangevallenplease, draag wat je wil.
Ik geef eerlijk toe dat ik de mijne ook vooral binnen draag, beetje het suede-probleem zeg maar.
Er zijn inderdaad schoenen die met maat 40 en meer minder mooit zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond Ugg(ly's) afschuwelijk maar stiekem begin ik eraan te wennen.En met dit weer lijken ze me wel praktisch qua grip en warme voetjes.
Maja... dat suède probleem.![]()
En met pootmaat 41 vraag ik me af of die schuiten nu echt zo charmant staan. Dus voorlopig nog maar de wandelschoenen aan naar het warruk.
Muis!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar lieve JJH, ik ben dan ook tres charmant
Dus lang is niet charmant?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo lang zijn als jij.
Ze worden er niet echt mooier van en de meneer vd steunzolen moppert erover.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond Ugg(ly's) afschuwelijk maar stiekem begin ik eraan te wennen.En met dit weer lijken ze me wel praktisch qua grip en warme voetjes.
Maja... dat suède probleem.![]()
En met pootmaat 41 vraag ik me af of die schuiten nu echt zo charmant staan. Dus voorlopig nog maar de wandelschoenen aan naar het warruk.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe komt ze daar nu bij.
[..]
Wat vervelend voor je!
[..]
Praktische oplossing dus.![]()
Wel op dezelfde kamer of ieder een eigen suite?
Ik ga nu de derde keer kijken, damn, ik kan dr geen genoeg van krijgen, ik blijf lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het al drie keer gezien ondertussen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want anders helpt het niet. Wel tegen het bewegen, maar niet tegen het kwebbelen en snurken.
We slapen overigens wel eens samen, maar dat duurt nooit langer dan een half uurtje of zo. En als we dan drie keer wakker zijn geworden, dan taai ik af:
Beeb: ik kan helemaal niet slapen met jou in mijn bed![]()
ElisaB: dat is jouw bed niet en dat weet je best
Gemiddeld. Afhankelijk van merk en uitvoering kom ik soms weg met maat 40, maar ik heb er ook een paar staan in 42. Als spitse punten weer in de mode is breekt hier de pleuris los.quote:
Diequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad schoenen die met maat 40 en meer minder mooit zijn.
Jamaar iew iew, anders moet je bij de receptie uitleggen dat jullie een relaaaatie hebben!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij snapt het
In een hotel hebben we ook altijd twee kamers
Ja, oke; we zijn te erg. Ik weet het en zal de eerste zijn om het toe te geven
Bedankt voor het lachen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gemiddeld. Afhankelijk van merk en uitvoering kom ik soms weg met maat 40, maar ik heb er ook een paar staan in 42. Als spitse punten weer in de mode is breekt hier de pleuris los.
Pipo de clown, anyone?
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor het lachen.
Tranen over mijn wangen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gemiddeld. Afhankelijk van merk en uitvoering kom ik soms weg met maat 40, maar ik heb er ook een paar staan in 42. Als spitse punten weer in de mode is breekt hier de pleuris los.
Pipo de clown, anyone?
[..]
Diemaakt je opmerking niet minder pijnlijk.
Niet alles komt op de radio, ze doen een koptelefoonconcert.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ze gaan vast zo Sterrenstof doen.
Toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trekt een beetje wit weg ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder kwam een keer met zulke schoenen aanzetten.
'Mahaaaaam, dat staat me niet.'![]()
'Weet je niet tot je ze probeert.'![]()
'Nee echt, wordt niks hoor.'![]()
'Probeeeer ze nou. '![]()
*schoenen aan, moeder trekt een beetje wit weg en geeft me gelijk.*
Ik ben de kleinste thuis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Cat hoe kom jij aan zulke schuiten?
Je bent echt niet zo lang toch?
Godverdegloeiende, kijk ze feesten daar zonder onsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alles komt op de radio, ze doen een koptelefoonconcert.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pipo de clown, anyone?
[..]
Diemaakt je opmerking niet minder pijnlijk.
Het gaat los.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdegloeiende, kijk ze feesten daar zonder ons
Memories: ik sta bij het glazen huis een jaar of 2 geleden, Gus Meewis doet een koptelefoonconcert.. en ik had geen koptelefoon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alles komt op de radio, ze doen een koptelefoonconcert.
Zelfs Giel baalt dat ie plaatjes moet draaien volgens mijquote:
Ik heb ook een hoge wreef.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste thuis.
Mam en ik kunnen schoenen delen. Dus tja, flinke genetische ballast.
Ach, een groot probleem is het niet, in 41 is genoeg te vinden, maar je moet wel selectief zijn met wat je probeert te passen. Hoge wreef helpt dan ook al niet.![]()
Maar ik zou dolgraag eens van die proefmaatjes 37 willen proberen.![]()
Derhalve haat ik mijn schoonzus (haar voetjes).
Bij Guus Meeuwis zou ik ook betalen voor een koptelefoonconcert zonder koptelefoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Memories: ik sta bij het glazen huis een jaar of 2 geleden, Gus Meewis doet een koptelefoonconcert.. en ik had geen koptelefoon.![]()
Mén, ik heb alleen maar dieptepuntjes vanavond.
Hij vind ze ook gaaf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs Giel baalt dat ie plaatjes moet draaien volgens mij
Gespeeld dan?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Guus Meeuwis zou ik ook betalen voor een koptelefoonconcert zonder koptelefoon
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Zus al bevolen om in juni weer enigzins mobiel te zijn en het kind te dumpen bij m'n ouders, want we moeten naar Guus
Oh echt??quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen update meer.
Ze vond het niet zoveel
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor het lachen.
Tranen over mijn wangen
Wel 2 nachtenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt??
En hij is wel blijven slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |