Ik moest ineens denken aan die topicreeks "bier bij de Mac"quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik reed naar de mcdonalds over een rotonde. Toen ik terugreed moest ik over dezelfde rotonde
Ik had er wel 1 op!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan die topicreeks "bier bij de Mac"
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
Gisteren trouwens fuuucking dichte mist
Bij Jeroen trouwens, Sjoerd. Zo dicht heb ik het nog nooit gezien, ik kom maximaal 2 meter vooruit kijken.
Nog wel dikker voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..].
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje mistig. Beetje glad.
Khad op de Großglockner van de zomer ook vrij dichte mist.. Niet zo dicht btwquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
Gisteren trouwens fuuucking dichte mist
Bij Jeroen trouwens, Sjoerd. Zo dicht heb ik het nog nooit gezien, ik kom maximaal 2 meter vooruit kijken.
Gaan we m samen even mooi maken en nalopen als die bij je thuis staat?quote:
Ik ga naar Jeroen toe die vrijdag hequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gaan we m samen even mooi maken en nalopen als die bij je thuis staat?
Ja maar kijk er liever overdag naarquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga naar Jeroen toe die vrijdag he. Vanwege oudjaar.
En als ie niet bevalt dan hebben we een kampvuur voor 's avonds.
Helaas had ik hem op een parkeergarage staan, die 's nachts sloot. Ik wilde echter 's ochtends weer vertrekken, dus zette ik hem "beneden" neer. Op dat moment wist ik nog niet dat je de gesloten garage wel af kunt rijden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Had je hem beter in de parkeergarage kunnen zetten in het centrum.
Kelfkensbos zekerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helaas had ik hem op een parkeergarage staan, die 's nachts sloot. Ik wilde echter 's ochtends weer vertrekken, dus zette ik hem "beneden" neer. Op dat moment wist ik nog niet dat je de gesloten garage wel af kunt rijden.
Maar goed, jammer en helaas.
In eerste instantie vond ik je reactie ziek... totdat ik zag dat een of andere mongool op de knop "Respect" had gedrukt...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Hyman het volgende:
Pubers verkrachtten 80-jarige vrouw
"Respect!"
HAHA
Wat denk je wel niet van mequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
In eerste instantie vond ik je reactie ziek... totdat ik zag dat een of andere mongool op de knop "Respect" had gedrukt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef WhiteJoker het volgende:
Zozo woekerprijzen?Of geef jij ook een kerstkaartje aan je passagiers net zoals mijn krantenbezorger?
Fooi idd, die 9,90. De rest is wettelijk vastgestelde straattaxiprijs...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ca 7,50 voorrijkosten en dan 2,2o per km, vanaf de tweede kmMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Folderman krijgt bij ons niks... gebeurt vaak zat dat we onze folders in de bosjes achter thuis zien liggen, ipv in de brievenbusquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef WhiteJoker het volgende:
Is trouwens wel een idee, elke passagier een kaartje geven met een kerstgroet en vervolgens je hand op te houdenDe reclamebezorger doet het ook, ondanks dat ik niet degene ben die gevraagd heeft om die folders te bezorgen. Met een krant is het anders, die vraag je aan.
Inderdaad, en dan aan het eind van het jaar toch wel even cashen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Folderman krijgt bij ons niks... gebeurt vaak zat dat we onze folders in de bosjes achter thuis zien liggen, ipv in de brievenbus
Dat hoop ik niet, zo vlak voor kerst, en de meetquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Is iedereen hopeloos overleden ofzo?
goed bezig! Ik zit nog even lekker wat te drinken, even een beetje zinloos surfenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, zo vlak voor kerst, en de meet
Stel je voor, wordt een stille bedoening dan
Ik ben verhuisd naar bed. Maar eens proberen mezelf warm te krijgen. Boek lezen, beetje forummen tussendoor
Oeh heerlijk! Quality timequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef L0we het volgende:
[..]
goed bezig! Ik zit nog even lekker wat te drinken, even een beetje zinloos surfen
Ik zou ze begin dit jaar toen in Zweden was gaan kijken maar er zaten geen subs bij. Mijn zweeds is ook niet van zo'n kwaliteit dat ik het zou kunnen volgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh heerlijk! Quality timeIk lees 'Mannen die vrouwen haten' voor de 2e keer. Blijft een geweldig boek!
De films zijn ook alledrie heel gaaf van de Millennium reeks
Klopt, je moet wel goed blijven kijken. Met Engelse films loop ik nog weleens weg, want dat hoor ik toch wel. Sommige Zweedse dingen komen aardig overeen trouwensquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zou ze begin dit jaar toen in Zweden was gaan kijken maar er zaten geen subs bij. Mijn zweeds is ook niet van zo'n kwaliteit dat ik het zou kunnen volgen
Zegt me helemaal niets!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh heerlijk! Quality timeIk lees 'Mannen die vrouwen haten' voor de 2e keer. Blijft een geweldig boek!
De films zijn ook alledrie heel gaaf van de Millennium reeks
Beetje wel. Algemene kennis eyquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets!. Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Minstens!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets!. Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Dat valt best wel mee na zo'n lange tijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Minstens!Nee hoor, de 3 boeken waren/ zijn enorm populair. De schrijver is Zweeds, en dus werden de films ook in Zweden opgenomen
Mooi sfeertje wel. Zou best weleens die kant uit willen. Noorwegen, Denemarken..
Alhoewel jullie het van de week over Tjernobyl hadden, en dat lijkt me ook tof. Maar wel gevaarlijk, zeker in verband met je gezondheid.
Zweden is geweldig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Minstens!Nee hoor, de 3 boeken waren/ zijn enorm populair. De schrijver is Zweeds, en dus werden de films ook in Zweden opgenomen
Mooi sfeertje wel. Zou best weleens die kant uit willen. Noorwegen, Denemarken..
Alhoewel jullie het van de week over Tjernobyl hadden, en dat lijkt me ook tof. Maar wel gevaarlijk, zeker in verband met je gezondheid.
En ik had m'n tentje echt naast dat ding geplandquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee na zo'n lange tijd.. Maar je moet geen dagen naast de reactor gaan kamperen
Zelfs als je de verkeerde ruimtes in gaat in de gebouwen kan je nog aardige gezondheidsschade oplopen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee na zo'n lange tijd.. Maar je moet geen dagen naast de reactor gaan kamperen
Daarom heb je guided tours.. Buiten is het echt vrij veilig naar wat ik er allemaal over gelezen heb.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Zelfs als je de verkeerde ruimtes in gaat in de gebouwen kan je nog aardige gezondheidsschade oplopen!
En waarom wil je daar ineens niet meer heen danquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Zweden hoeft voor mij niet meer. Ik wou er altijd nog eens heen in verband met het vermeende mannentekort en de hoogblonde rondborstige schoonheden aldaar. Maarja...
Zozo, zn vrouw stuurt hem op pad...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
En waarom wil je daar ineens niet meer heen danJe bent maar 1 keer jong Bartje!
Wat kunnen mij die hoogblonde rondborstige zwedinnen nog verrekken als ik jou heb dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
En waarom wil je daar ineens niet meer heen danJe bent maar 1 keer jong Bartje!
Dat klopt ja, als je niet te dicht in de buurt komtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom heb je guided tours.. Buiten is het echt vrij veilig naar wat ik er allemaal over gelezen heb.
Ik hoorde een tijdje geleden dat als je snel na Tjernobyl zwanger zou raken, dat zo'n kindje best wat gezondheidsrisico's met zich meedraagt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Zelfs als je de verkeerde ruimtes in gaat in de gebouwen kan je nog aardige gezondheidsschade oplopen!
jij bent duidelijk nog nooit in zweden geweest...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat kunnen mij die hoogblonde rondborstige zwedinnen nog verrekken als ik jou heb dan?
En een beetje op de wind lettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat klopt ja, als je niet te dicht in de buurt komt. Maar die veiligheid is dus maar betrekkelijk. Als je overal gaat rondbanjeren heb je zo een 3e been wat aan komt groeien ofzo
.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, als je de foto's ook ziet van de mensen en afwijkingen van mensen die daar in de buurt wonen... Daar wordt je niet echt veel vrolijker van...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijdje geleden dat als je snel na Tjernobyl zwanger zou raken, dat zo'n kindje best wat gezondheidsrisico's met zich meedraagt.
Misvormde lichaamsdelen bijv.
Wat liefquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat kunnen mij die hoogblonde rondborstige zwedinnen nog verrekken als ik jou heb dan?
Heb je ook zo'n prachtig exotisch plat rotterdams accent?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat liefIk ben 1/8 Spaans, ook best exotisch
Mijn familie komt uit Zeeland (Ik hoor Piles vanaf hier lachen) en daar zaten ooit Spaanse militairen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn familie komt uit Zeeland (Ik hoor Piles vanaf hier lachen) en daar zaten ooit Spaanse militairen
Niks lief, eerder dodelijk saai en degelijk. Ik zeg toch dat ik zo trouw als een labrador benquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heb boek+dvd deel 1 voor paps voor kerst..15¤quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zou ze begin dit jaar toen in Zweden was gaan kijken maar er zaten geen subs bij. Mijn zweeds is ook niet van zo'n kwaliteit dat ik het zou kunnen volgen
Roadtrip: VIA tsjernobyl naar antarctica.:) wil ik graag ook nog doen... ben ap eens 10 weken in finland geweest, alleen door een extreem luie reisgenoot maar weinig van de omgeving > 10km weg gezien...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Weltrustekusjekroelquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
Heren, ik vond het weer buitengewoon gezellig, maar ik ga slapenAl 18 uur wakker, dus begin 'm nu te merken
Tot morgen, en weltrusten voor straks allemaal
Of finland, for that matter...;)quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef L0we het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nog nooit in zweden geweest...
Leek me sowieso leuk om een stukje te rijden met de meet, dus we kunnen wellicht klein beginnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Marco001 het volgende:
Misschien idee voor als de meet bevalt: roadtrip
Dik racenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Leek me sowieso leuk om een stukje te rijden met de meet, dus we kunnen wellicht klein beginnen
Ik zou bijna voor de fun mn 5je meenemen, die komt nog wel aardig van zn plekquote:
Mogguhquote:Op woensdag 22 december 2010 08:36 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen! Allemaal lekker geslapen? Ik heb een uurtje of 9 in een semi coma gelegen.
En ik bedenk me nu net dat ik over m'n lesauto+ instr. heb gedroomd :/
Maar wat weet ik niet meer. Thank God for that!
Ben in Delft naar discotheek gegaanquote:Op woensdag 22 december 2010 08:59 schreef von_Preussen het volgende:
Welke discotheek ben je heengeweest? Ben in Den Haag niet geheel onbekend, vandaar.
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:01 schreef Purdey het volgende:
Conclusie op deze vroege morgen:
Dromen zijn maf. Maar wel heel fijn af en toe
Is dat snel dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Welke idioot komt er nu met zijn sjonniebak om dit tijdstip de straat doorracen met 40 of 50
Voor hem voelt het snel want regenpijp uitlaat en 'vet' geluid
Zolang sjonnie zijn uitlaatgeluid goed hoort, dan voor hem ja inclusief de gladheid ook nogquote:
Daar ben ik eens geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ben in Delft naar discotheek gegaan
Misschien zegt iemand het iets: Speakers
Ik ben net klaar: Boterham met een speculaasje, een beker melk, en een hele shitload aan pilletjesquote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Iedereen inclusief ik is aan het ontbijten?
Morgen!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Morgen!
Ook naar Serious Request aan het kijken?Ik vind het geweldige TV. Helaas dadelijk even op pad
KnipKnip bij de kapper?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga zo de kapper nog even lastig vallen. En dan met een vrachtwagg0l naar Tilburg
Trouwens, ik wens natuurlijk wel een sneak preview van de nieuwe aanwinsten hmm
Zul je zien dat ze tampons gaat halen ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
KnipKnip bij de kapper?Ik ben vorige week geweest
Het is van heeeeeel lang oranje haar, naar in laagjes geknipt gegaan, in het donkerbruin
Je krijgt een sneak-PreviewPromiss, van įlle aankopen
Vrees nietquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze tampons gaat halen ofzo
Kom net van de kapper vandaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga zo de kapper nog even lastig vallen. En dan met een vrachtwagg0l naar Tilburg
Ik zat 4 uur eerder aan het ontbijt. om 10 uur had ik mn eerste afspraak al gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Iedereen inclusief ik is aan het ontbijten?
Laat de dames het niet horen, als je hardop roept dat je chocolade bent vinden ze je ineens om op te vretenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef Marco001 het volgende:
mijn ontbijt was alleen een kop koffie.. ben een stukje echt zwitserse chocolade
Doh! typo 1e klas.... bedoelde met een ......quote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat de dames het niet horen, als je hardop roept dat je chocolade bent vinden ze je ineens om op te vreten
Doe dat nou niet, want dan mogen we in het topic wekenlang aanhoren over dat ze aangekomen zijn en dat ze weer moeten afvallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nouja, mocht ik nog wat hebben tegen de tijd van de meet, zal ik wat meenemen voor de dames..
Dit weekend is't kerst. En over het algemeen.... juist. Dus dat kleine beetje extra chocolade zal het probleem niet zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, want dan mogen we in het topic wekenlang aanhoren over dat ze aangekomen zijn en dat ze weer moeten afvallen.
Het zwaard van Damocles hangt boven ons hoofd.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit weekend is't kerst. En over het algemeen.... juist. Dus dat kleine beetje extra chocolade zal het probleem niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |