lolol spuit 11 probeert wat te sputteren, heb je lang over gedaan...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Der was toch echt voor 90 eurie besteld door jullie, was een gelukkie dat ik het in huis had dat geld toch?
Dank je wel Margo voor het voorschieten enzo
hm geen dank je welquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
lolol spuit 11 probeert wat te sputteren, heb je lang over gedaan...
Graag gedaan, ik zal het ook ff aan de buurman doorgevenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bedankt voor het lekkere eten...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Jian het volgende:
Oma's die wiet roken, waar moet het naar toe met deze wereld
Die gaven tenminste nog watquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik zal het ook ff aan de buurman doorgeven
hahahahaaa kijk eens eerst bij je vriendin thuis dan, wel fijn dat je de terugweg in de schone auto van Wim zat he, ach we bedoelden het niet kwaad hoor zoals je al zei, die haren klop er zo weer afquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die gaven tenminste nog watMaja... zo zien we wel hoe jullie gasten ontvangen
En ik ben niet als Tita om nu over jullie hond te hebben met al dat haar in de auto te beginnen... oeps... doe ik t toch
Zeer beleefd ja, daar ben ik inmiddels achter, eerst KK aan de schandpaal en nu Wim en ik?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef BendeBielzen het volgende:
We zijn zo beleefd om daar niet over te klagenEn tja... wat moesten we anders? Na 3 uur trein nog een taxi nemen ook?
Héé tijd voor een BBQquote:
Nee jullie zetten jezelf wel voor lul door zo hard van je af te blaffen... En het gaat niet om dat bord macaroni maar dat begrijpen jullie toch niet lolquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeer beleefd ja, daar ben ik inmiddels achter, eerst KK aan de schandpaal en nu Wim en ik?
Zou me nog wel tig keer bedenken om jullie uit te nodigen zeg en dat om een bordje macaroni
Dat was ehh... zeer verhelderende info weer, ik wacht met smart op de vertaling in Algemeen Beschaafd Trollentaal!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef Blinddevink het volgende:
Persoonlijk vind ik, maar jah ik ben maar een l.l dat BendeBielzen hier gewoon een goed punt heeft. Hij kan goe schelden maar zeiden we allen niet daar moet je doorheen zien ? Maar owee als hij het een keer tegen het kippenhok doet dan is de haan los. Whaahahahahaha ik lach me een krul in me l.l BB ik gaf het je laats al aan ik heb niets tegen je, jij wel tegen mij maak me niet uit. maar respect dat je die kippen zonder kop eens de waarheid zegt :-)
Hey ik was de draaikont he volgens jullie nou niet zelf gaan draaien, jij blaft al een week van je af en bijna iedereen heeft het gedaan, alleen Dijkmans niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee jullie zetten jezelf wel voor lul door zo hard van je af te blaffen... En het gaat niet om dat bord macaroni maar dat begrijpen jullie toch niet lol
Ja sollie dat mijn voor sommige niet te begrijpen masterplan uitkomtquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
ik voel liefde in de lucht, een hernieuwde start van iets wat ooit *vriendschap* was, echt een masterplan
je hoeft geen excuus te maken hoor ik begrijp hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:57 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ja sollie dat mijn voor sommige niet te begrijpen masterplan uitkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |