Ik pakte gisteren een groene pil, zat er alleen een open leeg omhulsel inquote:
*stuurt pm's naar stuart om hem te stangenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bloed irritant inderdaad. Je hebt je pm's gelezen en het blijft overal verschijnen
lijkt me ook ja, maar ik benn niet echt bepaald handig met computers, dus tjah, mij zal het niet echt lukken, maar het klinkt zo simpel als hij het uitlegtquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scriptkiddies kan ik lastig hacken noemen. DDos is niets spannends, eerder zielig tot en met. Praten en ook daadwerkelijk doen is heel wat anders.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik pakte gisteren een groene pil, zat er alleen een open leeg omhulsel inMaar is goed dat we het over pillen hebben, moet een herhaalrecept aanvragen
Hahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
*stuurt pm's naar stuart om hem te stangen
psssht dat doen de modjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, kreeg dus weer zo'n melding nu zonder PM
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, kreeg dus weer zo'n melding nu zonder PM
het houd pas op als je een Fok! abbo neemtquote:
smakelijkquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie nog goede voornemens dit jaar?
quote:
was te lui om te zoekenquote:
En dat boeit hier omdat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef TheFamousMan het volgende:
gadverdamme, post Ajacied422 Goatse in [SR @ 3FM #2534] Met Coen! en Coen!
Dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
het winnende staatslot te kopen
volgend jaar zijn er weer genoegquote:
weer met groen en zo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat was weer een misselijkmakende PI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |