Dank voor je begrip.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hoeft geen excuus te maken hoor ik begrijp het
Geloof dat t0nja en haar vriend een beetje ruzie hebben met sommige mensen en daarom hebben besloten de stream te sluiten?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef Disana het volgende:
Verzoekje voor Tonja:
Komen Har en poes (naam kwijt) binnenkort weer eens schitteren op de stream? Heb ze een jaar moeten missen
De poes heet Loesquote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef Disana het volgende:
Verzoekje voor Tonja:
Komen Har en poes (naam kwijt) binnenkort weer eens schitteren op de stream? Heb ze een jaar moeten missen
Toch Loes, had ik 't goed!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:41 schreef tonja het volgende:
De poes heet LoesZe verdommen het tegenwoordig om in hun mandje te gaan liggen. Maar ik wil ze vanavond wel ff proberen te streamen.
Ja dat heb ik meegekregen, vind het ook sneu van de tekenstream want die bestond al zo lang. Maar hé, ik laat me door die klieren echt niet weerhouden te vragen om een blik op Harry en Loes. Heb jij wel eens gezien hoe mooi die beestjes zijn?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef spuitje het volgende:
Geloof dat t0nja en haar vriend een beetje ruzie hebben met sommige mensen en daarom hebben besloten de stream te sluiten?
Ja zeker heb ik dat gezien. We hebben zelf ook katten, maar dat zijn gewone huis, tuin en keuken katten. Voor t0nja vind ik het jammer dat haar plezier in het op stream doen van dingen is vergald door een stelletje klieren, ik hoop dat ze ooit weer de moed vindt de dingen te gaan doen waar mensen plezier aan beleefden, zoals haar tekenshow.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik meegekregen, vind het ook sneu van de tekenstream want die bestond al zo lang. Maar hé, ik laat me door die klieren echt niet weerhouden te vragen om een blik op Harry en Loes. Heb jij wel eens gezien hoe mooi die beestjes zijn?
Ik heb zelf ook nog maar één raskat, een Devon Rex op leeftijd. Maar ik vind oosterse kortharen zo mooi met die spitse snoetjesquote:Op donderdag 8 september 2011 13:02 schreef spuitje het volgende:
Ja zeker heb ik dat gezien. We hebben zelf ook katten, maar dat zijn gewone huis, tuin en keuken katten. Voor t0nja vind ik het jammer dat haar plezier in het op stream doen van dingen is vergald door een stelletje klieren, ik hoop dat ze ooit weer de moed vindt de dingen te gaan doen waar mensen plezier aan beleefden, zoals haar tekenshow.
Leuk t0n, ik heb er zin in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:56 schreef tonja het volgende:
1 november start de tekenshow weer op www.ustream.tv/channel/t0nja
Héééél toevallig jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig.. ik kijk toevallig even mee met tekenen.. het is Chat-thema avond zie ik, iets met één rotte appel? Hmm.. raarrr....![]()
[ link | afbeelding ]
Sjonge Sjonge wat een triest iets dit en wat een niveau he maar goed dat niveau is bij tonja ver te zoeken dus (alweer ) Jammer joh tonja had je hoger ingeschat.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:34 schreef Margo37 het volgende:
Je bent echt niet goed bij je plaat t0nja om een tekening te maken van iemands overleden hond en dan diegene ziek noemen, triest figuur, nog steeds geen spiegel gevonden zeker.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |