Topic van m'n vriendinquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij was allang klaar hier ....vort vort
oke daaaaaaaag, rook zequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Topic van m'n vriendinJij vort vort
Maar idd... ik ga me niet verlagen tot ongelukkig eenzaam dronken in een hoekkie... mzzlll
Ja hoor en jullie de biertjes ook wel toch? Was best gezellig vond ik en jullie vonden het ook weleens voor herhaling vatbaar, maar goed der kwam iets tussenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je vond t maar wat lekker hahahaha
Bier ja.. hoe raad je het zo Sjek?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:25 schreef jacqhassel het volgende:
Wordt er nu met modder gegooid?
oke er is een blowtje gerookt en bier gedronken dus is dat het?
Voor herhaling vatbaar??? hahahaha Al zouden we wel een hap te vreten krijgen na een treinreis van 3 uur nog niet!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja hoor en jullie de biertjes ook wel toch? Was best gezellig vond ik en jullie vonden het ook weleens voor herhaling vatbaar, maar goed der kwam iets tussen
op heel veel stations kan je eten kopen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar??? hahahaha Al zouden we wel een hap te vreten krijgen na een treinreis van 3 uur nog niet!!!!!!!
Ik zei "vonden" he, goed lezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar??? hahahaha Al zouden we wel een hap te vreten krijgen na een treinreis van 3 uur nog niet!!!!!!!
Geef mij maar een 7 uppiequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bier ja.. hoe raad je het zo Sjek?
Ah, doe esquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
En nu ben ik er klaar mee!!! Ik kan hier een hele beerput opentrekken maar daar zal ik boven staan... Jullie hebben je zin dus ga lekker op die chats vervelen, ik ga me weer met nuttige dingen bezighouden zoals sloom zijn...
Ga je eigen chat een opengooien zónder Bangeile Deik-show.. dan praten we weer verder héquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
En nu ben ik er klaar mee!!! Ik kan hier een hele beerput opentrekken maar daar zal ik boven staan... Jullie hebben je zin dus ga lekker op die chats vervelen, ik ga me weer met nuttige dingen bezighouden zoals sloom zijn...
Zie daar!!! De Boerse gastvrijheidquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
op heel veel stations kan je eten kopen hoor
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zie daar!!! De Boerse gastvrijheid
nee was een tip mijn gasten hebben altijd genoeg gehad als ze naar huis gaan .;)quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zie daar!!! De Boerse gastvrijheid
God jonge wat moet je van me? Ik leen mn reet niet uit...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga je eigen chat een opengooien zónder Bangeile Deik-show.. dan praten we weer verder hé
Je eigen beerput zeker manman en jij ergens boven staan ja, hebben we wel gemerkt de laatste dagen, je hebt je al lang verlaagd tot niveau onder 0quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
Bij Margo moet je t met een zelfgemaakt broodje kaas en vreten van de buren hun bbq doen... Welkomquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
[..]
nee was een tip mijn gasten hebben altijd genoeg gehad als ze naar huis gaan .;)
De waarheid is hard jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je eigen beerput zeker manman en jij ergens boven staan ja, hebben we wel gemerkt de laatste dagen, je hebt je al lang verlaagd tot niveau onder 0
Ohhw... slechts een "Rot Hier Op-tip" voor je, die krijg je gratis!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
God jonge wat moet je van me? Ik leen mn reet niet uit...
En dat was de beerput?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bij Margo moet je t met een zelfgemaakt broodje kaas en vreten van de buren hun bbq doen... Welkom
Wie steekt er zn kop uit zn hol als er wat gebeurd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw... slechts een "Rot Hier Op-tip" voor je, die krijg je gratis!je had toch een eigen Chatroom? Wat zit je hier nou stennis te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |