Wil je nog eens nieuwe aanschaffen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's kunnen echt de hele dag etenIk mis de mijne best wel
Ik kon er altijd zo heerlijk naar kijken
gewoon even een dekentje erbij pakken, kopje koffie, gezellig liedje aan, en genieten, werken komt laterquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
Deze pinguin heeft het helemaal gehad. Godskolere, ben nu een dag bezig met gezeik,kastje-muur en andere ziekteverwekkende taken. Kachels
Bis später Liebchenquote:
je moet iemand bellen die dat van je overneemt, werkt bij mij primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
Deze pinguin heeft het helemaal gehad. Godskolere, ben nu een dag bezig met gezeik,kastje-muur en andere ziekteverwekkende taken. Kachels
shop zequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zag blauw dus... ...laat maar
ik ga wel weg, kerstinkopen doen met m'n vriendin
klinkt erg
Ik heb een hele dikke duim gebruikt en ze zoeken het maar uit. Tegen de tijd dat ze er achter zijn ben ik nog 5 weken weg. Minimaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet iemand bellen die dat van je overneemt, werkt bij mij prima
Dan koop jij ze toch lekker volgend jaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgend jaar zijn er weer genoeg
dat zal ik zeker wel moeten doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan koop jij ze toch lekker volgend jaar
laten doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het schuilderen is klaar. Dacht ik. Ik hoor nu dat er nog een twede laag op moetFijn, doemaar
Ik heb de hele ochtend al staan kutten op wat afplaktape overal, wat een klerewerk zeg
Dat komen ze toch voor je doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het schuilderen is klaar. Dacht ik. Ik hoor nu dat er nog een twede laag op moetFijn, doemaar
Ik heb de hele ochtend al staan kutten op wat afplaktape overal, wat een klerewerk zeg
waarschijnlijk die met dingetje te koop aan het raamquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
Ik loop de halve dag al te stuiteren
Google Maps flipt bij het exacte huis, maar in deze straat komen we als het goed is binnenkort te wonen![]()
[ afbeelding ]
We hebben eindelijk het geld bij elkaar geschraapt en gaan morgen de binnenkant bewonderen![]()
![]()
ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
Google Maps flipt bij het exacte huis, maar in deze straat komen we als het goed is binnenkort te wonen![]()
[ afbeelding ]
We hebben eindelijk het geld bij elkaar geschraapt en gaan morgen de binnenkant bewonderen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Nee, want het is een huurhuisquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk die met dingetje te koop aan het raam
Ja toch?quote:
Ik mocht nu ook hier gillenquote:
Zo loop ik ook de halve dag door huisquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |