Wat liefquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat kunnen mij die hoogblonde rondborstige zwedinnen nog verrekken als ik jou heb dan?
Heb je ook zo'n prachtig exotisch plat rotterdams accent?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat liefIk ben 1/8 Spaans, ook best exotisch
Mijn familie komt uit Zeeland (Ik hoor Piles vanaf hier lachen) en daar zaten ooit Spaanse militairen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn familie komt uit Zeeland (Ik hoor Piles vanaf hier lachen) en daar zaten ooit Spaanse militairen
Niks lief, eerder dodelijk saai en degelijk. Ik zeg toch dat ik zo trouw als een labrador benquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heb boek+dvd deel 1 voor paps voor kerst..15¤quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zou ze begin dit jaar toen in Zweden was gaan kijken maar er zaten geen subs bij. Mijn zweeds is ook niet van zo'n kwaliteit dat ik het zou kunnen volgen
Roadtrip: VIA tsjernobyl naar antarctica.:) wil ik graag ook nog doen... ben ap eens 10 weken in finland geweest, alleen door een extreem luie reisgenoot maar weinig van de omgeving > 10km weg gezien...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Minstens!Nee hoor, de 3 boeken waren/ zijn enorm populair. De schrijver is Zweeds, en dus werden de films ook in Zweden opgenomen
Mooi sfeertje wel. Zou best weleens die kant uit willen. Noorwegen, Denemarken..
Alhoewel jullie het van de week over Tjernobyl hadden, en dat lijkt me ook tof. Maar wel gevaarlijk, zeker in verband met je gezondheid.
Weltrustekusjekroelquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
Heren, ik vond het weer buitengewoon gezellig, maar ik ga slapenAl 18 uur wakker, dus begin 'm nu te merken
Tot morgen, en weltrusten voor straks allemaal
Of finland, for that matter...;)quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef L0we het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nog nooit in zweden geweest...
Leek me sowieso leuk om een stukje te rijden met de meet, dus we kunnen wellicht klein beginnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Marco001 het volgende:
Misschien idee voor als de meet bevalt: roadtrip
Dik racenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Leek me sowieso leuk om een stukje te rijden met de meet, dus we kunnen wellicht klein beginnen
Ik zou bijna voor de fun mn 5je meenemen, die komt nog wel aardig van zn plekquote:
Mogguhquote:Op woensdag 22 december 2010 08:36 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen! Allemaal lekker geslapen? Ik heb een uurtje of 9 in een semi coma gelegen.
En ik bedenk me nu net dat ik over m'n lesauto+ instr. heb gedroomd :/
Maar wat weet ik niet meer. Thank God for that!
Ben in Delft naar discotheek gegaanquote:Op woensdag 22 december 2010 08:59 schreef von_Preussen het volgende:
Welke discotheek ben je heengeweest? Ben in Den Haag niet geheel onbekend, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |