Oke ik heb geduldquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee de rest bewaar ik nog ff
Wie er Wie zegt zie ik toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie steekt er zn kop uit zn hol als er wat gebeurd?
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Jian het volgende:
So this is the place to be at the moment
En Heksie!! Waar verstop jij je tegenwoordig?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey gezellig Yvon ook van de partij
Lekker weertje hè!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Jian het volgende:
Ik zie opeens een topic erg hard gaan en een hoop 'oude bekenden' die opeens weer komen postenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey gezellig Yvon ook van de partij
nergens hoor, ben weinig op FOK druk druk druk he met kleinkindquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
En Heksie!! Waar verstop jij je tegenwoordig?
Nâhh.. niet meer.. maar kudo's voor de Relstarter Deikmans!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Jian het volgende:
ach ja, je kent het er gaat er eentje rellen en veel bagger over een ander forum hier posten, vind ik niet zo netjes maar ach wat hij kan kunnen andere beter denk ik dan maar zo.........quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie opeens een topic erg hard gaan en een hoop 'oude bekenden' die opeens weer komen posten
hehehe ik heb al eens een normaal gesprek met je proberen te voeren maar meneer betweter had commentaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nâhh.. niet meer.. maar kudo's voor de Relstarter Deikmans!![]()
De LuL bant iedereen van zijn eigen chat die discussie wil, en gaat hier de Trol uithangen vanwege te weinig belangstelling... hoe raarrrr wil je een Sukkel hebben>
Had ik je al Bangeil genoemd Lieverd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hehehe ik heb al eens een normaal gesprek met je proberen te voeren maar meneer betweter had commentaarEn Jij dan pisnicht... Je kan niet met me rellen op de chat dus doe je t maar hier?
Zo doorzichtig...
Dat was voor het hondje voor m'n moederquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ja, je kent het er gaat er eentje rellen en veel bagger over een ander forum hier posten, vind ik niet zo netjes maar ach wat hij kan kunnen andere beter denk ik dan maar zo.........
zo ondankbaar he, hoorde kreeg geld voor de begrafenis van zijn oude hondje en geld om een nieuwe te kopen en nu natrappen, ach een relletje is nooit weg help ik hem wel een handje.zo lust ik ook nog wel een hondekoekje of 10
staat er toch ook, dat ik niet goed geluisterd had, even wachten om op mij te reageren Dijk, lees even terugquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat was voor het hondje voor m'n moedervals kreng... Als je nou wilt steken doe t dan goed
"van zijn oude hondje "quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat er toch ook, dat ik niet goed geluisterd had, even wachten om op mij te reageren Dijk, lees even terug
ja weet je hoe dat komt dat ik alles zo door elkaar neer plemp hier, dat White Widow he rookt zo lekker weg, maar tering daar voor 90 eurie te moeten gaan lenen nee daar pas ik voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
"van zijn oude hondje "
"van zijn oude hondje "
ik kweek t zelfquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet je hoe dat komt dat ik alles zo door elkaar neer plemp hier, dat White Widow he rookt zo lekker weg, maar tering daar voor 90 eurie te moeten gaan lenen nee daar pas ik voor![]()
en ik zwaai maar ff naar je ben er klaar mee.....toedeloe en de mazzel
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
ik kweek t zelfEn nogmaals... mn moeder staat hierbuiten vals eenzaam kreng
ik heet geen titaquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk Dijk.................aju met mijn bezemsteel..als je wilt rellen moet je het goed doen en niet op deze manier, hou je de chats wel in de gaten want stel je voor je mist wat
Der was toch echt voor 90 eurie besteld door jullie, was een gelukkie dat ik het in huis had dat geld toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
ik kweek t zelfEn nogmaals... mn moeder staat hierbuiten vals eenzaam kreng
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |