Was het geen 14 jarige ruin huilend onder een dekbedje toevallig? Foutjes zijn zo gemaakt..quote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Sjonge Sjonge wat een triest iets dit en wat een niveau he maar goed dat niveau is bij tonja ver te zoeken dus (alweer ) Jammer joh tonja had je hoger ingeschat.
Er zat nog meer in, maar dat was denk ik nét ff te subtielquote:Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ik vind dat je het geweldig doet! Kunnen we nog meer verwachten uit deze show?
Hmm... ik vond het zoiezo al knap dat uit dat plaatje iets anders te halen viel dan een ½ dood paard..laat staan een zeug, als ik die spelfout goed inschat..quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Er zat nog meer in, maar dat was denk ik nét ff te subtiel
Aha, óók weer trek gekregen zie ik? Toe maar hoor schaam je niet voor je hapklare bijdrage...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:33 schreef Houtvester het volgende:
![]()
En ze blijven honger houden op de chats ..het hapt weer zo heerlijk weg.
En nog steeds niets veranderd op dat ustream gebeuren zo te zien
Ouchquote:Op woensdag 14 december 2011 15:58 schreef Margo37 het volgende:
Moest je dat woord niet eerst ff opzoeken t0nja "subtiel" hahahahaa
Het verschil tussen jullie (dijk en jij samen of een zuig) is dat zij wel haar hondjes een waardig plekje heeft gegeven van haar eigen centen terwijl je mannetje zielig moest lopen schooien bij mensen voor de crematie van zijn moeders hondje, kan die wel zeggen het was opaatje zijn idee om mensen te vragen maar als iemand zich zo opstelt (anders hebben we niks meer voor de feestdagen, (lees dan kunnen we niet blowen)....dan zijn er altijd wel mensen die erin trappen en geld hebben gestort voor je moeder haar wens.... en wie waren die mensen toch??? goh ze zaten allemaal op KK toevallig.
Nog steeds ouwe lijken uit de kast aan het halen zie ik ,quote:Op woensdag 14 december 2011 15:58 schreef Margo37 het volgende:
Moest je dat woord niet eerst ff opzoeken t0nja "subtiel" hahahahaa
Het verschil tussen jullie (dijk en jij samen of een zuig) is dat zij wel haar hondjes een waardig plekje heeft gegeven van haar eigen centen terwijl je mannetje zielig moest lopen schooien bij mensen voor de crematie van zijn moeders hondje, kan die wel zeggen het was opaatje zijn idee om mensen te vragen maar als iemand zich zo opstelt (anders hebben we niks meer voor de feestdagen, (lees dan kunnen we niet blowen)....dan zijn er altijd wel mensen die erin trappen en geld hebben gestort voor je moeder haar wens.... en wie waren die mensen toch??? goh ze zaten allemaal op KK toevallig.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef tonja het volgende:
Morgen begint T0nja's tekenshow aan het 3e seizoen! Om 9 uur.
http://fys1.forum2go.nl/
quote:Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Schopje omhoog, want......
[ afbeelding ]
Morgen is het zover:.. Tonja pakt haar potloden weer op en we gaan dus weer tekenen!
quote:Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Schopje omhoog, want......
[ afbeelding ]
Morgen is het zover:.. Tonja pakt haar potloden weer op en we gaan dus weer tekenen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |