Heeft meer met oud zeer te maken,quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat denk je wat internetruimte kost?
Je hebt wel gelijk. Met een nieuw topic is al het oud zeer verdwenen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft meer met oud zeer te maken,
Nieuwe start met nieuwe link van Tekenshow, en verder wens ik Tonja veel succes.
Het is een gezellige show!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Met een nieuw topic is al het oud zeer verdwenen.
In de SV COS pakken we het straks ook weer op in #161quote:
Gebruik je chrome? dat is de beste browser voor ustream.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Pfff, zie geen chat, moet nieuwe flashplayer installeren. Heb ik gedaan en krijg weer die melding grrrrrrrrrrrrrrrr
Weet ik niet moet ik aan de techneut hier vragen. Alles werkte perfect, totdat ik een spel op king.com niet kon spelen. Toen is er iets veranderd en sindsdien heb ik problemen. Kan zelfs daar nu niet spelen. Ik baal!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Gebruik je chrome? dat is de beste browser voor ustream.
Kut jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weet ik niet moet ik aan de techneut hier vragen. Alles werkte perfect, totdat ik een spel op king.com niet kon spelen. Toen is er iets veranderd en sindsdien heb ik problemen. Kan zelfs daar nu niet spelen. Ik baal!
Al gelukt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Pfff, zie geen chat, moet nieuwe flashplayer installeren. Heb ik gedaan en krijg weer die melding grrrrrrrrrrrrrrrr
Voor zover ik kan zien is alles gelukt, de praktijk zal het uitwijzen maar denk dat alles nu goed is.quote:
Ik ben er alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef tonja het volgende:
Vanavond (als mensen zich los kunnen rukken van Utopia) weer Tonja's Tekenshow om half 9!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |