Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Helaas, zou best leuk zijn geweest tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
http://security.nl/artike(...)en_bij_ABN_Amro.html
It wasn't me
Ik heb gister de laatste dingetjes gehaald voor vrijdag....quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zit je er niet op te wachten. Niets aan te doen helaas
Dus je hoeft de deur niet meer uit. Dat heb je wel goed gedaan danquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister de laatste dingetjes gehaald voor vrijdag....
ik ben wel heel nieuwsgierig hoe ze het gedaan hebben, ik heb wel een vermoeden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas, zou best leuk zijn geweest toch![]()
Nee, jij bent lekker bezig, 4posts in een topic met 5 posts.quote:
nouuuu.... ik moet voor de kerstdagen ook nog halenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je hoeft de deur niet meer uit. Dat heb je wel goed gedaan dan
je komt binnen, maakt de LaPo met 'LaPo' en dan een TT, 'Oeps, sorry.'quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker bezig, 4posts in een topic met 5 posts.
Moet je wel mee opletten dat je niet laatste moment doet en het of op is of erg druk is, dat is niet fijn boodschappen doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouuuu.... ik moet voor de kerstdagen ook nog halen
Tja, de wedstrijdjes postopkrikken en topics openen is begonnen. Ik kan alleen maar noten, dus als het nodig is doe ik dat ook. Ik zag al wat TR voorbij vliegen, dus hij moet vooral zo doorgaanquote:
hier in huis is inmiddels zoveel voorraad dat we het tot volgend jaar wel reddenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heulegoar niet!quote:
Minder posten, meer rukken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heulegoar niet!
I'm dreaming of a white christmas!
Ik heb al een hoop in huis zoals vlees (dat ligt nu in de vriezer) en moet nog even verzinnen wat we 2e kerstdag eten...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je wel mee opletten dat je niet laatste moment doet en het of op is of erg druk is, dat is niet fijn boodschappen doen
quote:
Hmmquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop in huis zoals vlees (dat ligt nu in de vriezer) en moet nog even verzinnen wat we 2e kerstdag eten...
Zulke acties kan ik op de een of andere manier toch wel waarderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel heel nieuwsgierig hoe ze het gedaan hebben, ik heb wel een vermoeden.
Dan heb je ook een witte kerstquote:
Okay, zoals je wiltquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker bezig, 4posts in een topic met 5 posts.
Hoeft niet, heb ik gister al gedaanquote:
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Hier ligt er veel sneeuw op de stoepen/wegenquote:
ik wil het ook nog beroepsmatig wetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zulke acties kan ik op de een of andere manier toch wel waarderen![]()
echt wel er ligt hier nog meer dan 20 cm.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heulegoar niet!
I'm dreaming of a white christmas!
dank jequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb ik gister al gedaan
Ooh, dus je moet alsnog even de deur uit. Nou ja, hopelijk is het niet al te druk danquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je leert ook echt niets op school he? Afwezig bij biologie?quote:
quote:
Liebchenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop ook dat het gaat dooienHet is prachtig hoor, maar als m'n versnellingen bevriezen binnen 5 minuten en mijn benen en voeten ook regelrechte ijsklompen worden is het niet leuk meer
Ikzelf was vannacht hier ook niet zo lief. Sorryquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, de wedstrijdjes postopkrikken en topics openen is begonnen. Ik kan alleen maar noten, dus als het nodig is doe ik dat ook. Ik zag al wat TR voorbij vliegen, dus hij moet vooral zo doorgaan
Muckiequote:
ben nog niet wakkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leert ook echt niets op school he? Afwezig bij biologie?
Het is ook erg koud. De lol gaat er nu al vanaf inderdaad. Mooi als je binnen zit maar als je moet reizen is het gewoon buitengewoon onprettig. Las net dat mensen bij Purmerend al uren in de trein vast zitten en er niet uit mogenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop ook dat het gaat dooienHet is prachtig hoor, maar als m'n versnellingen bevriezen binnen 5 minuten en mijn benen en voeten ook regelrechte ijsklompen worden is het niet leuk meer
Want jij hebt nu gezeik over dat er een lek isquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil het ook nog beroepsmatig weten
quote:
OMG, dan is vastvriezen aan een fiets een stuk minder ergquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook erg koud. De lol gaat er nu al vanaf inderdaad. Mooi als je binnen zit maar als je moet reizen is het gewoon buitengewoon onprettig. Las net dat mensen bij Purmerend al uren in de trein vast zitten en er niet uit mogen
Wat voor werk doe je dan als ik vragen magquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil het ook nog beroepsmatig weten
Eigenlijk moet de wikimeister-titel naar jou, ipv MPGquote:
ik heb waarschijnlijk de verbetering doorgevoerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Want jij hebt nu gezeik over dat er een lek is?
quote:
Ik drink meestal bier met Pink_Floyd.quote:
Goed bezig. Maar waarom is dat steeds nodig? Je had toch iets gedaan zodat het automatisch gingquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de wikimeister-titel naar jou, ipv MPG
ik mag legaal hackenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag![]()
de wiki nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig. Maar waarom is dat steeds nodig? Je had toch iets gedaan zodat het automatisch ging
Klinkt verstandig. Jullie komen toch ook van best verquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, dan is vastvriezen aan een fiets een stuk minder erg![]()
Ik neem vrijdag ook voor de zekerheid wat dingetjes mee, mochten we stranden
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en ineeeens is het druk hier
Spamgeiten
ja hoor, ik laat nu andere ruzie maken met de managerquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Is alles goed verder met Wok?
Ik blijf ook niet de hele dagquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ben met 45 minuutjes weer weg
Pauze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ben met 45 minuutjes weer weg
Ik merk er goddank nog niets van hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor, ik laat nu andere ruzie maken met de manager
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, dan is vastvriezen aan een fiets een stuk minder erg![]()
Ik neem vrijdag ook voor de zekerheid wat dingetjes mee, mochten we stranden
![]()
dat zal ik vanavond wel doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
GF, werk dan ook meteen ff bij dat de meets tegenwoordig wel lukken
Dat klinkt erg tof al zou ikzelf geen idee hebben hoe dat te doen. Klinkt gewoon wel spannendquote:
Ik wil het ook, maar mag het nietquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor, ik laat nu andere ruzie maken met de manager
Nee, even niets te doen en om 3 uur vrijquote:
Ja, maar sommige dingen heb je ook niet zoals pilletjes enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg in huis hoor
genoeg dekens en een 2 persoonsluchtbed
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal ik vanavond wel doen![]()
ik moet dadelijk eerst beginnen met een pad naar me auto te maken en om het hele pand
zo moeilijk is het nietquote:
Wel wat, maar er zijn gehele cursussen voor om echt goe dte wordne hoorquote:
Doe mij een baan met nietsdoenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, even niets te doen en om 3 uur vrij
[..]
Ja, maar sommige dingen heb je ook niet zoals pilletjes enzo![]()
[..]
Succes en rijd voorzichtig
quote:
Nou, ik ben best handig met internet en programmeertaal maar zou het niet kunnen hoorquote:
Aangezien ik nog steeds een uitkering ontvang is het officieel geen baan hequote:
Coolquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel wat, maar er zijn gehele cursussen voor om echt goe dte wordne hoor
ik bedoel, m'n broer praat er vaak over, en hij zegt dat het heel simpel is en legt het helemaal uit enzo...quote:
Meer eten, meer drinken, meer genieten van het leven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie nog goede voornemens dit jaar?
TFM kan dat gemakkelijk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef Barretje80 het volgende:
ARRGGHH!!!
kan iemand dat " je hebt een pm bericht ontvangen.. bla bla bla" boxje vakkundig de nek omdraaien??
Whehe.quote:
quote:
Ik ook en ik ga ook niet sporten in 2011 ik haat sportenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer eten, meer drinken, meer genieten van het leven.
Ik heb een halve keukenkast vol met pillenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar sommige dingen heb je ook niet zoals pilletjes enzo![]()
Ik heb de moed opgegeven hier ooit nog wat nuttigs op het werk te kunnen doen. Ik heb mijn hakken in het zand gezet en nu wordt er dus op wat hoger niveau gezeken over mijn urenverantwoording. Ze zoeken het maar uit. Ik heb nog niets gezegd, maar het liefst zou ik er nog een zinnetje achter zetten als: "oh ja, ik neem ontslag". Maar ja, iets met oude schoenen en niet weggooien.quote:
Ook die groenequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een halve keukenkast vol met pillen
Meer neukenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer eten, meer drinken, meer genieten van het leven.
Ook met mijn pillen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een halve keukenkast vol met pillen
Bloed irritant inderdaad. Je hebt je pm's gelezen en het blijft overal verschijnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef Barretje80 het volgende:
ARRGGHH!!!
kan iemand dat " je hebt een pm bericht ontvangen.. bla bla bla" boxje vakkundig de nek omdraaien??
Ok. Ik kom vrijdag die kant opquote:
Scriptkiddies kan ik lastig hacken noemen. DDos is niets spannends, eerder zielig tot en met. Praten en ook daadwerkelijk doen is heel wat anders.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik bedoel, m'n broer praat er vaak over, en hij zegt dat het heel simpel is en legt het helemaal uit enzo...
Nerdo
Ik pakte gisteren een groene pil, zat er alleen een open leeg omhulsel inquote:
*stuurt pm's naar stuart om hem te stangenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bloed irritant inderdaad. Je hebt je pm's gelezen en het blijft overal verschijnen
lijkt me ook ja, maar ik benn niet echt bepaald handig met computers, dus tjah, mij zal het niet echt lukken, maar het klinkt zo simpel als hij het uitlegtquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scriptkiddies kan ik lastig hacken noemen. DDos is niets spannends, eerder zielig tot en met. Praten en ook daadwerkelijk doen is heel wat anders.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik pakte gisteren een groene pil, zat er alleen een open leeg omhulsel inMaar is goed dat we het over pillen hebben, moet een herhaalrecept aanvragen
Hahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
*stuurt pm's naar stuart om hem te stangen
psssht dat doen de modjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, kreeg dus weer zo'n melding nu zonder PM
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, kreeg dus weer zo'n melding nu zonder PM
het houd pas op als je een Fok! abbo neemtquote:
smakelijkquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie nog goede voornemens dit jaar?
quote:
was te lui om te zoekenquote:
En dat boeit hier omdat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef TheFamousMan het volgende:
gadverdamme, post Ajacied422 Goatse in [SR @ 3FM #2534] Met Coen! en Coen!
Dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
het winnende staatslot te kopen
volgend jaar zijn er weer genoegquote:
weer met groen en zo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat was weer een misselijkmakende PI
omdat ik dacht van het boeit jullie echt enorm omdat het totaal intrigerend is.quote:
de meeste modjes zittenquote:
TMIquote:
Geen mod te zien hierquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat was weer een misselijkmakende PI
Dat vroeg ik mij ook al afquote:
GMTAquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af
mee eensquote:
whatzefok?quote:
ik denk... ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch knap![]()
ik krijg het niet voor elkaar
dikke kans dat je het vrijdag zelf ook mag ervaren .... DIE LUCHTquote:
die heeft een identiteitscrisisquote:
ja, iep en hiiiiieeeeeephiiiiieeeeeephiep en prrrrrrrrrrrrrrrrt dat ken ik wel van hemquote:
beetje korte poten maar hij zou voor een stevige kitten kunnen doorgaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft een identiteitscrisis
pics?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, iep en hiiiiieeeeeephiiiiieeeeeephiep en prrrrrrrrrrrrrrrrt dat ken ik wel van hem![]()
maar miauw nog niet
[..]
beetje korte poten maar hij zou voor een stevige kitten kunnen doorgaan
Caafjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, iep en hiiiiieeeeeephiiiiieeeeeephiep en prrrrrrrrrrrrrrrrt dat ken ik wel van hem![]()
maar miauw nog niet
[..]
beetje korte poten maar hij zou voor een stevige kitten kunnen doorgaan
toekquote:
Toekiemonsterquote:
Ehm, ja best welquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou het er raar uit zien als ik met dakleerbrander de parking ga schoon branden
Nee. Ik zou dan wel je gasten adviseren om hun schaatsen mee te nemenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou het er raar uit zien als ik met dakleerbrander de parking ga schoon branden
Ik denk dat het water wel verdamptquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik zou dan wel je gasten adviseren om hun schaatsen mee te nemen...
niet als ik er daarna flink ga strooien tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik zou dan wel je gasten adviseren om hun schaatsen mee te nemen...
en niet zo vermoeiendquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, ja best welMaar het is vast effectief
een houthakkercaviaquote:
Een TR heeft meer nut, ik zie hier verdomd weinig modjesquote:
wat een kleurlingerige baaz!quote:
jij zat hier, dus tjah, ik dacht, ik probeer het...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een TR heeft meer nut, ik zie hier verdomd weinig modjes
Pheno is geen modjequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij zat hier, dus tjah, ik dacht, ik probeer het...
quote:
quote:
op de foto lijkt wel slankquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat een kleurlingerige baaz!
hij is echt tov
Ik ben geen mod.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij zat hier, dus tjah, ik dacht, ik probeer het...
quote:
Ik ben ook slank. En een vreetmachine.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
op de foto lijkt wel slank![]()
het is een vreetmachine
ik zag blauw dus... ...laat maarquote:
Doeiquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zag blauw dus... laat maar
ik ga wel weg.
Cavia's kunnen echt de hele dag etenquote:
bedanktquote:
Ik ben ook geen caviaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's kunnen echt de hele dag etenIk mis de mijne best wel
Ik kon er altijd zo heerlijk naar kijken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik wil em een keer knuffelen
![]()
Caafjes
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pas op je hem komt knuffelen![]()
de sneeuw staat op scherp
Maar je kunt vast wel lekker knuffelenquote:
Staat jouw cavia buiten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pas op als je hem komt knuffelen![]()
de sneeuw staat op scherp
Pinguinsquote:
nee, maar je moet onder die sneeuw door om bij de voordeur te komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je kunt vast wel lekker knuffelen
[..]
Staat jouw cavia buiten?
Komt goed, ik neem een plu meequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, maar je moet onder die sneeuw door om bij de voordeur te komen
Wil je nog eens nieuwe aanschaffen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's kunnen echt de hele dag etenIk mis de mijne best wel
Ik kon er altijd zo heerlijk naar kijken
gewoon even een dekentje erbij pakken, kopje koffie, gezellig liedje aan, en genieten, werken komt laterquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
Deze pinguin heeft het helemaal gehad. Godskolere, ben nu een dag bezig met gezeik,kastje-muur en andere ziekteverwekkende taken. Kachels
Bis später Liebchenquote:
je moet iemand bellen die dat van je overneemt, werkt bij mij primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
Deze pinguin heeft het helemaal gehad. Godskolere, ben nu een dag bezig met gezeik,kastje-muur en andere ziekteverwekkende taken. Kachels
shop zequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zag blauw dus... ...laat maar
ik ga wel weg, kerstinkopen doen met m'n vriendin
klinkt erg
Ik heb een hele dikke duim gebruikt en ze zoeken het maar uit. Tegen de tijd dat ze er achter zijn ben ik nog 5 weken weg. Minimaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet iemand bellen die dat van je overneemt, werkt bij mij prima
Dan koop jij ze toch lekker volgend jaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgend jaar zijn er weer genoeg
dat zal ik zeker wel moeten doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan koop jij ze toch lekker volgend jaar
laten doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het schuilderen is klaar. Dacht ik. Ik hoor nu dat er nog een twede laag op moetFijn, doemaar
Ik heb de hele ochtend al staan kutten op wat afplaktape overal, wat een klerewerk zeg
Dat komen ze toch voor je doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het schuilderen is klaar. Dacht ik. Ik hoor nu dat er nog een twede laag op moetFijn, doemaar
Ik heb de hele ochtend al staan kutten op wat afplaktape overal, wat een klerewerk zeg
waarschijnlijk die met dingetje te koop aan het raamquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
Ik loop de halve dag al te stuiteren
Google Maps flipt bij het exacte huis, maar in deze straat komen we als het goed is binnenkort te wonen![]()
[ afbeelding ]
We hebben eindelijk het geld bij elkaar geschraapt en gaan morgen de binnenkant bewonderen![]()
![]()
ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
Google Maps flipt bij het exacte huis, maar in deze straat komen we als het goed is binnenkort te wonen![]()
[ afbeelding ]
We hebben eindelijk het geld bij elkaar geschraapt en gaan morgen de binnenkant bewonderen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Nee, want het is een huurhuisquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk die met dingetje te koop aan het raam
Ja toch?quote:
Ik mocht nu ook hier gillenquote:
Zo loop ik ook de halve dag door huisquote:
quote:
Ik heb niet eens zo'n doel ik heb gewoon een soort adhdquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Porche_1 begon gister morgen met de post: Ik wil vandaag 1000+ posts halen!
en toen het 'm lukte stopte ie meteen
quote:
was het lekker?quote:
stuartquote:
en nou echt wegquote:
Tot later en succes met de boodschappenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk. Hier hebben we gewoon ONFEILBARE ijsbrekers.
[ afbeelding ]
Werkt altijd
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk. Hier hebben we gewoon ONFEILBARE ijsbrekers.
[ afbeelding ]
Werkt altijd
Stuquote:
Kusje opquote:
van mij wel heurrrquote:
In de stad, 5 euro. En als je de junk er gewoon af trapt gratisquote:
Dan begrijp ik je frustratie welquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stu![]()
![]()
Oh, niets hoor, de auto deed alleen niets meer toen ik daar net alles in had geladen en een besneeuwde Thijs in zijn stoeltje had gepropt...
Zeg maar op je werk dat je van mij naar huis magquote:
Maar hij doet het weer hoorquote:
voor wie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff een mooie cadeau voor kerst besteld.
Fotostatief
nee hoor, lijkt maar zoquote:
Er wordt me nu raar aan gekekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg maar op je werk dat je van mij naar huis mag
Gelukkig werkt het weerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hij doet het weer hoor![]()
Eerst zelfs met startkabels niet, dus toen maar een nieuwe gehaald en er ingezet, en nu doet ie weer prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de stad, 5 euro. En als je de junk er gewoon af trapt gratis
je werkt ook bij Pheno ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet de rest ook door werken en netjes
Ja, dan kan ik ook nog weer weg enzoquote:
Dat is wel zo makkelijk als je ergens naar toe moet jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik ook nog weer weg enzo
kusje op je ongeneeslijke ziektequote:
Ook dat, ik ben door deze zooi hier niet in the Xmas-mood.quote:
Een stoep!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef Muck het volgende:
OMG, suikertaart
Weet je wat er nog meer in de buurt van het huisje zit?
Sorry to hear thatquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat, ik ben door deze zooi hier niet in the Xmas-mood.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef Stuart het volgende:
Dat is wel zo makkelijk als je ergens naar toe moet ja
Echt niet tof.quote:
Een taartenbakwinkel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef Muck het volgende:
OMG, suikertaart
Weet je wat er nog meer in de buurt van het huisje zit?
snoet?quote:
Ja, met dit weer fietsen zou ik ook niet doen. Kun je beter regen hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor nu was het niet zo erg, maar voor morgen naar mijn werk is het toch wel praktisch
![]()
ja, ik ben er zo eentje die weigert te fietsen met dit weer![]()
Ja, maar dat smelt vanzelf weerquote:
Dan fiets ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, met dit weer fietsen zou ik ook niet doen. Kun je beter regen hebben
ik haat fietsen gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan fiets ik ook niet![]()
Ik ben een lui mormel.
Echt supertof, ik werk er nu ongeveer naast, da's vet handig man!quote:
Nou ja bijna ik moet nog woensdag, donderdag en vrijdag werken heur.quote:
Hoe on Hollandsquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een lui mormel.
ja, maar ik loop net iets minder hard dan jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
ik haat fietsen gewoon![]()
ik ga wel lopen
Respectquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik rag al 2 dagen op mijn fietsje door de sneeuw
Muckie?quote:
Ja, sorry dat je nog 3 dagen moet werkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ja bijna ik moet nog woensdag, donderdag en vrijdag werken heur.
Als het lekker weer is fiets ik me suf, met kind voorop enzoquote:
ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik rag al 2 dagen op mijn fietsje door de sneeuw
Woohoo, groetjes terugquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef PeZu het volgende:
speciale kusjes voor taartje![]()
![]()
groetjes enkusje ad rest
de marathon loop ik ook niet in een record tijd hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik loop net iets minder hard dan jij
kusje terugquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef PeZu het volgende:
![]()
groetjes enkusje ad rest
Liefquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het lekker weer is fiets ik me suf, met kind voorop enzo![]()
![]()
Van alles. Ik ben het iig beu. Ik ga zo maar eens naar huis, als ze me laten gaan.quote:
ja nou ja het is niet andersquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sorry dat je nog 3 dagen moet werken
speciale kusjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef PeZu het volgende:
![]()
groetjes enkusje ad rest
Luie donder!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor nu was het niet zo erg, maar voor morgen naar mijn werk is het toch wel praktisch
![]()
ja, ik ben er zo eentje die weigert te fietsen met dit weer![]()
Wat doe je eigenlijk voor werk dan als ik vragen magquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben een lui mormel.
Een taartvorm bij de Action kopen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, Muckmuckmuck!![]()
Weet je wat ik ga doehoen?
Hoe tofquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt supertof, ik werk er nu ongeveer naast, da's vet handig man!
Die hebben we voorlopig niet nodig hoorquote:* suikertaartje noteert voor morgen alvast snoetenpoetsers en luierzakjes
Missionarisstand wel?quote:
wat voor landal greenparks ding zit er in Limbabwe?quote:
Daar kan ze lui zijn, dus ik denk het wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |