Ik loop er ook weleens 'relaxed' bij hoor. Spijkerbroek, shirt, vest. Heerlijk op vrije dagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik loop er het liefst bij zoals ik nu in de werkplaats er bij loop. Spijkerbroek, t-shirt, vest.. Hoppa lekker relaxed
Zo loop ik er dus vrijwel altijd bijquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik loop er ook weleens 'relaxed' bij hoor. Spijkerbroek, shirt, vest. Heerlijk op vrije dagen
Dat zou ik ook weleens willen proberen. Heb ik dat hele gezeik met die koppeling niet meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens.. Automaat rijd best prettig
Vandaag een aantal onder mijn kont gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat zou ik ook weleens willen proberen. Heb ik dat hele gezeik met die koppeling niet meer
Automaat!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens.. Automaat rijd best prettig
Alleen moderne automaten rijden vast heel anders dan oude ragbakken die ik kan betalenquote:
Moderne automaten rijden over het algemeen ook zuiniger dan de handbakken, en schakelen net wat scherper.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen moderne automaten rijden vast heel anders dan oude ragbakken die ik kan betalen
Voor veelrijders of lange afstand lijkt me het echt ideaal, voor nu vind ik handgeschakeld wat leukerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moderne automaten rijden over het algemeen ook zuiniger dan de handbakken, en schakelen net wat scherper.
Tja de automaat uit de oude Volvo's zal vast niet zo verfijnd werkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moderne automaten rijden over het algemeen ook zuiniger dan de handbakken, en schakelen net wat scherper.
Voor alledaags gebruik is een automaat gewoon perfect, daar zou ik geen schakelbak meer willen. Als je een keertje langere tijd in de stad danwel in de file hebt gereden dan begint het schakelen toch te erg te vervelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor veelrijders of lange afstand lijkt me het echt ideaal, voor nu vind ik handgeschakeld wat leuker
Een vag dsg bak is heeeeeerlijk rijden..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen moderne automaten rijden vast heel anders dan oude ragbakken die ik kan betalen
ik reed vandaag 20 ofzo naar een stoplicht, en met 10 km/h deed ie nog steeds slippenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Is iedereen hopeloos overleden ofzo?
Ik heel voorzichtig met die nieuwe auto's remmen en wegrijden.. Nog geen 10 km op de tellerquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik reed vandaag 20 ofzo naar een stoplicht, en met 10 km/h deed ie nog steeds slippen
met vol gas kom je ook niet vooruit neequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heel voorzichtig met die nieuwe auto's remmen en wegrijden.. Nog geen 10 km op de teller
Staat op de band. Bijvoorbeeld 195/60R15.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
Hoe of waar kan je eigenlijk zien hoeveel inch banden je hebt?
Zonder een meetlat te pakken. Kan je dat uit je autopapieren opmaken ofzo?
Ik weet t pas als ik de banden voor me hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
Ik wil weten wat voor banden die amazon heeftvoor die whitewall ringen
Ah wacht, op een van de foto's die ie me gestuurd had staat een paar keerquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet t pas als ik de banden voor me heb.. Of iig de gegevens zie op een foto
Kun je de foto naar me toe sturen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ah wacht, op een van de foto's die ie me gestuurd had staat een paar keer
165 R15 86s
Dus ik heb dan 15" banden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |