Meer lol dan naar een forum dat je anders nooit bezoekt te komen om daar je digitale diarree achter te laten, meathead.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef rubje het volgende:
ff serieus: wat is nou de lol hieraan behalve het vermelden?![]()
Nog zo'n lutserquote:Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef MotorCitySoul het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat TS op de 1 of andere manier betrokken is bij dit kleuterprojectje.
jij bent toch niet goed bij je hoofd ?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Kleine impressie van afgelopen dinsdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel een juiste conclusie.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij bent toch niet goed bij je hoofd ?
of wel?
Misschien kun je dan eens uit de doeken doen waarom je zo'n buitengewoon oninteressant iets zo ophemelt.quote:
Misschien als jij eerst eens uit de doeken doet waarom je een forum waar je normaal nooit komt komt binnenvallen en direct in het eerste de beste topic op luidruchtige wijze een waardeoordeel over de inhoud denkt te moeten geven.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Misschien kun je dan eens uit de doeken doen waarom je zo'n buitengewoon oninteressant iets zo ophemelt.
Ik hoef me niet te verantwoorden voor de plaatsen waar ik post en wat mijn motief is om een bepaald iets te posten. Ik spreek een vermoeden uit en het is onderhand wel duidelijk dat je daar maar matig mee kunt omgaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien als jij eerst eens uit de doeken doet waarom je een forum waar je normaal nooit komt komt binnenvallen en direct in het eerste de beste topic op luidruchtige wijze een waardeoordeel over de inhoud denkt te moeten geven.
Dat is hetzelfde als dat ik per ongeluk door jouw buurt rij en plompverloren bij je aanbel om te zeggen dat ik jouw Tokkie-car die voor de deur staat niet mooi vind.
Dat zal ik dan ook niet doen. Het heropvoeden van mensen met tokkiegedrag is niet mijn taak. Bovendien: It'd be quicker to train a monkey.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:37 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te verantwoorden voor de plaatsen waar ik post en wat mijn motief is om een bepaald iets te posten. Ik spreek een vermoeden uit en het is onderhand wel duidelijk dat je daar maar matig mee kunt omgaan.
Als jij jouw mening komt geven over mijn auto dan haal ik 1x mijn schouders op en vraag of je anders nog wat te melden hebt. Echt, het zal mij een rotzorg zijn wat jij ervan vindt.
Verder ben je niet verplicht om op mijn post in te gaan.
Stel je dan in het vervolg direct niet zo huilerig en kleinzielig op. Laat het gewoon lekker links liggen en draai er niet zo belachelijk omheen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal ik dan ook niet doen. Het heropvoeden van mensen met tokkiegedrag is niet mijn taak. Bovendien: It'd be quicker to train a monkey.
Zeker gaaf! En dat uurtje quizzen met Tonja iedere dinsdag is gewoon superleuk, niks meer, niks minder. Er is niks mee te winnen, maar de lol die je onderling met elkaar hebt is priceless. Het leuke is dat er iedere week meer Fok!kers inloggen en na een keertje de kat uit de boom kijken ook mee gaan doen. Het is gewoon een wekelijks uurtje samenzijn van de leden van het RLS forum, waarbij anderen uiteraard ook welkom zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Marrije het volgende:
Ik ben zeker de enige die het wel weet te waarderen
Pictionary is gaaf!!![]()
http://www.isketch.net/
Wat kom je hier nou eigenlijk doen? Ik stel mij jou eerlijk gezegd echt voor als een typetje Dirk van Koot en Bie. Asociaal ergens binnen komen vallen en op een lager dan VMBO-niveautje even in een snelle oneliner de boel komen afkraken.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Stel je dan in het vervolg direct niet zo huilerig en kleinzielig op. Laat het gewoon lekker links liggen en draai er niet zo belachelijk omheen.
Normaal plaats ik ze altijd, maar de stream liep vavavond steeds vastquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm waar zijn de caps met de spreekwoorden en gezegden die ik geraden heb? ehh
Sterkte Ton&Dijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef tonja het volgende:
Vanavond ga ik niet tekenen. Mijn vriend laat vanmiddag zijn hond inslapen...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 20.30 is er weer Tekenen Met Tonja!!!
yep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Godver, Ustreamchat verdomd het.
Krijg de boel niet aan de praat.
Zie T0n ook aan het rommelen en een mededeling neerzetten dat de chat het niet doet.
Erg jammer!!!!
enig !!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 20.30 tot 21.30 weer tekenen met Tonja op www.ustream.tv/channel/t0nja !!!!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ton, vergeet je niet om op te nemen?
[ afbeelding ]
Ik heb genoten skattiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fannnn![]()
het was weer lachen en leerzaam met tonja, vond je niet?
fuckkkkk! ik ook!!!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fuckkkkk! ik ook!!!
ik tweet je dinsdag, voordat het begint, weer!!!! liefsen groeten aan stavrosz!
Leuk trouwens dat SST-Monique nog even kwam buurten dinsdag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fuckkkkk! ik ook!!!
ik tweet je dinsdag, voordat het begint, weer!!!! liefsen groeten aan stavrosz!
ja, die had zich net laten pakken door de srv-man en die had wifi aan boordquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat SST-Monique nog even kwam buurten dinsdag.
We zijn er weer bij!!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef tonja het volgende:
Morgen weer van 20.30 tot 21.30 Tonja's Tekenshow!!!!!!! Op www.ustream.tv/channel/t0nja
Geen idee hoe die streams en chats werken, maar als jij het leuk vindt om te doen kun je dan geen nieuwe aanmaken?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:38 schreef tonja het volgende:
Mag hier een slotje op? Het carcinoom dat KK heet heeft haar metastasen inmiddels op alle chats losgelaten
Ergo, tekenshow bestaat niet meer, topic kan dood.
Wat een nare taal om een ruziezoeker te beschrijven. Geen idee trouwens wie KK is. Maar je kunt toch gewoon bannen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:38 schreef tonja het volgende:
Mag hier een slotje op? Het carcinoom dat KK heet heeft haar metastasen inmiddels op alle chats losgelaten
Ergo, tekenshow bestaat niet meer, topic kan dood.
Metastasen zijn niet te bannen lol Ze verspreiden zich alleen maar verder en dieperquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een nare taal om een ruziezoeker te beschrijven. Geen idee trouwens wie KK is. Maar je kunt toch gewoon bannen?
Doe eens gewoon?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Metastasen zijn niet te bannen lol Ze verspreiden zich alleen maar verder en dieper
Een carcinoom is een maligne (kwaadaardige) woekering van epitheelcellen. Het epitheel is een algemene benaming voor de cellen die aan de oppervlakte liggen van huid en slijmvliezen. Zoals bij alle maligne tumoren worden carcinomen gekenmerkt door infiltratieve groei, vaatingroei, de aanwezigheid van mitose figuren in een histologisch preparaat en mogelijk celvervalquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Metastasen zijn niet te bannen lol Ze verspreiden zich alleen maar verder en dieper
jij pakt een heel forum en dan roepen ze zijn aan de drank, er is toch wel een verschil hoor of zie ik dat verkeerd, en ja ik heb dat geroepen tegen hem en nu???? echt vecht geen forumruzie hier op FOK uit maar ja wie ben ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef BendeBielzen het volgende:
![]()
![]()
Hahahaha Ik weer he? En jij dan met je verwensingen naar Chatwhisperer? Kankerlijer was t toch?
je vergeet tyfushond erbij te vertellen...pppffttttt wel alles optikken dan he.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef BendeBielzen het volgende:
![]()
![]()
Hahahaha Ik weer he? En jij dan met je verwensingen naar Chatwhisperer? Kankerlijer was t toch?
doe nou niet zo dom Dijk, lees eens goed terug wat jij er allemaal uit gooit, wat Tonja iedereen wenst sorry hoor en wat je op de chats loopt uit te kramen, tel tot 10 en laat FOK er buiten lijkt me wel zo netjes om op een ander forum het andere forum NIET door het slijk te gaan halen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:02 schreef BendeBielzen het volgende:
Als jij je aangesproken voelt... Tja... Dacht dat we elkaar beter konden maar blijkbaar niet... En wie is er hier nu begonnen over kanker? Ik zeker?
misschien moet je je aanmelden kan je kijken of er genoeg teiltjes aanwezig zijn...........quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:54 schreef Disana het volgende:
Het schijnt dat de teiltjes daar op KK niet zijn aan te slepen.
Jammer van de Tekenshow, je hebt het toch heel lang volgehouden Tonja
Ik snap die kritiek niet.... Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 13 april 2011 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
De uitslagen van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb nog nooit iets gespuugd over KK dus niet gaan lopen lullen dijk, ik vind Ton lief en ook de mensen van KK en trek geen partij, maar jij hebt het over kankergezwellen, drankorgels en wat niet meer dus geen geintjes met mij dat ik over KK loop te lullen, en zal ik dat wel doen ieder geval niet tegen jouquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:12 schreef BendeBielzen het volgende:
Ik gooi er niks meer of minder uit dan T0nja maar ik ben hier klaar mee... Eerst spuug je je gal over KK en nu zijn jullie weer dikke vriendjes... Succes ermee
Meestal is het andersomquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:12 schreef BendeBielzen het volgende:
Ik gooi er niks meer of minder uit dan T0nja maar ik ben hier klaar mee... Eerst spuug je je gal over KK en nu zijn jullie weer dikke vriendjes... Succes ermee
ik bedoel je gaat een heel forum als kankergezwel benoemen, ik deed dat bij 1 persoonquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef BendeBielzen het volgende:
en Tonja heeft t anders geformuleerd en daarom is t goed? Hoe hypocriet... Valt me ook tegen van jou, degene die er ook mee loopt te gooien of t niks is en je voelt je wel erg aangesproken hoor
O, gut nee hè, het rommelt ergens en wie duikt er onmiddellijk op ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sôsô.. een slotje vragen ook nog? Dat is me hier al járen niet meer gelukt.. ben benieuwd!
Yup kiekenkotter he? Alles om maar mensen die jullie doorhebben weg te sarrenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Margo37 het volgende:
Ow mag dat niet? t0n vroeg om een slotje dussss, d8 ik help ze ff onthouden enzo
Moet jij het weer verklappen hequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Yup kiekenkotter he? Alles om maar mensen die jullie doorhebben weg te sarren
Wat nou weer? Mag een mens niet een beetje lol in z''n leven?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:11 schreef Jian het volgende:
[..]
O, gut nee hè, het rommelt ergens en wie duikt er onmiddellijk op ...hoe krijgt ie het voor elkaar?
Ja jij blijkbaar Hoi.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:11 schreef Jian het volgende:
[..]
O, gut nee hè, het rommelt ergens en wie duikt er onmiddellijk op ...hoe krijgt ie het voor elkaar?
Jij was allang klaar hier ....vort vortquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:14 schreef BendeBielzen het volgende:
verklappen wat allang al overduidelijk is?
Topic van m'n vriendinquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij was allang klaar hier ....vort vort
oke daaaaaaaag, rook zequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Topic van m'n vriendinJij vort vort
Maar idd... ik ga me niet verlagen tot ongelukkig eenzaam dronken in een hoekkie... mzzlll
Ja hoor en jullie de biertjes ook wel toch? Was best gezellig vond ik en jullie vonden het ook weleens voor herhaling vatbaar, maar goed der kwam iets tussenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je vond t maar wat lekker hahahaha
Bier ja.. hoe raad je het zo Sjek?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:25 schreef jacqhassel het volgende:
Wordt er nu met modder gegooid?
oke er is een blowtje gerookt en bier gedronken dus is dat het?
Voor herhaling vatbaar??? hahahaha Al zouden we wel een hap te vreten krijgen na een treinreis van 3 uur nog niet!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja hoor en jullie de biertjes ook wel toch? Was best gezellig vond ik en jullie vonden het ook weleens voor herhaling vatbaar, maar goed der kwam iets tussen
op heel veel stations kan je eten kopen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar??? hahahaha Al zouden we wel een hap te vreten krijgen na een treinreis van 3 uur nog niet!!!!!!!
Ik zei "vonden" he, goed lezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar??? hahahaha Al zouden we wel een hap te vreten krijgen na een treinreis van 3 uur nog niet!!!!!!!
Geef mij maar een 7 uppiequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bier ja.. hoe raad je het zo Sjek?
Ah, doe esquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
En nu ben ik er klaar mee!!! Ik kan hier een hele beerput opentrekken maar daar zal ik boven staan... Jullie hebben je zin dus ga lekker op die chats vervelen, ik ga me weer met nuttige dingen bezighouden zoals sloom zijn...
Ga je eigen chat een opengooien zónder Bangeile Deik-show.. dan praten we weer verder héquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
En nu ben ik er klaar mee!!! Ik kan hier een hele beerput opentrekken maar daar zal ik boven staan... Jullie hebben je zin dus ga lekker op die chats vervelen, ik ga me weer met nuttige dingen bezighouden zoals sloom zijn...
Zie daar!!! De Boerse gastvrijheidquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
op heel veel stations kan je eten kopen hoor
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zie daar!!! De Boerse gastvrijheid
nee was een tip mijn gasten hebben altijd genoeg gehad als ze naar huis gaan .;)quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zie daar!!! De Boerse gastvrijheid
God jonge wat moet je van me? Ik leen mn reet niet uit...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga je eigen chat een opengooien zónder Bangeile Deik-show.. dan praten we weer verder hé
Je eigen beerput zeker manman en jij ergens boven staan ja, hebben we wel gemerkt de laatste dagen, je hebt je al lang verlaagd tot niveau onder 0quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
Bij Margo moet je t met een zelfgemaakt broodje kaas en vreten van de buren hun bbq doen... Welkomquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
[..]
nee was een tip mijn gasten hebben altijd genoeg gehad als ze naar huis gaan .;)
De waarheid is hard jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je eigen beerput zeker manman en jij ergens boven staan ja, hebben we wel gemerkt de laatste dagen, je hebt je al lang verlaagd tot niveau onder 0
Ohhw... slechts een "Rot Hier Op-tip" voor je, die krijg je gratis!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
God jonge wat moet je van me? Ik leen mn reet niet uit...
En dat was de beerput?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bij Margo moet je t met een zelfgemaakt broodje kaas en vreten van de buren hun bbq doen... Welkom
Wie steekt er zn kop uit zn hol als er wat gebeurd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw... slechts een "Rot Hier Op-tip" voor je, die krijg je gratis!je had toch een eigen Chatroom? Wat zit je hier nou stennis te maken?
Oke ik heb geduldquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee de rest bewaar ik nog ff
Wie er Wie zegt zie ik toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie steekt er zn kop uit zn hol als er wat gebeurd?
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Jian het volgende:
So this is the place to be at the moment
En Heksie!! Waar verstop jij je tegenwoordig?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey gezellig Yvon ook van de partij
Lekker weertje hè!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Jian het volgende:
Ik zie opeens een topic erg hard gaan en een hoop 'oude bekenden' die opeens weer komen postenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey gezellig Yvon ook van de partij
nergens hoor, ben weinig op FOK druk druk druk he met kleinkindquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
En Heksie!! Waar verstop jij je tegenwoordig?
Nâhh.. niet meer.. maar kudo's voor de Relstarter Deikmans!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Jian het volgende:
ach ja, je kent het er gaat er eentje rellen en veel bagger over een ander forum hier posten, vind ik niet zo netjes maar ach wat hij kan kunnen andere beter denk ik dan maar zo.........quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie opeens een topic erg hard gaan en een hoop 'oude bekenden' die opeens weer komen posten
hehehe ik heb al eens een normaal gesprek met je proberen te voeren maar meneer betweter had commentaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nâhh.. niet meer.. maar kudo's voor de Relstarter Deikmans!![]()
De LuL bant iedereen van zijn eigen chat die discussie wil, en gaat hier de Trol uithangen vanwege te weinig belangstelling... hoe raarrrr wil je een Sukkel hebben>
Had ik je al Bangeil genoemd Lieverd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hehehe ik heb al eens een normaal gesprek met je proberen te voeren maar meneer betweter had commentaarEn Jij dan pisnicht... Je kan niet met me rellen op de chat dus doe je t maar hier?
Zo doorzichtig...
Dat was voor het hondje voor m'n moederquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ja, je kent het er gaat er eentje rellen en veel bagger over een ander forum hier posten, vind ik niet zo netjes maar ach wat hij kan kunnen andere beter denk ik dan maar zo.........
zo ondankbaar he, hoorde kreeg geld voor de begrafenis van zijn oude hondje en geld om een nieuwe te kopen en nu natrappen, ach een relletje is nooit weg help ik hem wel een handje.zo lust ik ook nog wel een hondekoekje of 10
staat er toch ook, dat ik niet goed geluisterd had, even wachten om op mij te reageren Dijk, lees even terugquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat was voor het hondje voor m'n moedervals kreng... Als je nou wilt steken doe t dan goed
"van zijn oude hondje "quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat er toch ook, dat ik niet goed geluisterd had, even wachten om op mij te reageren Dijk, lees even terug
ja weet je hoe dat komt dat ik alles zo door elkaar neer plemp hier, dat White Widow he rookt zo lekker weg, maar tering daar voor 90 eurie te moeten gaan lenen nee daar pas ik voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
"van zijn oude hondje "
"van zijn oude hondje "
ik kweek t zelfquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet je hoe dat komt dat ik alles zo door elkaar neer plemp hier, dat White Widow he rookt zo lekker weg, maar tering daar voor 90 eurie te moeten gaan lenen nee daar pas ik voor![]()
en ik zwaai maar ff naar je ben er klaar mee.....toedeloe en de mazzel
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
ik kweek t zelfEn nogmaals... mn moeder staat hierbuiten vals eenzaam kreng
ik heet geen titaquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk Dijk.................aju met mijn bezemsteel..als je wilt rellen moet je het goed doen en niet op deze manier, hou je de chats wel in de gaten want stel je voor je mist wat
Der was toch echt voor 90 eurie besteld door jullie, was een gelukkie dat ik het in huis had dat geld toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
ik kweek t zelfEn nogmaals... mn moeder staat hierbuiten vals eenzaam kreng
lolol spuit 11 probeert wat te sputteren, heb je lang over gedaan...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Der was toch echt voor 90 eurie besteld door jullie, was een gelukkie dat ik het in huis had dat geld toch?
Dank je wel Margo voor het voorschieten enzo
hm geen dank je welquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
lolol spuit 11 probeert wat te sputteren, heb je lang over gedaan...
Graag gedaan, ik zal het ook ff aan de buurman doorgevenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bedankt voor het lekkere eten...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Jian het volgende:
Oma's die wiet roken, waar moet het naar toe met deze wereld
Die gaven tenminste nog watquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik zal het ook ff aan de buurman doorgeven
hahahahaaa kijk eens eerst bij je vriendin thuis dan, wel fijn dat je de terugweg in de schone auto van Wim zat he, ach we bedoelden het niet kwaad hoor zoals je al zei, die haren klop er zo weer afquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die gaven tenminste nog watMaja... zo zien we wel hoe jullie gasten ontvangen
En ik ben niet als Tita om nu over jullie hond te hebben met al dat haar in de auto te beginnen... oeps... doe ik t toch
Zeer beleefd ja, daar ben ik inmiddels achter, eerst KK aan de schandpaal en nu Wim en ik?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef BendeBielzen het volgende:
We zijn zo beleefd om daar niet over te klagenEn tja... wat moesten we anders? Na 3 uur trein nog een taxi nemen ook?
Héé tijd voor een BBQquote:
Nee jullie zetten jezelf wel voor lul door zo hard van je af te blaffen... En het gaat niet om dat bord macaroni maar dat begrijpen jullie toch niet lolquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeer beleefd ja, daar ben ik inmiddels achter, eerst KK aan de schandpaal en nu Wim en ik?
Zou me nog wel tig keer bedenken om jullie uit te nodigen zeg en dat om een bordje macaroni
Dat was ehh... zeer verhelderende info weer, ik wacht met smart op de vertaling in Algemeen Beschaafd Trollentaal!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef Blinddevink het volgende:
Persoonlijk vind ik, maar jah ik ben maar een l.l dat BendeBielzen hier gewoon een goed punt heeft. Hij kan goe schelden maar zeiden we allen niet daar moet je doorheen zien ? Maar owee als hij het een keer tegen het kippenhok doet dan is de haan los. Whaahahahahaha ik lach me een krul in me l.l BB ik gaf het je laats al aan ik heb niets tegen je, jij wel tegen mij maak me niet uit. maar respect dat je die kippen zonder kop eens de waarheid zegt :-)
Hey ik was de draaikont he volgens jullie nou niet zelf gaan draaien, jij blaft al een week van je af en bijna iedereen heeft het gedaan, alleen Dijkmans niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee jullie zetten jezelf wel voor lul door zo hard van je af te blaffen... En het gaat niet om dat bord macaroni maar dat begrijpen jullie toch niet lol
Ja sollie dat mijn voor sommige niet te begrijpen masterplan uitkomtquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
ik voel liefde in de lucht, een hernieuwde start van iets wat ooit *vriendschap* was, echt een masterplan
je hoeft geen excuus te maken hoor ik begrijp hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:57 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ja sollie dat mijn voor sommige niet te begrijpen masterplan uitkomt
Dank voor je begrip.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hoeft geen excuus te maken hoor ik begrijp het
Geloof dat t0nja en haar vriend een beetje ruzie hebben met sommige mensen en daarom hebben besloten de stream te sluiten?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef Disana het volgende:
Verzoekje voor Tonja:
Komen Har en poes (naam kwijt) binnenkort weer eens schitteren op de stream? Heb ze een jaar moeten missen
De poes heet Loesquote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef Disana het volgende:
Verzoekje voor Tonja:
Komen Har en poes (naam kwijt) binnenkort weer eens schitteren op de stream? Heb ze een jaar moeten missen
Toch Loes, had ik 't goed!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:41 schreef tonja het volgende:
De poes heet LoesZe verdommen het tegenwoordig om in hun mandje te gaan liggen. Maar ik wil ze vanavond wel ff proberen te streamen.
Ja dat heb ik meegekregen, vind het ook sneu van de tekenstream want die bestond al zo lang. Maar hé, ik laat me door die klieren echt niet weerhouden te vragen om een blik op Harry en Loes. Heb jij wel eens gezien hoe mooi die beestjes zijn?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef spuitje het volgende:
Geloof dat t0nja en haar vriend een beetje ruzie hebben met sommige mensen en daarom hebben besloten de stream te sluiten?
Ja zeker heb ik dat gezien. We hebben zelf ook katten, maar dat zijn gewone huis, tuin en keuken katten. Voor t0nja vind ik het jammer dat haar plezier in het op stream doen van dingen is vergald door een stelletje klieren, ik hoop dat ze ooit weer de moed vindt de dingen te gaan doen waar mensen plezier aan beleefden, zoals haar tekenshow.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik meegekregen, vind het ook sneu van de tekenstream want die bestond al zo lang. Maar hé, ik laat me door die klieren echt niet weerhouden te vragen om een blik op Harry en Loes. Heb jij wel eens gezien hoe mooi die beestjes zijn?
Ik heb zelf ook nog maar één raskat, een Devon Rex op leeftijd. Maar ik vind oosterse kortharen zo mooi met die spitse snoetjesquote:Op donderdag 8 september 2011 13:02 schreef spuitje het volgende:
Ja zeker heb ik dat gezien. We hebben zelf ook katten, maar dat zijn gewone huis, tuin en keuken katten. Voor t0nja vind ik het jammer dat haar plezier in het op stream doen van dingen is vergald door een stelletje klieren, ik hoop dat ze ooit weer de moed vindt de dingen te gaan doen waar mensen plezier aan beleefden, zoals haar tekenshow.
Leuk t0n, ik heb er zin in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:56 schreef tonja het volgende:
1 november start de tekenshow weer op www.ustream.tv/channel/t0nja
Héééél toevallig jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig.. ik kijk toevallig even mee met tekenen.. het is Chat-thema avond zie ik, iets met één rotte appel? Hmm.. raarrr....![]()
[ link | afbeelding ]
Sjonge Sjonge wat een triest iets dit en wat een niveau he maar goed dat niveau is bij tonja ver te zoeken dus (alweer ) Jammer joh tonja had je hoger ingeschat.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:34 schreef Margo37 het volgende:
Je bent echt niet goed bij je plaat t0nja om een tekening te maken van iemands overleden hond en dan diegene ziek noemen, triest figuur, nog steeds geen spiegel gevonden zeker.
[ afbeelding ]
Was het geen 14 jarige ruin huilend onder een dekbedje toevallig? Foutjes zijn zo gemaakt..quote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Sjonge Sjonge wat een triest iets dit en wat een niveau he maar goed dat niveau is bij tonja ver te zoeken dus (alweer ) Jammer joh tonja had je hoger ingeschat.
Er zat nog meer in, maar dat was denk ik nét ff te subtielquote:Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ik vind dat je het geweldig doet! Kunnen we nog meer verwachten uit deze show?
Hmm... ik vond het zoiezo al knap dat uit dat plaatje iets anders te halen viel dan een ½ dood paard..laat staan een zeug, als ik die spelfout goed inschat..quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Er zat nog meer in, maar dat was denk ik nét ff te subtiel
Aha, óók weer trek gekregen zie ik? Toe maar hoor schaam je niet voor je hapklare bijdrage...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:33 schreef Houtvester het volgende:
![]()
En ze blijven honger houden op de chats ..het hapt weer zo heerlijk weg.
En nog steeds niets veranderd op dat ustream gebeuren zo te zien
Ouchquote:Op woensdag 14 december 2011 15:58 schreef Margo37 het volgende:
Moest je dat woord niet eerst ff opzoeken t0nja "subtiel" hahahahaa
Het verschil tussen jullie (dijk en jij samen of een zuig) is dat zij wel haar hondjes een waardig plekje heeft gegeven van haar eigen centen terwijl je mannetje zielig moest lopen schooien bij mensen voor de crematie van zijn moeders hondje, kan die wel zeggen het was opaatje zijn idee om mensen te vragen maar als iemand zich zo opstelt (anders hebben we niks meer voor de feestdagen, (lees dan kunnen we niet blowen)....dan zijn er altijd wel mensen die erin trappen en geld hebben gestort voor je moeder haar wens.... en wie waren die mensen toch??? goh ze zaten allemaal op KK toevallig.
Nog steeds ouwe lijken uit de kast aan het halen zie ik ,quote:Op woensdag 14 december 2011 15:58 schreef Margo37 het volgende:
Moest je dat woord niet eerst ff opzoeken t0nja "subtiel" hahahahaa
Het verschil tussen jullie (dijk en jij samen of een zuig) is dat zij wel haar hondjes een waardig plekje heeft gegeven van haar eigen centen terwijl je mannetje zielig moest lopen schooien bij mensen voor de crematie van zijn moeders hondje, kan die wel zeggen het was opaatje zijn idee om mensen te vragen maar als iemand zich zo opstelt (anders hebben we niks meer voor de feestdagen, (lees dan kunnen we niet blowen)....dan zijn er altijd wel mensen die erin trappen en geld hebben gestort voor je moeder haar wens.... en wie waren die mensen toch??? goh ze zaten allemaal op KK toevallig.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef tonja het volgende:
Morgen begint T0nja's tekenshow aan het 3e seizoen! Om 9 uur.
http://fys1.forum2go.nl/
quote:Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Schopje omhoog, want......
[ afbeelding ]
Morgen is het zover:.. Tonja pakt haar potloden weer op en we gaan dus weer tekenen!
quote:Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Schopje omhoog, want......
[ afbeelding ]
Morgen is het zover:.. Tonja pakt haar potloden weer op en we gaan dus weer tekenen!
Heeft meer met oud zeer te maken,quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat denk je wat internetruimte kost?
Je hebt wel gelijk. Met een nieuw topic is al het oud zeer verdwenen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft meer met oud zeer te maken,
Nieuwe start met nieuwe link van Tekenshow, en verder wens ik Tonja veel succes.
Het is een gezellige show!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Met een nieuw topic is al het oud zeer verdwenen.
In de SV COS pakken we het straks ook weer op in #161quote:
Gebruik je chrome? dat is de beste browser voor ustream.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Pfff, zie geen chat, moet nieuwe flashplayer installeren. Heb ik gedaan en krijg weer die melding grrrrrrrrrrrrrrrr
Weet ik niet moet ik aan de techneut hier vragen. Alles werkte perfect, totdat ik een spel op king.com niet kon spelen. Toen is er iets veranderd en sindsdien heb ik problemen. Kan zelfs daar nu niet spelen. Ik baal!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Gebruik je chrome? dat is de beste browser voor ustream.
Kut jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weet ik niet moet ik aan de techneut hier vragen. Alles werkte perfect, totdat ik een spel op king.com niet kon spelen. Toen is er iets veranderd en sindsdien heb ik problemen. Kan zelfs daar nu niet spelen. Ik baal!
Al gelukt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Pfff, zie geen chat, moet nieuwe flashplayer installeren. Heb ik gedaan en krijg weer die melding grrrrrrrrrrrrrrrr
Voor zover ik kan zien is alles gelukt, de praktijk zal het uitwijzen maar denk dat alles nu goed is.quote:
Ik ben er alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef tonja het volgende:
Vanavond (als mensen zich los kunnen rukken van Utopia) weer Tonja's Tekenshow om half 9!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |