Dat hoop ik niet, zo vlak voor kerst, en de meetquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Is iedereen hopeloos overleden ofzo?
goed bezig! Ik zit nog even lekker wat te drinken, even een beetje zinloos surfenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, zo vlak voor kerst, en de meet
Stel je voor, wordt een stille bedoening dan
Ik ben verhuisd naar bed. Maar eens proberen mezelf warm te krijgen. Boek lezen, beetje forummen tussendoor
Oeh heerlijk! Quality timequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef L0we het volgende:
[..]
goed bezig! Ik zit nog even lekker wat te drinken, even een beetje zinloos surfen
Ik zou ze begin dit jaar toen in Zweden was gaan kijken maar er zaten geen subs bij. Mijn zweeds is ook niet van zo'n kwaliteit dat ik het zou kunnen volgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh heerlijk! Quality timeIk lees 'Mannen die vrouwen haten' voor de 2e keer. Blijft een geweldig boek!
De films zijn ook alledrie heel gaaf van de Millennium reeks
Klopt, je moet wel goed blijven kijken. Met Engelse films loop ik nog weleens weg, want dat hoor ik toch wel. Sommige Zweedse dingen komen aardig overeen trouwensquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zou ze begin dit jaar toen in Zweden was gaan kijken maar er zaten geen subs bij. Mijn zweeds is ook niet van zo'n kwaliteit dat ik het zou kunnen volgen
Zegt me helemaal niets!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh heerlijk! Quality timeIk lees 'Mannen die vrouwen haten' voor de 2e keer. Blijft een geweldig boek!
De films zijn ook alledrie heel gaaf van de Millennium reeks
Beetje wel. Algemene kennis eyquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets!. Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Minstens!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets!. Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Dat valt best wel mee na zo'n lange tijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Minstens!Nee hoor, de 3 boeken waren/ zijn enorm populair. De schrijver is Zweeds, en dus werden de films ook in Zweden opgenomen
Mooi sfeertje wel. Zou best weleens die kant uit willen. Noorwegen, Denemarken..
Alhoewel jullie het van de week over Tjernobyl hadden, en dat lijkt me ook tof. Maar wel gevaarlijk, zeker in verband met je gezondheid.
Zweden is geweldig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Minstens!Nee hoor, de 3 boeken waren/ zijn enorm populair. De schrijver is Zweeds, en dus werden de films ook in Zweden opgenomen
Mooi sfeertje wel. Zou best weleens die kant uit willen. Noorwegen, Denemarken..
Alhoewel jullie het van de week over Tjernobyl hadden, en dat lijkt me ook tof. Maar wel gevaarlijk, zeker in verband met je gezondheid.
En ik had m'n tentje echt naast dat ding geplandquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee na zo'n lange tijd.. Maar je moet geen dagen naast de reactor gaan kamperen
Zelfs als je de verkeerde ruimtes in gaat in de gebouwen kan je nog aardige gezondheidsschade oplopen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee na zo'n lange tijd.. Maar je moet geen dagen naast de reactor gaan kamperen
Daarom heb je guided tours.. Buiten is het echt vrij veilig naar wat ik er allemaal over gelezen heb.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Zelfs als je de verkeerde ruimtes in gaat in de gebouwen kan je nog aardige gezondheidsschade oplopen!
En waarom wil je daar ineens niet meer heen danquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Zweden hoeft voor mij niet meer. Ik wou er altijd nog eens heen in verband met het vermeende mannentekort en de hoogblonde rondborstige schoonheden aldaar. Maarja...
Zozo, zn vrouw stuurt hem op pad...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
En waarom wil je daar ineens niet meer heen danJe bent maar 1 keer jong Bartje!
Wat kunnen mij die hoogblonde rondborstige zwedinnen nog verrekken als ik jou heb dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
En waarom wil je daar ineens niet meer heen danJe bent maar 1 keer jong Bartje!
Dat klopt ja, als je niet te dicht in de buurt komtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom heb je guided tours.. Buiten is het echt vrij veilig naar wat ik er allemaal over gelezen heb.
Ik hoorde een tijdje geleden dat als je snel na Tjernobyl zwanger zou raken, dat zo'n kindje best wat gezondheidsrisico's met zich meedraagt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Zelfs als je de verkeerde ruimtes in gaat in de gebouwen kan je nog aardige gezondheidsschade oplopen!
jij bent duidelijk nog nooit in zweden geweest...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat kunnen mij die hoogblonde rondborstige zwedinnen nog verrekken als ik jou heb dan?
En een beetje op de wind lettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat klopt ja, als je niet te dicht in de buurt komt. Maar die veiligheid is dus maar betrekkelijk. Als je overal gaat rondbanjeren heb je zo een 3e been wat aan komt groeien ofzo
.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, als je de foto's ook ziet van de mensen en afwijkingen van mensen die daar in de buurt wonen... Daar wordt je niet echt veel vrolijker van...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijdje geleden dat als je snel na Tjernobyl zwanger zou raken, dat zo'n kindje best wat gezondheidsrisico's met zich meedraagt.
Misvormde lichaamsdelen bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |