daarom.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat was Cherrylips haha. Die had een aantal dingen verteld, en daardoor kon je precies concluderen waar ze woonde
Ach, zo boeiend is het, iedereen heeft een huis
Taak voor jou mocht het dus fout gaan, met die band.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Als ik er iets van begreep, kwam ik er misschien achter. Maar of ik nu iets mis? Nee, sorry![]()
Mijn autokennis is beperkt tot het bijvullen van de ruitenwisservloeistof en het eventueel vervangen van een band (met heel veel moeite)![]()
Ik hoop eigenlijk voor je dat ze ook weet hoe je het oliepeil m,oet checken en evt. bijvullen.. Anders sta je daar straks, in the middle of nowhere, met een kapotte motor..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Taak voor jou mocht het dus fout gaan, met die band.
Oh maar dat kan ik wel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk voor je dat ze ook weet hoe je het oliepeil m,oet checken en evt. bijvullen.. Anders sta je daar straks, in the middle of nowhere, met een kapotte motor..
Dat ijs is zo naar! Heb er ook last van na elk ritjequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Grielen het volgende:
Ik maakte vanochtend een dikke klap op een drempel, leek wel alsof m'n schokdemper kapoet was.
Vanmiddag maar even 80 kg ijs uit alle 4 de wielkasten gebroken. 4wielspin is wel leuk, maar het heeft een prijs, namelijk compleet dichtgesplashte/vastgevroren wielkasten
Ik ben er zelfs nog nooit geweestquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Geen idee, ah joh, ik weet nog niet eens hoe ik in Utrecht moet gaan komen. Überhaupt
Parkeren bij het station en recht door naar Poema. Vaste prik in Utrechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs nog nooit geweest
Ik welquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs nog nooit geweest
Ik ga vanavond naar de discotheekquote:
Taxiquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de discotheek
Natuurlijk met huisgenote en de auto
Maar met welke auto? Jullie mogen het zeggen
GTI Of 535d
Dit dusquote:
Je komt er morgen vast met 2 thuisquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef Purdey het volgende:
Jurkje ruilen wat ik vandaag kocht, zat een gaatje inEn misschien wil ik ook wel een ander jurkje
Je kent me te goedquote:
Joggingbroek, ben je 10?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Speciaal een kerstoutfit.. Zit waarschijnlijk gewoon 2 dagen in een joggingbroek op de bank ofzo
Doe jij daar niet aan? Ik heb met elke gelegenheid een outfit. Zelfs met m'n rijexamen een halfjaar geleden had ik m'n mooiste jurk aan. Ik werd aangestaard. Zo van: 'Van welk feestje komt zij net af?!'quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Speciaal een kerstoutfit.. Zit waarschijnlijk gewoon 2 dagen in een joggingbroek op de bank ofzo
Nee t zit gewoon lekker voor thuisquote:
Ik loop er het liefst bij zoals ik nu in de werkplaats er bij loop. Spijkerbroek, t-shirt, vest.. Hoppa lekker relaxedquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Doe jij daar niet aan? Ik heb met elke gelegenheid een outfit. Zelfs met m'n rijexamen een halfjaar geleden had ik m'n mooiste jurk aan. Ik werd aangestaard. Zo van: 'Van welk feestje komt zij net af?!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |