abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:04:42 #176
241662 Jian
Well, well, well
pi_101494125
Oma's die wiet roken, waar moet het naar toe met deze wereld -O-
pi_101494145
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Der was toch echt voor 90 eurie besteld door jullie, was een gelukkie dat ik het in huis had dat geld toch?
Dank je wel Margo voor het voorschieten enzo :)
lolol spuit 11 probeert wat te sputteren, heb je lang over gedaan...
pi_101494186
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

lolol spuit 11 probeert wat te sputteren, heb je lang over gedaan...
hm geen dank je wel :{
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_101494210
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:06 schreef Margo37 het volgende:

[..]

hm geen dank je wel :{
Bedankt voor het lekkere eten...
pi_101494309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Bedankt voor het lekkere eten...
Graag gedaan, ik zal het ook ff aan de buurman doorgeven ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_101494374
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Jian het volgende:
Oma's die wiet roken, waar moet het naar toe met deze wereld -O-
_O- _O- _O- _O- _O- ik denk dat ze maar 1 keer in de maand opoe is :P
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_101494381
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Graag gedaan, ik zal het ook ff aan de buurman doorgeven ;)
Die gaven tenminste nog wat ;) Maja... zo zien we wel hoe jullie gasten ontvangen ;) En ik ben niet als Tita om nu over jullie hond te hebben met al dat haar in de auto te beginnen... oeps... doe ik t toch
pi_101494464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:12 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Die gaven tenminste nog wat ;) Maja... zo zien we wel hoe jullie gasten ontvangen ;) En ik ben niet als Tita om nu over jullie hond te hebben met al dat haar in de auto te beginnen... oeps... doe ik t toch
hahahahaaa kijk eens eerst bij je vriendin thuis dan, wel fijn dat je de terugweg in de schone auto van Wim zat he, ach we bedoelden het niet kwaad hoor zoals je al zei, die haren klop er zo weer af ;)
pi_101494512
We zijn zo beleefd om daar niet over te klagen ;) En tja... wat moesten we anders? Na 3 uur trein nog een taxi nemen ook?
pi_101494657
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef BendeBielzen het volgende:
We zijn zo beleefd om daar niet over te klagen ;) En tja... wat moesten we anders? Na 3 uur trein nog een taxi nemen ook?
Zeer beleefd ja, daar ben ik inmiddels achter, eerst KK aan de schandpaal en nu Wim en ik?
Zou me nog wel tig keer bedenken om jullie uit te nodigen zeg en dat om een bordje macaroni :D
pi_101494761
Gelukkig lust ik geen macaroni en spaghetti shit :P
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_101494823
Is het erg als ik hard zit te lachen? :@
pi_101494904
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef mootie het volgende:
Je bent echt niet de enige :)
pi_101495063
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef mootie het volgende:
Héé tijd voor een BBQ :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_101495319
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:19 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Zeer beleefd ja, daar ben ik inmiddels achter, eerst KK aan de schandpaal en nu Wim en ik?
Zou me nog wel tig keer bedenken om jullie uit te nodigen zeg en dat om een bordje macaroni :D
Nee jullie zetten jezelf wel voor lul door zo hard van je af te blaffen... En het gaat niet om dat bord macaroni maar dat begrijpen jullie toch niet lol
pi_101495402
c_/
pi_101495412
Hoe maak je zelf een lekker bordje macaroni.jamie jamie jamie
http://www.foodtube.nl/vi(...)asta-met-tomatensaus :9
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_101495470
Persoonlijk vind ik, maar jah ik ben maar een l.l dat BendeBielzen hier gewoon een goed punt heeft. Hij kan goe schelden maar zeiden we allen niet daar moet je doorheen zien ? Maar owee als hij het een keer tegen het kippenhok doet dan is de haan los. Whaahahahahaha ik lach me een krul in me l.l BB ik gaf het je laats al aan ik heb niets tegen je, jij wel tegen mij maak me niet uit. maar respect dat je die kippen zonder kop eens de waarheid zegt :-)
Door de stemmen in mijn kop ben ik gelukkig nooit alleen
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:46:51 #194
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_101495683
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef Blinddevink het volgende:
Persoonlijk vind ik, maar jah ik ben maar een l.l dat BendeBielzen hier gewoon een goed punt heeft. Hij kan goe schelden maar zeiden we allen niet daar moet je doorheen zien ? Maar owee als hij het een keer tegen het kippenhok doet dan is de haan los. Whaahahahahaha ik lach me een krul in me l.l BB ik gaf het je laats al aan ik heb niets tegen je, jij wel tegen mij maak me niet uit. maar respect dat je die kippen zonder kop eens de waarheid zegt :-)
Dat was ehh... zeer verhelderende info weer, ik wacht met smart op de vertaling in Algemeen Beschaafd Trollentaal! ^O^
pi_101495767
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Nee jullie zetten jezelf wel voor lul door zo hard van je af te blaffen... En het gaat niet om dat bord macaroni maar dat begrijpen jullie toch niet lol
Hey ik was de draaikont he volgens jullie nou niet zelf gaan draaien, jij blaft al een week van je af en bijna iedereen heeft het gedaan, alleen Dijkmans niet.
pi_101495825
Dan moet ik je teleur stellen.
m\Meer kan ik er niet van maken ;)
pi_101495899
ik voel liefde in de lucht, een hernieuwde start van iets wat ooit *vriendschap* was, echt een masterplan :+
pi_101495908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Héé tijd voor een BBQ :Y)
muizeribbetjes?
pi_101496020
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
ik voel liefde in de lucht, een hernieuwde start van iets wat ooit *vriendschap* was, echt een masterplan :+
Ja sollie dat mijn voor sommige niet te begrijpen masterplan uitkomt :P
pi_101496049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:57 schreef Blinddevink het volgende:

[..]

Ja sollie dat mijn voor sommige niet te begrijpen masterplan uitkomt :P
je hoeft geen excuus te maken hoor ik begrijp het :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: