Wat liefquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat kunnen mij die hoogblonde rondborstige zwedinnen nog verrekken als ik jou heb dan?
Heb je ook zo'n prachtig exotisch plat rotterdams accent?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat liefIk ben 1/8 Spaans, ook best exotisch
Mijn familie komt uit Zeeland (Ik hoor Piles vanaf hier lachen) en daar zaten ooit Spaanse militairen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn familie komt uit Zeeland (Ik hoor Piles vanaf hier lachen) en daar zaten ooit Spaanse militairen
Niks lief, eerder dodelijk saai en degelijk. Ik zeg toch dat ik zo trouw als een labrador benquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heb boek+dvd deel 1 voor paps voor kerst..15¤quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zou ze begin dit jaar toen in Zweden was gaan kijken maar er zaten geen subs bij. Mijn zweeds is ook niet van zo'n kwaliteit dat ik het zou kunnen volgen
Roadtrip: VIA tsjernobyl naar antarctica.:) wil ik graag ook nog doen... ben ap eens 10 weken in finland geweest, alleen door een extreem luie reisgenoot maar weinig van de omgeving > 10km weg gezien...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Minstens!Nee hoor, de 3 boeken waren/ zijn enorm populair. De schrijver is Zweeds, en dus werden de films ook in Zweden opgenomen
Mooi sfeertje wel. Zou best weleens die kant uit willen. Noorwegen, Denemarken..
Alhoewel jullie het van de week over Tjernobyl hadden, en dat lijkt me ook tof. Maar wel gevaarlijk, zeker in verband met je gezondheid.
Weltrustekusjekroelquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
Heren, ik vond het weer buitengewoon gezellig, maar ik ga slapenAl 18 uur wakker, dus begin 'm nu te merken
Tot morgen, en weltrusten voor straks allemaal
Of finland, for that matter...;)quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef L0we het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nog nooit in zweden geweest...
Leek me sowieso leuk om een stukje te rijden met de meet, dus we kunnen wellicht klein beginnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Marco001 het volgende:
Misschien idee voor als de meet bevalt: roadtrip
Dik racenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Leek me sowieso leuk om een stukje te rijden met de meet, dus we kunnen wellicht klein beginnen
Ik zou bijna voor de fun mn 5je meenemen, die komt nog wel aardig van zn plekquote:
Mogguhquote:Op woensdag 22 december 2010 08:36 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen! Allemaal lekker geslapen? Ik heb een uurtje of 9 in een semi coma gelegen.
En ik bedenk me nu net dat ik over m'n lesauto+ instr. heb gedroomd :/
Maar wat weet ik niet meer. Thank God for that!
Ben in Delft naar discotheek gegaanquote:Op woensdag 22 december 2010 08:59 schreef von_Preussen het volgende:
Welke discotheek ben je heengeweest? Ben in Den Haag niet geheel onbekend, vandaar.
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:01 schreef Purdey het volgende:
Conclusie op deze vroege morgen:
Dromen zijn maf. Maar wel heel fijn af en toe
Is dat snel dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Welke idioot komt er nu met zijn sjonniebak om dit tijdstip de straat doorracen met 40 of 50
Voor hem voelt het snel want regenpijp uitlaat en 'vet' geluid
Zolang sjonnie zijn uitlaatgeluid goed hoort, dan voor hem ja inclusief de gladheid ook nogquote:
Daar ben ik eens geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ben in Delft naar discotheek gegaan
Misschien zegt iemand het iets: Speakers
Ik ben net klaar: Boterham met een speculaasje, een beker melk, en een hele shitload aan pilletjesquote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Iedereen inclusief ik is aan het ontbijten?
Morgen!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Morgen!
Ook naar Serious Request aan het kijken?Ik vind het geweldige TV. Helaas dadelijk even op pad
KnipKnip bij de kapper?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga zo de kapper nog even lastig vallen. En dan met een vrachtwagg0l naar Tilburg
Trouwens, ik wens natuurlijk wel een sneak preview van de nieuwe aanwinsten hmm
Zul je zien dat ze tampons gaat halen ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
KnipKnip bij de kapper?Ik ben vorige week geweest
Het is van heeeeeel lang oranje haar, naar in laagjes geknipt gegaan, in het donkerbruin
Je krijgt een sneak-PreviewPromiss, van álle aankopen
Vrees nietquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze tampons gaat halen ofzo
Kom net van de kapper vandaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga zo de kapper nog even lastig vallen. En dan met een vrachtwagg0l naar Tilburg
Ik zat 4 uur eerder aan het ontbijt. om 10 uur had ik mn eerste afspraak al gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Iedereen inclusief ik is aan het ontbijten?
Laat de dames het niet horen, als je hardop roept dat je chocolade bent vinden ze je ineens om op te vretenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef Marco001 het volgende:
mijn ontbijt was alleen een kop koffie.. ben een stukje echt zwitserse chocolade
Doh! typo 1e klas.... bedoelde met een ......quote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat de dames het niet horen, als je hardop roept dat je chocolade bent vinden ze je ineens om op te vreten
Doe dat nou niet, want dan mogen we in het topic wekenlang aanhoren over dat ze aangekomen zijn en dat ze weer moeten afvallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nouja, mocht ik nog wat hebben tegen de tijd van de meet, zal ik wat meenemen voor de dames..
Dit weekend is't kerst. En over het algemeen.... juist. Dus dat kleine beetje extra chocolade zal het probleem niet zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, want dan mogen we in het topic wekenlang aanhoren over dat ze aangekomen zijn en dat ze weer moeten afvallen.
Het zwaard van Damocles hangt boven ons hoofd.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit weekend is't kerst. En over het algemeen.... juist. Dus dat kleine beetje extra chocolade zal het probleem niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |