Ik ben volgens mij op dat idee van het "oosten" gekomen omdat je een foto van je auto had gepost en ik van de gebouwen op de achtergrond kon uitmaken dat het in de jaren 70 of 80 is neergezet (net als dat gedeelte van de stad).quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
![]()
Ik woon áán de metrolijn, in het oosten inddCalandlijn.
Opgeleverd in 1981, kloptquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij op dat idee van het "oosten" gekomen omdat je een foto van je auto had gepost en ik van de gebouwen op de achtergrond kon uitmaken dat het in de jaren 70 of 80 is neergezet (net als dat gedeelte van de stad).
Hmm, toch ín Utrecht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef Purdey het volgende:
@Piles: Met de meet gaat het goedWe gaan elkaar ontmoeten in Utrecht, daar gaan we iets drinken, elkaar bekijken, elkaars auto bekijken, we ouwehoeren wat, en dat was de meet
Volgens mij heeft hij stiekem elke dag de hoop dat je er eventjes in wil gaan rijden...quote:@L0we: Ja, ik weet het. Hij maakt 'm echt elke dag schoon, netals de straat voor de deur, en daar krijgt hij vele kudo's voor van de buren
Euhm, is er een andere Utrecht dan? Of bedoel je in het centrum van Utrecht. Want dat weten we nog nietquote:
Er waren toch wel wat ideeën voor net naast utrecht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Euhm, is er een andere Utrecht dan? Of bedoel je in het centrum van Utrecht. Want dat weten we nog nietEn we doen er ook niet echt moeite voor
Monsterd en ik spreken elkaar vaak hoor, maar elke keer dwalen we af naar kleding,schoenen,werk..
Het tegenovergestelde is waarquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij stiekem elke dag de hoop dat je er eventjes in wil gaan rijden...
Geen idee, ah joh, ik weet nog niet eens hoe ik in Utrecht moet gaan komen. Überhauptquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Er waren toch wel wat ideeën voor net naast utrecht?
Ohquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde is waar![]()
Hij krijgt elke keer een hartverzakking als ik wil gaan rijden'Doe je voorzichtig? Niet rijden zoals je rijdt als ik er bij ben hoor. Rij je altijd zo? Jeetje, nou, voorzichtig doen dus.'
Of helemaal niet het centrum inquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
Mischien is het voor de meet handig om ergens op een parkeerplaats buiten of aan de rand van de stad te meeten, en dan daar een deel van de auto's te laten staan en gezamelijk de stad in te rijden. Want zie maar eens voor 10 man op dezelfde plek in de binnenstad een parkeerplaats te vinden.
Tuurlijk gaat dat over, als ze ooit eens meer gaat rijden...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh. Ben benieuwd of dat nog een keer over gaat
Met de auto?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Geen idee, ah joh, ik weet nog niet eens hoe ik in Utrecht moet gaan komen. Überhaupt
http://www.slimutrechtin.(...)ies/3/p-r-westraven/quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
Mischien is het voor de meet handig om ergens op een parkeerplaats buiten of aan de rand van de stad te meeten, en dan daar een deel van de auto's te laten staan en gezamelijk de stad in te rijden. Want zie maar eens voor 10 man op dezelfde plek in de binnenstad een parkeerplaats te vinden.
Gezien sommige reacties over het in utrecht rijden hier, denk ik niet dat het heel slim is om echt de binnenstad in te gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe de dames daar invulling aangeven laat ik aan hun over, maar ik wilde het idee even opgegooid hebben.
Tenzij het parkeerterrein leeg is, dan kan het nog wel lol opleverenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
Want parkeerterreinen zijn best saai als je daar gezellig met elkaar wilt samenzijn (en rond deze tijd erg koud).
Dat doet me denken aan Wolfsburg + 407pk op de achteras (weliswaar in de zomer, maar wel veel plezier), 1054pk bij elkaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Tenzij het parkeerterrein leeg is, dan kan het nog wel lol opleveren
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Wolfsburg + 407pk op de achteras (weliswaar in de zomer, maar wel veel plezier), 1054pk bij elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Edit: onderstaande parkeerterrein dus
http://maps.google.nl/map(...)03,0.022638&t=h&z=16
ik geloof dat je zelfs een keer je wijk hebt gepubliceerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
![]()
Ik woon áán de metrolijn, in het oosten inddCalandlijn.
ik kan dan 2.5 persoon meenemen, achter mij is namelijk niet zo veel ruimte...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
tijdschema's gaan toch foutlopen, dus dat beter niet doen inderdaad...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef monsterd. het volgende:
Is dat al niet eerder gezegd dat we idd beter afgelegen parkeren en daarna richting stad gaan ofzo? Of iig ergens anders heen? We gaan iig nog gauw serieus overleggen zodat we met een plan of een programma (iig voor een overzicht, niet dat we om 1 uur bootje gaan varen en om 2 uur een stukje moeten wandelen) kunnen opstellen
Dat was Cherrylips haha. Die had een aantal dingen verteld, en daardoor kon je precies concluderen waar ze woondequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik geloof dat je zelfs een keer je wijk hebt gepubliceerd.
daarom.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat was Cherrylips haha. Die had een aantal dingen verteld, en daardoor kon je precies concluderen waar ze woonde
Ach, zo boeiend is het, iedereen heeft een huis
Taak voor jou mocht het dus fout gaan, met die band.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Als ik er iets van begreep, kwam ik er misschien achter. Maar of ik nu iets mis? Nee, sorry![]()
Mijn autokennis is beperkt tot het bijvullen van de ruitenwisservloeistof en het eventueel vervangen van een band (met heel veel moeite)![]()
Ik hoop eigenlijk voor je dat ze ook weet hoe je het oliepeil m,oet checken en evt. bijvullen.. Anders sta je daar straks, in the middle of nowhere, met een kapotte motor..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Taak voor jou mocht het dus fout gaan, met die band.
Oh maar dat kan ik wel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk voor je dat ze ook weet hoe je het oliepeil m,oet checken en evt. bijvullen.. Anders sta je daar straks, in the middle of nowhere, met een kapotte motor..
Dat ijs is zo naar! Heb er ook last van na elk ritjequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Grielen het volgende:
Ik maakte vanochtend een dikke klap op een drempel, leek wel alsof m'n schokdemper kapoet was.
Vanmiddag maar even 80 kg ijs uit alle 4 de wielkasten gebroken. 4wielspin is wel leuk, maar het heeft een prijs, namelijk compleet dichtgesplashte/vastgevroren wielkasten
Ik ben er zelfs nog nooit geweestquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Geen idee, ah joh, ik weet nog niet eens hoe ik in Utrecht moet gaan komen. Überhaupt
Parkeren bij het station en recht door naar Poema. Vaste prik in Utrechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs nog nooit geweest
Ik welquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs nog nooit geweest
Ik ga vanavond naar de discotheekquote:
Taxiquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de discotheek
Natuurlijk met huisgenote en de auto
Maar met welke auto? Jullie mogen het zeggen
GTI Of 535d
Dit dusquote:
Je komt er morgen vast met 2 thuisquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef Purdey het volgende:
Jurkje ruilen wat ik vandaag kocht, zat een gaatje inEn misschien wil ik ook wel een ander jurkje
Je kent me te goedquote:
Joggingbroek, ben je 10?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Speciaal een kerstoutfit.. Zit waarschijnlijk gewoon 2 dagen in een joggingbroek op de bank ofzo
Doe jij daar niet aan? Ik heb met elke gelegenheid een outfit. Zelfs met m'n rijexamen een halfjaar geleden had ik m'n mooiste jurk aan. Ik werd aangestaard. Zo van: 'Van welk feestje komt zij net af?!'quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Speciaal een kerstoutfit.. Zit waarschijnlijk gewoon 2 dagen in een joggingbroek op de bank ofzo
Nee t zit gewoon lekker voor thuisquote:
Ik loop er het liefst bij zoals ik nu in de werkplaats er bij loop. Spijkerbroek, t-shirt, vest.. Hoppa lekker relaxedquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Doe jij daar niet aan? Ik heb met elke gelegenheid een outfit. Zelfs met m'n rijexamen een halfjaar geleden had ik m'n mooiste jurk aan. Ik werd aangestaard. Zo van: 'Van welk feestje komt zij net af?!'
Ik loop er ook weleens 'relaxed' bij hoor. Spijkerbroek, shirt, vest. Heerlijk op vrije dagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik loop er het liefst bij zoals ik nu in de werkplaats er bij loop. Spijkerbroek, t-shirt, vest.. Hoppa lekker relaxed
Zo loop ik er dus vrijwel altijd bijquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik loop er ook weleens 'relaxed' bij hoor. Spijkerbroek, shirt, vest. Heerlijk op vrije dagen
Dat zou ik ook weleens willen proberen. Heb ik dat hele gezeik met die koppeling niet meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens.. Automaat rijd best prettig
Vandaag een aantal onder mijn kont gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat zou ik ook weleens willen proberen. Heb ik dat hele gezeik met die koppeling niet meer
Automaat!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens.. Automaat rijd best prettig
Alleen moderne automaten rijden vast heel anders dan oude ragbakken die ik kan betalenquote:
Moderne automaten rijden over het algemeen ook zuiniger dan de handbakken, en schakelen net wat scherper.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen moderne automaten rijden vast heel anders dan oude ragbakken die ik kan betalen
Voor veelrijders of lange afstand lijkt me het echt ideaal, voor nu vind ik handgeschakeld wat leukerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moderne automaten rijden over het algemeen ook zuiniger dan de handbakken, en schakelen net wat scherper.
Tja de automaat uit de oude Volvo's zal vast niet zo verfijnd werkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moderne automaten rijden over het algemeen ook zuiniger dan de handbakken, en schakelen net wat scherper.
Voor alledaags gebruik is een automaat gewoon perfect, daar zou ik geen schakelbak meer willen. Als je een keertje langere tijd in de stad danwel in de file hebt gereden dan begint het schakelen toch te erg te vervelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor veelrijders of lange afstand lijkt me het echt ideaal, voor nu vind ik handgeschakeld wat leuker
Een vag dsg bak is heeeeeerlijk rijden..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen moderne automaten rijden vast heel anders dan oude ragbakken die ik kan betalen
ik reed vandaag 20 ofzo naar een stoplicht, en met 10 km/h deed ie nog steeds slippenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Is iedereen hopeloos overleden ofzo?
Ik heel voorzichtig met die nieuwe auto's remmen en wegrijden.. Nog geen 10 km op de tellerquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik reed vandaag 20 ofzo naar een stoplicht, en met 10 km/h deed ie nog steeds slippen
met vol gas kom je ook niet vooruit neequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heel voorzichtig met die nieuwe auto's remmen en wegrijden.. Nog geen 10 km op de teller
Staat op de band. Bijvoorbeeld 195/60R15.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
Hoe of waar kan je eigenlijk zien hoeveel inch banden je hebt?
Zonder een meetlat te pakken. Kan je dat uit je autopapieren opmaken ofzo?
Ik weet t pas als ik de banden voor me hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
Ik wil weten wat voor banden die amazon heeftvoor die whitewall ringen
Ah wacht, op een van de foto's die ie me gestuurd had staat een paar keerquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet t pas als ik de banden voor me heb.. Of iig de gegevens zie op een foto
Kun je de foto naar me toe sturen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ah wacht, op een van de foto's die ie me gestuurd had staat een paar keer
165 R15 86s
Dus ik heb dan 15" banden?
Ik heb 285 / 45R / 19 eronder liggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
Hoe of waar kan je eigenlijk zien hoeveel inch banden je hebt?
Zonder een meetlat te pakken. Kan je dat uit je autopapieren opmaken ofzo?
Had het al na je advies gisteren opgezocht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:00 schreef Marco001 het volgende:
Zo, sta nu in een grote stad...:'(
Zoek koningsstee maar eens op op maps....
Daar ben ik nu (vlakbij oudeschip)
ze staan in je mailquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je de foto naar me toe sturen?
Ja, ik gehoord dat ze het begrotingstekort door de tegenvaller m.b.t. de btw-verhoging in de cultuursector bij elkaar moeten flitsen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Marco001 het volgende:
Vanaf morgen gaan ze extra controleren op de gladde stukken waar je nu dus nog maar 50 mag...
Nog niet eens...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had het al na je advies gisteren opgezocht.
3 boerderijen ofzo?
Helaas wel, 60, 130 en 186 euro aan bekeuringen gehad in 3 maanden, das meer als in de 3 jaar ervoor...... XDquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik gehoord dat ze het begrotingstekort door de tegenvaller m.b.t. de btw-verhoging in de cultuursector bij elkaar moeten flitsen.
Nee? Ik kom net terug van een kerstdiner van werkquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Is iedereen hopeloos overleden ofzo?
Of een lekker stukje stevige trance:quote:
Hoe verneuk je het beste nummer van meytalicaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of een lekker stukje stevige trance:
Boh, wat krijg bij het luisteren van deze nummers zin om weer eventjes lekker hard te knallen.
Ziet er uit als een 15 inch hieldiameterquote:
Zelf kan ik er ook geen pijl op trekken, want ik rij buiten de bbk eigenlijk standaard (veel) te hard, maar probeer wel altijd een blik op de berm en op snelle videowagens te houden. Tot nu toe alleen nog maar een boete voor fout parkeren gehad (om 02:30 's nachts, trieste rukkers) maar voor de rest nooit iets gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Helaas wel, 60, 130 en 186 euro aan bekeuringen gehad in 3 maanden, das meer als in de 3 jaar ervoor...... XD
Maar ze staan oOK OP ZULKE onzichtbare plekken...
Netjes!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
In 180.000km nog geen énkele snelheidsbekeuring gehad. Wel een keer eentje voor het inhalen waar het niet mag
Fout parkeren in het centrum van Nijmegen: ¤60 + ¤6......vuile tyfushonden, alleen omdat een als jonge vent een grote bak heb.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef Marco001 het volgende:
Fout parkeren in winterberg de....5 euro
Heb in 2 jaar en zo'n 20.000 km nu één snelheidsboete gehad.. Zo goed als lege snelweg en trajectcontrole midden in de nachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
In 180.000km nog geen énkele snelheidsbekeuring gehad. Wel een keer eentje voor het inhalen waar het niet mag
1e keer was mislukt? Of was je luchtbed lek?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Hyman het volgende:
Ik heb zaterdagnacht 2 keer moeten blazen
Ik reed naar de mcdonalds over een rotonde. Toen ik terugreed moest ik over dezelfde rotondequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
1e keer was mislukt? Of was je luchtbed lek?
Toch niet 1 keer op de weg, en 1 keer op het bureau hèquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Hyman het volgende:
Ik heb zaterdagnacht 2 keer moeten blazen
Had je hem beter in de parkeergarage kunnen zetten in het centrumquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fout parkeren in het centrum van Nijmegen: ¤60 + ¤6......vuile tyfushonden, alleen omdat een als jonge vent een grote bak heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |