Doen die van mij ook bij sommige planten..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen planten weer sinds ik katten heb. Ze vraten ze op
Lelijke plant ook zo'n kerststerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doen die van mij ook bij sommige planten..
De kerstster vd overbuurman heb ik trouwens geweigerd omdat die giftig is voor katten..
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Cerbie het volgende:
Kerstster![]()
Ben allergisch voor die dingen
Letterlijk. Ook voor de meeste planten met harige bladeren.quote:
Da's balen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Letterlijk. Ook voor de meeste planten met harige bladeren.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Cerbie het volgende:
Die zul je dus niet snel terug vinden hier. Wel een zooi asielzoekers uit de tuin die niet tegen een beetje vrieskou kunnen. Zodra de kou weg is gaan ze allemaal weer de straat op
Hoe kom je DAAR nou weer aan??quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
Koreaanse popmuziek is de beste slechtste muziek.
Volledig geamerikaniseerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn pincode heb ik groot met benzinestift op mijn pinpas gekalkt. Kijken mensen soms wel gek van opquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Van mij mag je alles hebben, behalve mijn pincode( Alhoewel er momenteel niet veel opstaat)
Really??quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn pincode heb ik groot met benzinestift op mijn pinpas gekalkt. Kijken mensen soms wel gek van op
Goh, jij durft. En je chip dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn pincode heb ik groot met benzinestift op mijn pinpas gekalkt. Kijken mensen soms wel gek van op
Zowel joop als GS probeer ik als de pest te mijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Mijn tenen trekken dan weer krom bij joop.nl *ril*
Neuh niet echt volgens mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
Beste mensen, heb ik iets gemist?
Cerbie is allergisch voor harige planten..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
Beste mensen, heb ik iets gemist?
Ok, niets gemist dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cerbie is allergisch voor harige planten..
*spontaan jeuk krijgt*quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cerbie is allergisch voor harige planten..
Ik ook idd...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Cerbie het volgende:
Over pinpassen gesproken, heb nu al een paar keer in een winkel de chip ipv de magneetstrip moeten invoeren om te pinnen. Zou tijd worden dat ze de magneetstrip uitfaseren.
Mijn magneetstrip (ING-pas) doet het al nauwelijks meer, waar ik kan pin ik nu per chip en dat zijn steeds meer winkels.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Cerbie het volgende:
Over pinpassen gesproken, heb nu al een paar keer in een winkel de chip ipv de magneetstrip moeten invoeren om te pinnen. Zou tijd worden dat ze de magneetstrip uitfaseren.
Truste!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:09 schreef GSbrder het volgende:
Welterusten!
Hou het aantal bans vanavond even minimaal, wordt zo leeg hier!
Qua reclame is dat geen punt. Vind het wel een aardig onderwerp maar niet zo boeiend voor een discussie op fok want dat draait hier toch nergens op uitquote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
Is er hier niemand genteresseerd in Duurzaamheid ? Ik vind het erg jammer dat dit onderwerp niet mee leeft, het wordt tijd dat het terug komt op de agenda.![]()
Of is dit ongeoorloofde reclame?
Fokthesystem, ik begin je eigenlijk best aardig te vinden. Dat had ik nooit verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef fokthesystem het volgende:
Kerstvakantie, een rustige periode, ook op fok sc zo te zien.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Qua reclame is dat geen punt. Vind het wel een aardig onderwerp maar niet zo boeiend voor een discussie op fok want dat draait hier toch nergens op uit
Oneens, als we maar _willen_.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef du_ke het volgende:
Qua reclame is dat geen punt. Vind het wel een aardig onderwerp maar niet zo boeiend voor een discussie op fok want dat draait hier toch nergens op uit
Klopt een beetje bewuster met de wereld om je heen omgaan kan helemaal geen kwaad. Maar duurzaamheid heeft een beetje tegen zich dat het op een aantal punten een hype is geworden en dat doet soms meer kwaad dan goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Daar heb je helaas gelijk in. Users denken dat ik de wereld wil redden, terwijl het concept ook voor de mensen nu belangrijk kan zijn.
Dat klopt wel, er is wat sprake geweest van een overkill.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt een beetje bewuster met de wereld om je heen omgaan kan helemaal geen kwaad. Maar duurzaamheid heeft een beetje tegen zich dat het op een aantal punten een hype is geworden en dat doet soms meer kwaad dan goed.
"sloopweekend"? hoe dat zo?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo vakantie (afgezien van mijn sloopweekend dan)??? Wat is dat??
Bijna geen slaap..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
"sloopweekend"? hoe dat zo?
In dat geval, zeker, slaap is immers deels ieders redding en fysieke noodzaakquote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijna geen slaap..
Kan nu ook beter gaan pitten trouwens..
Eigenlijk zou chips gewoon in papieren zakken moeten zitten. De huidige verpakking bestaat uit plastic en een legering van aluminium en magnesium. Dat is onmogelijk te recyclen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oneens, als we maar _willen_.
Laten we eerst andere internetters op de hoogte stellen van 'over-verpakking' zoals chips die in bijna 50% te veel verpakking zitten. En dure verpakking zoals soep in blik , die vreemd genoeg wel de helft goedkoper is dan in zak (wel evenveel inhoud!) wat veel sneller en goedkoper te verpakken is.
Trustequote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijna geen slaap..
Kan nu ook beter gaan pitten trouwens..
Haha ja wel iets inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat klopt wel, er is wat sprake geweest van een overkill.
Heb idd in het geheel geen kerstvakantie. Ik lijdt aan het "nieuwe baan"-syndroom.. Een nieuwe baan waarin dec-jan-feb-mrt extreem druk zijn..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eigenlijk zou chips gewoon in papieren zakken moeten zitten. De huidige verpakking bestaat uit plastic en een legering van aluminium en magnesium. Dat is onmogelijk te recyclen.
Trustequote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef fokthesystem het volgende:
slaapze allemaal , ik duik er ook in, en >>>>>>wooosh, weg ben ik...
Neuh moet nog wat dagen opmaken. En nu kan ik morgen lekker blijven liggen in een warm bed in plaats van balen dat ik na die wekker op een gegeven moment toch echt op moet staanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
TrusteEn ik ga ook slapen.
Du_ke, ik hoop niet dat je speciaal vrij hebt genomen om een hele nacht te fokken. Dan moet ik je echt teleur stellen. En whiskers die maanden zijn zo voorbij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb idd in het geheel geen kerstvakantie. Ik lijdt aan het "nieuwe baan"-syndroom.. Een nieuwe baan waarin dec-jan-feb-mrt extreem druk zijn..
En inderdaad is met dubbel A.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lijdt is inderdad met een lange ij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lijdt is inderdad met een lange ij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
En inderdaad is met dubbel A.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
Is er hier niemand genteresseerd in Duurzaamheid ? Ik vind het erg jammer dat dit onderwerp niet mee leeft, het wordt tijd dat het terug komt op de agenda.![]()
Of is dit ongeoorloofde reclame?
Tijd voor de koffiedamequote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
De koffiemachine produceert doorzichtige troep
* fokthesystem bleek weer een stayer te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef GSbrder het volgende:
Wat is er met fokthesystem gebeurt eigenlijk?
Daar is helemaal geen geld voor joh.quote:
Net als de pvda, alleen de mensen hebben het koud, dat bocht is warm, dus ze slikken het weerquote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
De koffiemachine produceert doorzichtige troep
Als je het topic had doorgelezen, had je kunnen zien dat ik reeds mijn visie heb verkondigdquote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Net als de pvda, alleen de mensen hebben het koud, dat bocht is warm, dus ze slikken het weer![]()
![]()
Kijk es koos : Cohen mogelijk rechtse Nederlander van het jaar ik ben benieuwd wat je er van vinden gaat![]()
Jawel, maar net als politici, met een boekje van hen dat uit komt eerdaags, in bijv. talkshows, ook ik laat geen kans onbenutquote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Als je het topic had doorgelezen, had je kunnen zien dat ik reeds mijn visie heb verkondigd
Met andere woorden; jij wilt een discussie over Cohen aanzwengelen in de SC?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, maar net als politici, met een boekje van hen dat uit komt eerdaags, in bijv. talkshows, ook ik laat geen kans onbenut
Nee, vandaar de link naar dat topic.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
Met andere woorden; jij wilt een discussie over Cohen aanzwengelen in de SC?
Inderdaad. Hij moest en zou het laten weten. En welke partij zou het toch zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Tem het volgende:
Wat een ijdeltuit die Brammetje Moszkowicz.....
??quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Tem het volgende:
Wat een ijdeltuit die Brammetje Moszkowicz.....
thx.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-van-justitie.html
Juist wat een dweep. Hij is nu ook druk met Keith Bakker natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij moest en zou het laten weten. En welke partij zou het toch zijn
Wtf, zo'n joker wil je toch niet in je regering?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-van-justitie.html
LPF flashback..soort van Herman Heinsbroekquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf, zo'n joker wil je toch niet in je regering?
http://www.nu.nl/economie(...)rde-jaarcijfers.htmlquote:Lakeman is aandeelhouder van een bedrijf dat zaken heeft gedaan met Schiphol. Hij stelt dat hij zijn zaken met Schiphol niet zijn 'primaire drijfveer' zijn om achter de luchthaven aan te gaan.
zou hij dan ook advies vragen aan zijn boulevard medewerkers?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Joh ze geilen zich op aan de PVV dan kan dit er ook nog wel bijquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Pieter "Het gaat om 100.000 slachtoffers!!" Lakemanquote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte, Verhagen en Wilders verongelukt?
Het is de schuld van links.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Tem het volgende:
nog meer geweldig nieuws vandaag
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)rde-jaarcijfers.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best aantekelijk. Bovendien zou ik ze doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
Asian fetish?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Best aantekelijk. Bovendien zou ik ze doen
Ook als ik je voor ben?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Best aantekelijk. Bovendien zou ik ze doen
Nee joh, maar dit ziet er nog best ok uit.quote:
Ik ken een vrouwtje dat in de auto alleen maar bochten naar rechts durft te maken. Dus als ze naar links wil is ze even bezigquote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gleed net bijna uit de bocht met m'n auto. Ik zie links als hoofdverantwoordelijke
Je bedoeld natuurlijk schuldige, want voor beweringen als deze heb je geen bewijs nodig.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gleed net bijna uit de bocht met m'n auto. Ik zie links als hoofdverantwoordelijke
Rutte en zijn bezuiniging?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga zo naar de AH. Als mijn saucijzenbroodje niet warm is, dan weet ik aan wie dat ligt.
Hij is weer fijn inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 12:06 schreef TomLievense het volgende:
Schandalig slecht topic weer: Cohen mogelijk rechtse Nederlander van het jaar
schuld van links natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga zo naar de AH. Als mijn saucijzenbroodje niet warm is, dan weet ik aan wie dat ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |